Ik denk dat er voor WIndows Mobile wel vertalingen te vinden zijn..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:43 schreef FrankP het volgende:
[..]
Wat ik zo snel even kan vinden is dat er wel (veel) telefoons met Windows Mobile te vinden zijn, maar enkel met de engelse taal.
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.windows%20mobile#511
Gewoon een nieuwe (Nederlandse) ROM downloaden...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Ik denk dat er voor WIndows Mobile wel vertalingen te vinden zijn..
ROMs zijn toch per telefoon verschillend. ik kan er toch geen willekeurige ROM op gooien?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe (Nederlandse) ROM downloaden...
Heb je ook een Nederlandse!
Wlan sticks, heb ik nog 4 vanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef EdNoolk het volgende:
Waar handelen jullie allemaal op dit moment in? Ik probeer op school deze (per stuk, dus niet per 2-pack) voor ¤2.50 te verkopen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10591
Iemand nog meer tips? Het liefst wat kleine dingen, dus niet Uchs ofzo, want dat kopen ze toch niet zo snel.
is binnen!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:25 schreef mickeyD het volgende:
nog steeds de ipoot van jack niet binnen met de MD52's
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:00 schreef mickeyD het volgende:
dr zit totaal geen bass in m'n MD52's
als ik de ipoot aansluit op de stereo hoor ik t wel (dus aan de speler ligt t niet)
iemand een tip qua ander model?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef EdNoolk het volgende:
Waar handelen jullie allemaal op dit moment in? Ik probeer op school deze (per stuk, dus niet per 2-pack) voor ¤2.50 te verkopen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.10591
Iemand nog meer tips? Het liefst wat kleine dingen, dus niet Uchs ofzo, want dat kopen ze toch niet zo snel.
quote:Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:17 schreef Skiet het volgende:
http://popbuying.com/deta(...)ight_Desk_Lamp-25641
Deze net binnen gekregen. Nog niet getest, kleiner dan verwacht. Ik let nooit op de afmetingen als ik iets koop haha.
http://dealextreme.com/details.dx/sku.18314
Deze ook net binnen. Gewoon grappig, misschien om weg te geven.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:14 schreef Skiet het volgende:
Del press lamp van DP binnen. Valt me wat tegen moet ik zeggen. Wel aardig, niet super.
KM-928, dat is de beste volgens Kanen zelf. Kost $6 bij FocalPrice. Verder kan het ook zijn dat je ze gewoon niet goed in je oor zitten. Bij mij klinken ze super vanaf het eerste momentquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:00 schreef mickeyD het volgende:
dr zit totaal geen bass in m'n MD52's
als ik de ipoot aansluit op de stereo hoor ik t wel (dus aan de speler ligt t niet)
iemand een tip qua ander model?
wowquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef EdNoolk het volgende:
Oh, dan valt jou handeltje op school nog mee. Bij mij sta ik intussen bekend op school als chinese importeur. Importeer alles, gadgets/kleinigheidjes en ook schoenen en kleding. Maar verder ga ik er niets over zeggen want dat mag niet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef EdNoolk het volgende:
Wat voor stekker zit erop? Een europlug of een US-plug?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:14 schreef Skiet het volgende:
Del press lamp van DP binnen. Valt me wat tegen moet ik zeggen. Wel aardig, niet super.
Kletskoek, "de beste" bestaat nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:39 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
KM-928, dat is de beste volgens Kanen zelf. Kost $6 bij FocalPrice. Verder kan het ook zijn dat je ze gewoon niet goed in je oor zitten. Bij mij klinken ze super vanaf het eerste moment
Haha iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:47 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
wow.. waarom neem je de moeite man..
Linkje en prijzen?!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:10 schreef mickeyD het volgende:
nee geen alles vervormende bass, gewoon lekker beetje bass, nu krijg ik pijn in mn oren van de hoog..
al verschillen doppies geprobeerd.
jammergenoeg zit er geen EQ op die player.
totaal geen bass
*edit: t is de nona 5 (met cam) van jack (de beste fake die dr te koop is schijnt)
Bevalt die nona qua kloon?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:10 schreef mickeyD het volgende:
nee geen alles vervormende bass, gewoon lekker beetje bass, nu krijg ik pijn in mn oren van de hoog..
al verschillen doppies geprobeerd.
jammergenoeg zit er geen EQ op die player.
totaal geen bass
*edit: t is de nona 5 (met cam) van jack (de beste fake die dr te koop is schijnt)
http://www.popbuying.com/(...)era_8GB_Purple-25743
Hoezo zou dat niet kunnen, het is de laatst uitgebrachte en de duurste. Kan toch zijn dat deze een veel beter geluid of betere bouwkwaliteit heeft. Ik vind hem er goed uitzien iig.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:04 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Kletskoek, "de beste" bestaat niet![]()
Of alles moet zo ruk zijn en 1 model goed![]()
Kan best dat de doppen niet goed afsluiten, de andere maat rubbertjes erop zetten.
Misschien wilt hij alles vervormende mega bas dat het geluid verklootIk herken het vaak bij Sjonnies met een subwoofer in de auto, super kwaliteit geluid volgen hun omdat het zo hard bonkt
Als je mp3 speler kut is dan helpen de doppen ook niet![]()
wat een domme mensen op je school dan..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Oh, dan valt jou handeltje op school nog mee. Bij mij sta ik intussen bekend op school als chinese importeur. Importeer alles, gadgets/kleinigheidjes en ook schoenen en kleding. Maar verder ga ik er niets over zeggen want dat mag niet.
Ja maar de meeste mensen vinden Paypal en China engquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef mug89 het volgende:
[..]
wat een domme mensen op je school dan..
ik zou allang nadenken hoe je eraan komt en onderzoek doen en lekker zelf bestellen
of ze kijken gewoon op fok! en zien deze geweldige topicreeks natuurlijk
Die van mij heeft een EU plug hoewel er een US stekker op de site staat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef PedroN het volgende:
[..]
Wat voor stekker zit erop? Een europlug of een US-plug?
had ik toch gelijk, dat ze dom zijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:43 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja maar de meeste mensen vinden Paypal en China eng
Koop dan een wat duurdere in NL. (als je echt een audiofanaat bent)quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:47 schreef Unreal88 het volgende:
Ik wil dat China nu ook écht hele goede koptelefoons gaat maken. Dus niet alleen maar bas maar ook best helder geluid...
Sommige hebben dat ook wel geprobeerd. Maar ze vinden het meestal fijner als ze een tussenpersoon nog hebben die opdraait voor de kosten wanneer het mis gaat en alles (gaat het toch nooit). Daarnaast heeft een vriend van mij toen hij mij zag handelen dat opgezocht en is z'n eigen handel begonnen maar die durft niet de petten/kleding e.d. te importeren dus daarom kopen ze niks bij hem.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:41 schreef mug89 het volgende:
[..]
wat een domme mensen op je school dan..
ik zou allang nadenken hoe je eraan komt en onderzoek doen en lekker zelf bestellen
Ja maar misschien komt Kanen ook wel met goedequote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:49 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Koop dan een wat duurdere in NL. (als je echt een audiofanaat bent)
Hoe goed zijn die soundmagic dingen? Focalprice geeft nu ook veel korting op soundmagic trouwens. Maar zijn ze beter dan Kanen? Ik las ergens dat de goedkoopste soundmagic vergelijkbaar was met Kanen MD-52quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:58 schreef Semmm het volgende:
Jack geeft nu 20% korting op een aantal soundmagic oordopjes.
http://www.popbuying.com/Coupons.pb
Ja, en dan proberen de rom van het officiële model erop te zetten met allemaal andere drivers en een andere radio versie ingebakken in de rom, waardoor je je telefoon alleen nog als deurstopper kan gebruiken! Goeie tips geef je weg!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:07 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Gewoon een nieuwe (Nederlandse) ROM downloaden...
Heb je ook een Nederlandse!
Sorry hoor, het had toch gekundquote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:32 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, en dan proberen de rom van het officiële model erop te zetten met allemaal andere drivers en een andere radio versie ingebakken in de rom, waardoor je je telefoon alleen nog als deurstopper kan gebruiken! Goeie tips geef je weg!![]()
Ze zijn echt heel goed voor het geld, maar niet bijzonder heineken*quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:19 schreef lawlhalla het volgende:
Ik zit er aan te denken om misschien ook wat van die kanen in-ear's te nemen.
wel de beste kanen dan. Ik heb momenteel de pleomax pep 950 die ik in duo pack van Ibood heb. 2 voor 24 euro of iets dergelijks dacht ik. Maar die dingen vind ik toch redelijk slecht en lelijk. vooral bass inderdaad, dof geluid niet helder.
Zullen de Kanen beter zijn ? neem aan van niet voor dat geld.
Het is geen wiskunde, verschillende smaken, verschillende oren, verschillende muziek.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:26 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet kunnen, het is de laatst uitgebrachte en de duurste. Kan toch zijn dat deze een veel beter geluid of betere bouwkwaliteit heeft. Ik vind hem er goed uitzien iig.
Ze maken betere modellen, maar die zijn niet 3 euroquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:47 schreef Unreal88 het volgende:
Ik wil dat China nu ook écht hele goede koptelefoons gaat maken. Dus niet alleen maar bas maar ook best helder geluid...
Ik vind de MD-52 niet zo helder eigenlijk, dus ben ook benieuwd wat de KM-928
De PL 50 dingen schijnen heel goed te zijn, check even op head-fi.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:01 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hoe goed zijn die soundmagic dingen? Focalprice geeft nu ook veel korting op soundmagic trouwens. Maar zijn ze beter dan Kanen? Ik las ergens dat de goedkoopste soundmagic vergelijkbaar was met Kanen MD-52
Ik was inderdaad van plan om die ook te bestellen. Zoiu erg prettig zijn als je dat nou zou willen vragen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:01 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ze zijn echt heel goed voor het geld, maar niet bijzonder heineken*
Heb net de KM-928 besteld, die zou volgens Kanen het beste zijn. Ik wil wel voor je vragen wat de helderste in-ear dop is?
*Heerlijk helder Heineken
Klopt, vind ik ook. Opzich is de MD52 wel goed hoor, zeker voor zijn geld. Maar niet bijzonder helder nee.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:10 schreef lawlhalla het volgende:
[..]
Ik was inderdaad van plan om die ook te bestellen. Zoiu erg prettig zijn als je dat nou zou willen vragen.
want het prettigste luisteren is natuurlijk wel met een goede balans tussen helderheid en bass imo.
als ik meer bass wil draai ik mijn subwoofer thuis wel open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |