Als het een pakje met tracking number was en de tracking stond vorige week op "The item (RT0...HK) left Hong Kong for its destination on ...-Jan-2010"... ja. Anders... neen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:13 schreef Wesleyz het volgende:
Is de kans groot dat als mijn pakketje vorige week vrijdag verstuurd is, dat hij dan nog deze week aankomt ?
HK post is zo raarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:17 schreef ringomanic het volgende:
Yeah Focalprice doet het weer![]()
Hopen dat mijn pakketje snel binnenkomt die ik de 12e besteld had (1e keer dat ik bestelde moest ik bijna 2 maanden wachten)
Mijn 2e daarin tegen was er in 10 dagen.
Snel nog 2 extra Ipot oortjes gekocht, hopen dat deze dezelfde kwaliteit zijn als de vorige die ik gekocht heb.
Ik ga zo even kijken bij pbpurchase en dan bestellen bij Jack
Had het pakketje in augustus besteld dus was geen drukke periode....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:26 schreef tokko1 het volgende:
[..]
HK post is zo raarPakketje op dezelfde dag bij Jack weg, dezelfde dag "shipped bij HK post" maar in nederland zit dr weer halve week tussen dat ze aankomen
De ene heeft vast een ander vliegtuig gepakt
![]()
Met kerst deden ze echt 2 maanden over pakketjes nu .. 10/15 dagen ofzo?
Ik zou even contact opnemen met Jack, kijken wat die voor je kan regelen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Had het pakketje in augustus besteld dus was geen drukke periode....
Maarja, je moet toch wat over hebben voor die prijs
Heeft iemand trouwens enig idee waarom je geen siliconen hoesjes voor de HTC Touch Diamond 2 kan bestellen....
Kan ze nergens vinden in de chinese webshops, en op nederlandse en amerikaanse sites zijn ze zo duur![]()
Oke, ga ik doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:47 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ik zou even contact opnemen met Jack, kijken wat die voor je kan regelen.
Als ze een product niet hebben kan je altijd even mailen zei hij
Heb je al eens op ebay gekeken?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:40 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Heeft iemand trouwens enig idee waarom je geen siliconen hoesjes voor de HTC Touch Diamond 2 kan bestellen....
Kan ze nergens vinden in de chinese webshops, en op nederlandse en amerikaanse sites zijn ze zo duur![]()
Nee, een directe betaling kan alleen vanaf saldo of Creditcard (bij mij), er staat wel bankrekening koppelen maar dan ga je naar Creditcard koppelenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:29 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Als je je bankrekening koppelt kan je gewoon ermee aan Jack betalen... is geen E-check wat je dan doet.
Alleen als je een paar honderd euro hebt uitgegeven dan krijg je op een gegeven moment standaard alleen de mogelijkheid voor E-check... na een paar dagen(als die paar honderd euro op Paypal's rekening staat) dan kan je gewoon weer directe betalingen doen.
KM928 it is, bestel ik zo bij FocalPricequote:Unreal88 zegt (10:00):
*Hi, can you tell me what is the best in ear earphone available now?
sales1@kanen.net.cn (E-mailadres niet bevestigd) zegt (10:03):
*How many pcs you need
Unreal88 zegt (10:04):
*I will buy them from my retailer but he does not know what is the best headphone..
sales1@kanen.net.cn (E-mailadres niet bevestigd) zegt (10:04):
*KM928
Nee nog nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:58 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Heb je al eens op ebay gekeken?
Misschien nog veel pakketjes die vlak voor of tijdens de kerst bestelt zijn..quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:50 schreef R2cksson het volgende:
Is het druk bij de Hong Kong post ofzo? Zendingen van Hong Kong zijn langer onderweg dan gebruikelijk...
Das wel balen,quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:56 schreef R2cksson het volgende:
Ja ik meende al dat het te maken had met het aankomende Chinese nieuwjaar... Irritant, want ik heb nog zo'n $200 aan spullen die ook weer moeten worden doorverkocht en de lui zitten dus te wachten...
Jawel, maar het zijn allemaal losse zendingen. Varieert van 40 tot 80 dollar per zending. En ze worden ook wel optijd verzonden, maar dan liggen ze nogal lang bij de Hong Kong post te wachten. Een zending die op 11 januari is verzonden werd pas op 16 januari door de Hong Kong post op het vliegtuig gezet.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:57 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Das wel balen,
Heb je geen track&trace code (of hoe dat ook heet) gekregen ?
I9 heeft mindere camera zo te zien. En de afmetingen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:47 schreef MagischMannetje het volgende:
Weet dan niemand het verschil tussen deze Iph0000ns?
http://www.popbuying.com/(...)AVA_Cell_Phone-26538
http://www.popbuying.com/(...)and_Cell_Phone-26972
http://www.popbuying.com/(...)AVA_Cell_Phone-26539
Wat ik zo snel even kan vinden is dat er wel (veel) telefoons met Windows Mobile te vinden zijn, maar enkel met de engelse taal.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:36 schreef NMGN23 het volgende:
Kan iemand mij adviseren over telefoons bij de chinese shops?
Ik zoek een telefoon die te syncen is (windows mobile) en met een nederlandse taal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |