Nee, een bowflex-kloon en een hometrainer. Ik heb een iron gym (optrekstang in de deuropening) en een paar losse gewichten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heb jij meerdere fitness apparaten staan?
De vorige keer keek de rekenkamer pas achteraf mee, toen er veel bestedingen niet meer gecontroleerd konden worden. Nu kijken ze direct mee, bovendien is het geld voor lokale organisaties bestemd, niet voor de (mogelijk corrupte) overheid daar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En gaan we dan over 1,5 jaar ons ook weer afvragen waar het geld ook alweer heen is gegaan, zoals bij de tsunami-miljoenen?
Oeh! Is dat een leuke editie?quote:
Ja tis iedere keer wat. Vorige keer hadden ze óók gezegd dat er ditmaal niets aan de strijkstok zou blijven hangen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:23 schreef Peter het volgende:
[..]
De vorige keer keek de rekenkamer pas achteraf mee, toen er veel bestedingen niet meer gecontroleerd konden worden. Nu kijken ze direct mee, bovendien is het geld voor lokale organisaties bestemd, niet voor de (mogelijk corrupte) overheid daar.
Ach ja, niks doen is ook maar zo-zoquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja tis iedere keer wat. Vorige keer hadden ze óók gezegd dat er ditmaal niets aan de strijkstok zou blijven hangen.
Nja er zijn MEER dan genoeg speculaties over... dus misschien heb je mazzelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:19 schreef wonderer het volgende:
Damn, mijn mol is eruit. Dat is me nog nooit overkomen
Is Erik van 't Hoff homo trouwens? Want dan is hij hetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja er zijn MEER dan genoeg speculaties over... dus misschien heb je mazzel
Nee die is hatske hetero...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Is Erik van 't Hoff homo trouwens? Want dan is hij het
Damn. dan ga ik voor Frits, gewoon omdat ik hem een eikel vindquote:
staat daar al braaf te wachten sinds gisteravond 0.00 uurquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb WIDM nog niet gezienMoets gister optreden.
En vanaaf ook.... dus hopelijk na afloop ff op Progr gemist kijken.
Ja, maar dan moet je er wel tijd voor hebben.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
staat daar al braaf te wachten sinds gisteravond 0.00 uur
vrijwillig in venray?????quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je er wel tijd voor hebben.
Ik sta 7 avonden in Venray te hupsen in de schouwburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |