Omdat die gesp verwijfd is.quote:
Zie je 'm de hele dag niet, komt 1 keer z'n naam in beeld en binnen 1 minuut is ie erquote:
wat een combiquote:Op zondag 24 januari 2010 01:27 schreef renwan het volgende:
Oh, m'n laser en het anime knuffeltje voor m'n vriendin zijn binnen
Als ik shit voor mezelf koop moet ik ook wat voor m'n vriendin doen. Anders krijg ik klachten!quote:
Die is voor mij echt TE smalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 22:20 schreef mug89 het volgende:
[..]
ach, voor die paar eu wil ik het wel wagen hoor.. zon brede hoef ik ook weer niet..
Ik snap niet waarom ik geen merknamen mag noemen als ik het juist niet wil(het merk) Dus ik wil geen echte naike ermex of Dolcge und gabanna dan mag ik dat toch noemen hoe ik wil? Ik draai hier al best wel een tijdje mee dus ik weet wel dat ik geen merknamen mocht gebruiken. Maar bij deze vond ik dat niet van toepassingquote:Op zaterdag 23 januari 2010 21:56 schreef Semmm het volgende:
[..]
[..]
We gaan gewoon weer verder met het noemen van merknamen?
en @Arboxx, ik denk dat jopiede meer op een linkje doelde dan op een merk.
Het gaat er gewoon om dat deze reeks niet googlebaar is op merknamenquote:Op zondag 24 januari 2010 09:47 schreef jopiede het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ik geen merknamen mag noemen als ik het juist niet wil(het merk) Dus ik wil geen echte naike ermex of Dolcge und gabanna dan mag ik dat toch noemen hoe ik wil? Ik draai hier al best wel een tijdje mee dus ik weet wel dat ik geen merknamen mocht gebruiken. Maar bij deze vond ik dat niet van toepassing
En als je al een tijdje mee draait had je dat moeten weten, omdat het al wel vaker verteld is en genoemd is.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:46 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Het gaat er gewoon om dat deze reeks niet googlebaar is op merknamen
Zo, even veranderd.quote:
Oh, sorry. Ik draai wel degelijk wat langer mee. Al voordat de merknamen werden verboden. Maar nooit de link gelegd tussen google en fok! Sorry en ik heb ook eff de namen geeditquote:Op zondag 24 januari 2010 11:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
En als je al een tijdje mee draait had je dat moeten weten, omdat het al wel vaker verteld is en genoemd is.
Het is zo lullig dat als mensen gaan googlen op imitatie R0lex en imitatie All St@rs, dit topic bovenaan komt te staan in Google.
Link svpquote:Op zondag 24 januari 2010 14:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo net Jack maar eens ff een mailtje gestuurd voor een prijsopgave van een
Logisch Technisch Keyboard Cordless Mediaboard
[ afbeelding ]
Krijg ik dit terug, vet kort en niet netjes (zoals normale chinezen)quote:>> Hello,
>>
>> I recieved wrong item, I wanted with EU plug but received broken US plug.
>> Can you help me out?
>>
>> Kind regards,
>> Unreal88
Heb hem nu voor de optie gesteld dat hij mij alsnog een goede adapter kan sturen of dat ik anders eBay erbij roep..quote:On 1/24/10, 李振洪 <wwwdotebay@gmail.com> wrote:
> sorry , we only sell US plug.
quote:Op zondag 24 januari 2010 16:08 schreef jopiede het volgende:
Je krijgt het voor om een VWO - allochtoon te zijn. Nu nog niet de irritante klier uithangen
Lache man, door mensen als jou gaat dit topic dichtquote:Op zondag 24 januari 2010 16:02 schreef MacorgaZ het volgende:
LaCoste, Jack and Jones, Rolex, AllStars.
Waar kan ik dat kopen?? Toabao is in het chinees, hoe kunnen jullie dat gebruiken??? xDD
is die er niet in het nederlandss???
Dolce & Gabbana en Uggs zijn wel leuke cadeaus tog. waar kan je die halen? wel goedkoop he XD
dan maken we toch gewoon een niew forum??! xDquote:Op zondag 24 januari 2010 16:31 schreef Semmm het volgende:
[..]
Lache man, door mensen als jou gaat dit topic dicht
grappig johquote:Op zondag 24 januari 2010 16:39 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
dan maken we toch gewoon een niew forum??! xD
Mail ff opnieuw, ik heb altijd binnen 1 dag antwoord.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:35 schreef mug89 het volgende:
waarom heb ik nog geen prijsopgave terug van mn krokodillen schoenen...kom op jack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |