Hoeveel kloons heb jij wel niet?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
XMN8R postte hier gisteren toch nog?![]()
Ik zie 'm anders niet zo vaak meerquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
XMN8R postte hier gisteren toch nog?![]()
Nee, en je weet donders goed wat ik bedoel. Dat je jaloers bent op het feit dat zij wel IETS hebben en jij nog steeds alleen bent. Terwijl je het stiekem best onwijs graag zou willen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op wat zij hebben? No thanks. Liever alleen.
Niet in ruil voor vriendschappenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:08 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, en je weet donders goed wat ik bedoel. Dat je jaloers bent op het feit dat zij wel IETS hebben en jij nog steeds alleen bent. Terwijl je het stiekem best onwijs graag zou willen.
Zooooooooooooooooo veelquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef wonderer het volgende:
Hoeveel wordt hier eigenlijk gelurkt?
Wat ben jij snel gepikeerd zeg. Alleen maar omdat iemand een keer niet kan, alsof dat nooit kan gebeuren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Op wat zij hebben? No thanks. Liever alleen.
Maar waarom dan die persoonlijke aanvallen hier?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet in ruil voor vriendschappen.
Ow god... is dat het verhaalquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat ben jij snel gepikeerd zeg. Alleen maar omdat iemand een keer niet kan, alsof dat nooit kan gebeuren.
Haha ja oke...quote:
Poll?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooo veel
(hoe wil je dat in concrete cijfers gaan krijgen?)
Volgens mij heeft G_E daar al eens een poll aan gewijd...quote:
Ja, net als dat een nette samenvatting van Hans en Grietje is dat de heks zelf in de oven is gekropen.quote:
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:09 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zooooooooooooooooo veel
(hoe wil je dat in concrete cijfers gaan krijgen?)
Misschien moet je er zelf eens achteraan kruipen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, net als dat een nette samenvatting van Hans en Grietje is dat de heks zelf in de oven is gekropen.
Wat is de niet zo nette samenvatting dan?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, net als dat een nette samenvatting van Hans en Grietje is dat de heks zelf in de oven is gekropen.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Misschien moet je er zelf eens achteraan kruipen?
Ja, die was wel mooi ja...quote:
Ik hou er gewoon niet bijzonder van als er dingen afgezegd worden als mensen liever met elkaar dingen doen. Leuk hoor, dat ze een stelletje zijn, maar ten koste van wat?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is de niet zo nette samenvatting dan?
Ah oke.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet bijzonder van als er dingen afgezegd worden als mensen liever met elkaar dingen doen. Leuk hoor, dat ze een stelletje zijn, maar ten koste van wat?
En nee, ik heb een keer geen zin om maar weer ja te knikken en nee te bedoelen.
En dan zeg je dat tegen hen en dan is het daarmee klaar.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet bijzonder van als er dingen afgezegd worden als mensen liever met elkaar dingen doen. Leuk hoor, dat ze een stelletje zijn, maar ten koste van wat?
En nee, ik heb een keer geen zin om maar weer ja te knikken en nee te bedoelen.
Euh ja?quote:
En een excuus hoefde ik ook niet te verwachten. Ik heb maar gewoon weg te gaan als meneer en meneer besluiten om iets samen te doen. Normaal toch? Hadden we al plannen? Ach, joh, je bent maar een vriend.quote:
Ik zei het korter met alleen "ah oke"...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:26 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
En dan zeg je dat tegen hen en dan is het daarmee klaar.
Geen reden om hier alsmaar door te blijven bitchen.
Maar Erikje, waarom vecht je dat hier uit?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En een excuus hoefde ik ook niet te verwachten. Ik heb maar gewoon weg te gaan als meneer en meneer besluiten om iets samen te doen. Normaal toch? Hadden we al plannen? Ach, joh, je bent maar een vriend.
Ja dat was misschien niet zo handig maar ach.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Maar Erikje, waarom vecht je dat hier uit?
quote:
Goedmaakseks nu?quote:
Met z'n drieën in Vlarps nieuwe appartement vol webcams...quote:
No Surrender!quote:
Och, nu je daar zo over begint...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Met z'n drieën in Vlarps nieuwe appartement vol webcams...
Ik was verbaasd hoe goed ze zong.quote:
Ja vooral na een tijdje werd het beter!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik was verbaasd hoe goed ze zong.Mag best een cd van komen.
Zwartboek niet gezien?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik was verbaasd hoe goed ze zong.Mag best een cd van komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |