abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77842392
Dan is dat vast niet op 45 vierkante meter . Arme Noah is wel een beetje van de leg . Hij stond gisteravond inde gang een beetje vertwijfeld om zich heen te mauwen. Arme ding wilde gewoon vriendjes worden, maar nee, Izzy heeft het blijkbaar niet op zwarten.
pi_77947892
Ik vroeg me al hetzelfde af als Ing
Jij had toch ook ooit een ander katertje, Cem? Herinner ik me dat correct? Wat is daar van geworden?
En de bachdruppels werken wel. Je kunt het ook samen gebruiken met de feliway. Dat is wat hier momenteel de boel redt en wat nader tot elkaar brengt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77950253
Ach, is de Izzert verhuisd?
45 vierkante meter is ook weinig om twee katten aan elkaar te laten wennen, zeker als er eentje 7 kleuren stornt scheet (letterlijk ). Gelukkig kun je hem nog heel vaak zien en wie weet gaat het later wel beter. Je hebt iig een katertje uit de kou gered! Want met deze temperaturen en hoe hij eraan toe was... ik weet niet hoe lang hij het nog had gered.

Nu graag regelmatige updates van Litso.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_77951972
Het gaat zo belachelijk goed bij Litso, dat het lachwekkend is. Op dag twee lagen ze al samen op schoot . . Tyler stelt zich heel anders op dan Noah, en blijkbaar was dat precies wat Izzy nodig had. Hij geniet sowieso van de extra ruimte, maar iis ook echt totaal niet bang van Tyler en probeert juist samen te spelen. Tyler moet niet echt wat van 'm hebben en gromt en blaast halfslachtig als Izzy naar 'm toe komt, en loopt weg als het 'm niet zint. Maar springt er dus wel bij op schoot, als Izzy er al ligt. En de Izzert brengt de nacht aan het voeteneind in bed door. Dit was duidelijk de beste oplossing dus. Noah was wat in de war toen hij weer het hele huis door mocht, maar brengt ook alweer de hele dag spinnend en kroelend door. Hij vindt het prima zo.

Cem is een tijd geleden onder een auto terecht gekomen, trouwens .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2010 14:52:59 ]
  zaterdag 13 februari 2010 @ 13:23:53 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_77952004
Eind goed, al goed.

(Even los van de laatste opmerking, natuurlijk. )
The love you take is equal to the love you make.
pi_77952171
Ja, Tyler reageerde de eerste dagen dat Cem erbij kwam precies hetzelfde, en heeft hem uiteindelijk als een soort moederpoes geadopteerd, met verplichte wassessies en corrigerende tikken en whatnot . Dit gaat helemaal goedkomen dus.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2010 14:51:59 ]
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:28:14 #107
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77953630
Ik ben zo blij met het happy end
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  zaterdag 13 februari 2010 @ 14:28:57 #108
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77953648
Ow, trouwens.... waar blijven de pics
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_77960091
Misschien dat Tyler deze keer wel geluk heeft met zijn metgezel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77962974
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Het gaat zo belachelijk goed bij Litso, dat het lachwekkend is. Op dag twee lagen ze al samen op schoot . . Tyler stelt zich heel anders op dan Noah, en blijkbaar was dat precies wat Izzy nodig had. Hij geniet sowieso van de extra ruimte, maar iis ook echt totaal niet bang van Tyler en probeert juist samen te spelen. Tyler moet niet echt wat van 'm hebben en gromt en blaast halfslachtig als Izzy naar 'm toe komt, en loopt weg als het 'm niet zint. Maar springt er dus wel bij op schoot, als Izzy er al ligt. En de Izzert brengt de nacht aan het voeteneind in bed door. Dit was duidelijk de beste oplossing dus. Noah was wat in de war toen hij weer het hele huis door mocht, maar brengt ook alweer de hele dag spinnend en kroelend door. Hij vindt het prima zo.

Jij hebt de basis gelegd, hem geleerd dat mensen niet eng zijn en nu kan hij bij Litso en Tyler verder groeien. Soms passen katten gewoon niet bij elkaar. Het zijn soms net mensen.

Goeie keuze dus!

En wat mevrouw B zegt: foto's!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zaterdag 13 februari 2010 @ 22:36:26 #111
155227 crew  Guppy
dus
pi_77968663
Jaa, foto's Lits!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_77969557
Heeft Izzy trouwens ooit sorry tegen je gezegd voor de klauwen en krabben die hij jou heeft bezorgd bij jullie kennismaking?
pi_77971338
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Heeft Izzy trouwens ooit sorry tegen je gezegd voor de klauwen en krabben die hij jou heeft bezorgd bij jullie kennismaking?
Hij is moeilijk om boos op te blijven, de eikel. Maar we hebben net weer uitgebreid zitten knuffelen, dus ik vergeef 'm maar. Hij heeft het zó naar z'n zin, heeft zelfs de brutaliteit om te komen schooien voor eten.

Morgen zullen we wat foto's online gooien.
pi_77971982
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hij is moeilijk om boos op te blijven, de eikel. Maar we hebben net weer uitgebreid zitten knuffelen, dus ik vergeef 'm maar. Hij heeft het zó naar z'n zin, heeft zelfs de brutaliteit om te komen schooien voor eten.

Morgen zullen we wat foto's online gooien.

Wat een eikeltje issie toch.
pi_77981374
Mooi wat je allemaal voor Izzy hebt gedaan, en leuk te lezen dat het allemaal goed afgelopen is!
pi_78108333
Ohh wow, wat goed dat het zo goed gaat bij Litso en tussen Tyler en Izzy! ♥

Ben stiekem ook weer heel nieuwsgierig naar de foto's
  maandag 22 februari 2010 @ 18:20:08 #117
105263 Litso
Interlectueel.
pi_78312378
Ja sorry, komt er aan
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_78323680
*kijkt rond*

Hmmm..... nog geen foto's?
  woensdag 24 februari 2010 @ 12:18:42 #119
105263 Litso
Interlectueel.
pi_78387749
Ik krijg de foto's niet van mijn iPhone

Vanavond nieuwe poging..
  Moderator woensdag 24 februari 2010 @ 12:36:21 #120
155227 crew  Guppy
dus
pi_78388361
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef Litso het volgende:
Ik krijg de foto's niet van mijn iPhone

Vanavond nieuwe poging..
synchen met iPhoto, of de foto's naar jezelf mailen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 24 februari 2010 @ 13:54:19 #121
105263 Litso
Interlectueel.
pi_78391243

Tweede dag, samen op schoot

Resultaat van een kwartiertje kammen

Spelen

"De denker"

Zo lag hij eergister te slapen
pi_78391389
..Die heeft zn plekje echt gevonden
pi_78391587
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:

. Hoe is het mogelijk.
Maar enorm fijn dat het zo gaat nu. Geweldige oplossing natuurlijk.
pi_78394389
♥ Wat een snoetje op die slaapfoto!
pi_78394545
Wat lief
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')