Jij hebt de basis gelegd, hem geleerd dat mensen niet eng zijn en nu kan hij bij Litso en Tyler verder groeien.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Het gaat zo belachelijk goed bij Litso, dat het lachwekkend is. Op dag twee lagen ze al samen op schoot.
. Tyler stelt zich heel anders op dan Noah, en blijkbaar was dat precies wat Izzy nodig had. Hij geniet sowieso van de extra ruimte, maar iis ook echt totaal niet bang van Tyler en probeert juist samen te spelen. Tyler moet niet echt wat van 'm hebben en gromt en blaast halfslachtig als Izzy naar 'm toe komt, en loopt weg als het 'm niet zint. Maar springt er dus wel bij op schoot, als Izzy er al ligt. En de Izzert brengt de nacht aan het voeteneind in bed door. Dit was duidelijk de beste oplossing dus. Noah was wat in de war toen hij weer het hele huis door mocht, maar brengt ook alweer de hele dag spinnend en kroelend door. Hij vindt het prima zo.
Cem is een tijd geleden onder een auto terecht gekomen, trouwens.
Hij is moeilijk om boos op te blijven, de eikel. Maar we hebben net weer uitgebreid zitten knuffelen, dus ik vergeef 'm maar. Hij heeft het zó naar z'n zin, heeft zelfs de brutaliteit om te komen schooien voor eten.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 22:55 schreef Cat22 het volgende:
Heeft Izzy trouwens ooit sorry tegen je gezegd voor de klauwen en krabben die hij jou heeft bezorgd bij jullie kennismaking?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij is moeilijk om boos op te blijven, de eikel. Maar we hebben net weer uitgebreid zitten knuffelen, dus ik vergeef 'm maar. Hij heeft het zó naar z'n zin, heeft zelfs de brutaliteit om te komen schooien voor eten.
Morgen zullen we wat foto's online gooien.
synchen met iPhoto, of de foto's naar jezelf mailenquote:Op woensdag 24 februari 2010 12:18 schreef Litso het volgende:
Ik krijg de foto's niet van mijn iPhone
Vanavond nieuwe poging..
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Het gaat zo belachelijk goed bij Litso, dat het lachwekkend is. Op dag twee lagen ze al samen op schoot.
. Tyler stelt zich heel anders op dan Noah, en blijkbaar was dat precies wat Izzy nodig had. Hij geniet sowieso van de extra ruimte, maar iis ook echt totaal niet bang van Tyler en probeert juist samen te spelen. Tyler moet niet echt wat van 'm hebben en gromt en blaast halfslachtig als Izzy naar 'm toe komt, en loopt weg als het 'm niet zint. Maar springt er dus wel bij op schoot, als Izzy er al ligt. En de Izzert brengt de nacht aan het voeteneind in bed door. Dit was duidelijk de beste oplossing dus. Noah was wat in de war toen hij weer het hele huis door mocht, maar brengt ook alweer de hele dag spinnend en kroelend door. Hij vindt het prima zo.
Cem is een tijd geleden onder een auto terecht gekomen, trouwens.
Ja, dat was een kijk-mijn-bovenlichaam-staat-niet-verbonden-met-mijn-onderlichaam-houding.quote:Op woensdag 14 april 2010 10:26 schreef nokwanda het volgende:
Die bovenste foto kun je alle kanten op kantelen. Het blijft een vreemd standje.
Ook wel bekend als de wokkel.quote:Op woensdag 14 april 2010 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, dat was een kijk-mijn-bovenlichaam-staat-niet-verbonden-met-mijn-onderlichaam-houding.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hoi. Hij is kwijt. En ik mag me geen zorgen maken van men, maar dat doe ik lekker toch. Ik kwam thuis en hij is nergens te bekennen. Hij liep gisteren wel op de reling van het balkon, bizar onstabiel te wezen, en we wonen op 4 hoog.
Hmpf.
Damn!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja hoi. Hij is kwijt. En ik mag me geen zorgen maken van men, maar dat doe ik lekker toch. Ik kwam thuis en hij is nergens te bekennen. Hij liep gisteren wel op de reling van het balkon, bizar onstabiel te wezen, en we wonen op 4 hoog.
Hmpf.
Nee, want vier hoog. Wel op balkon dus.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:07 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Komt ie normaal wel eens buiten het huis dan?
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, want vier hoog. Wel op balkon dus.
Vanochtend voor het laatst gezien, ik ben net een kwartier thuis. Ik dacht, ik ga even 'rustig' achter de pc zitten, als hij dan verstopt zou zitten komt hij wel naar me toe. Maar ik ga nu naar beneden.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn!Hij kan nergens verstopt zitten?
Als hij van het balkon gekukeld isdan zou ik nu meteen benden gaan rondkijken en roepen. Wanneer heb je hem voor het laatst gezien? Anders misschien Amivedi en de DB bellen of hij gevonden is.
Hopelijk vind je hem gauw weer.
Jamaar binnen ook! Kan ie niet achter een kast of zo zitten, op een plek waar ie anders nooit zit?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vanochtend voor het laatst gezien, ik ben net een kwartier thuis. Ik dacht, ik ga even 'rustig' achter de pc zitten, als hij dan verstopt zou zitten komt hij wel naar me toe. Maar ik ga nu naar beneden.
tering! Stom beestquote:Op zondag 6 juni 2010 16:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, de eikel is inderdaad naar beneden gedonderd.
Hij kwam heel even kijken naar het droge voer, maar had blijkbaar nog niet genoeg honger. En ik heb geen natvoer meer in huis, dus hij zal toch echt z'n ego opzij moeten zetten.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ooh!! Wat een geluk dat ie er nog is!
Kun je m niet lokken met wat voer? Met iets wat ie heel graag heeft of zo
En daarna als een malle een kattennet aanschaffen voor op het balkon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |