Nou ja, het is in ieder geval goed afgelopen, en dus nog niet te laat om er iets aan te doenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij kwam heel even kijken naar het droge voer, maar had blijkbaar nog niet genoeg honger. En ik heb geen natvoer meer in huis, dus hij zal toch echt z'n ego opzij moeten zetten.
De andere poezen hebben gewoon door dat je niet op een supersmalle reling kan lopen, en hoewel ik het eng vond, was het te warm om de deur dicht te houden. Hij is ook écht een debiel, hij heeft sinds ik hem de eerste keer heb gevangen nooit echt een evenwichtsorgaan ontwikkeld en is altijd slecht gebleven in dingen als springen enzo. Dus ja, onze fout, we hadden toch minder vertrouwen in 'm moeten hebben. Balkon gaat nu in ieder geval wél aangepast worden.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Als hij dit keer weer bijt, bijt ik terug.
Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kanquote:Op zondag 6 juni 2010 17:02 schreef Cat22 het volgende:
En dan inderdaad het balkon cat proof maken.Hier in F&F slingert een topic rond met verschillende user ideetjes + de uitvoering en waar mogelijk de kosten.
Greys, de oplossing voor luie users.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kan
Gaat ook over de balkon-netten idd
De beeb is volgende week als het goed is klaar met z'n studie, dus die krijgt een nieuwe taak. (Lees je mee?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe de kat zo veilig mogelijk naar buiten kan
Gaat ook over de balkon-netten idd
Oh, dus hij is weer binnen?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De beeb is volgende week als het goed is klaar met z'n studie, dus die krijgt een nieuwe taak. (Lees je mee?). Maareh, monsieur stond voor de voordeur heur. Of ik even open wilde doen.
Katten. Wat moet je ermee?.
Jep, de katten en c_c zijn van de kortdurende crisis-typesquote:Op zondag 6 juni 2010 17:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dus hij is weer binnen?![]()
En nu hopen dat hij snapt dat van vier hoog naar beneden géén goede beslissing is
Ik denk dat hij zich heeft laten overhalen door het feit dat jij de moeite nam om op je buik onder de auto's te gaan liggen schuifelen. Dat ie dacht 'ah nou vooruit, het vrouwtje doet zoveel moeite en ik heb trek, dus naar huis maar weer dan...'.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, de katten en c_c zijn van de kortdurende crisis-types. Hij hobbelt weer vrolijk door het huis rond alsof er niets gebeurd is, maar ontwijkt het balkon dan weer wel
.
Dat beest heeft zich gewoon lopen bescheuren daarbuiten.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich heeft laten overhalen door het feit dat jij de moeite nam om op je buik onder de auto's te gaan liggen schuifelen. Dat ie dacht 'ah nou vooruit, het vrouwtje doet zoveel moeite en ik heb trek, dus naar huis maar weer dan...'.
Gooien ze nooit een centje in je bakje?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Echt, hoevaak ik al niet midden op de stoep heb gezeten met een bakje voer erbij. Die mensen die dan langslopen kijken altijd een beetje meewarig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |