quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:03 schreef Maitje het volgende:
![]()
Gebeurd niet alleen met broodje kabab maar ook bij de lokale chinees!
Was zo'n moslimse vrouw, die kwam nasi halen (weet ik veel wat nog meer), zegt ze "ja en met dat lekkere vlees erin".
Dus die chinees zegt zo "ow varkens stukjes! Ja lekker lekker"
![]()
Je had die kop moeten zien van die moslim! Die vrat al jaren die nasi met varken...
dan heb je slechte nasi, er hoort kip, varkensfilet en ham inquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Sala-adin het volgende:
Ik haal mijn nasi altijd ook bij de chinees maar daar zit gewoon kip inBovendien krijg ik verrekte honger van dit topic!
Ik weet trouwens niet of er mensen in Amsterdam wonen maar de beste broodje doner kip of lams vlees haal je bij Sinbad 1e oosterpark straat in de buurt van Wibautstraat
Nee er wonen geen mensen in Amsterdamquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Sala-adin het volgende:
Ik haal mijn nasi altijd ook bij de chinees maar daar zit gewoon kip inBovendien krijg ik verrekte honger van dit topic!
Ik weet trouwens niet of er mensen in Amsterdam wonen maar de beste broodje doner kip of lams vlees haal je bij Sinbad 1e oosterpark straat in de buurt van Wibautstraat
Dat dus.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan heb je slechte nasi, er hoort kip, varkensfilet en ham in
wrs zit de varkensfilet er wel in, maar die is dan zo licht dat het aangezien wordt voor kippenvlees...quote:
Slechte nasi kan je niet krijgen bij Kam Yinquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zou kunnen, als je smaak vertieft is.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wrs zit de varkensfilet er wel in, maar die is dan zo licht dat het aangezien wordt voor kippenvlees...
Waar?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Slechte nasi kan je niet krijgen bij Kam Yin
Kam Yin is heer en meester in damsco!
amsterdam blijkbaar.quote:
Damscoquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
amsterdam blijkbaar.
Maar het is zo'n goede zaak dat het op internet niet te vinden is
Ik vraag er speciaal om en ik bestel altijd nasi of tjauw min kip speciaal. Je krijgt dan een groot lekker bord met stukjes kipfilet en een heerlijk gebraden stuk kippenbout!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:43 schreef Ladylike het volgende:
Het krijgt een 7,5dus slecht zal het idd niet zijn.
Maar ik zou het vreemd vinden als er alleen maar kip in de nasi zit
of vraag je daar speciaal om?
nu heb ik hongerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik vraag er speciaal om en ik bestel altijd nasi of tjauw min kip speciaal. Je krijgt dan een groot lekker bord met stukjes kipfilet en een heerlijk gebraden stuk kippenbout!
dat dus, ben niet echt in de buurtquote:
Tja, zo kun je niks meer eten idd als je denkt dat overal iets van een varken inzit. Wat maakt het uit als je het niet proeft?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Gatverdamme voor de 2e keer, ik vind het schanalig. Er worden gewoon dierlijke stoffen gebruikt in dagelijks middelen waarvan je nooit zou denken dat het erin zit. In kauwgom,drop alles.... Niemand verwacht dat , van mijn part moet er echt een stikker op komen als er zulke dingen in zitten.
Want vegetarische leven word steeds moeilijker. Mensen kunnen het niet laten om dat gore afvaldier overal in te verwerken.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Fuck denk je, ik ben geen moslim delivery guy
Ja, godver. Ik zit echt om de hoek maar kan niet wegquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:56 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Fuck denk je, ik ben geen moslim delivery guy
Nam kee is ook keilekkerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Slechte nasi kan je niet krijgen bij Kam Yin
Kam Yin is heer en meester in damsco!
Haha delen altijd maar langs brengen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat valt me nou weer zwaar tegen, ik ken de moslims als een volk dat maar al te graag eten deelt enzo
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:02 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Haha delen altijd maar langs brengen?
You gotta earn it!!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik dacht dat ik dat wel waard was, maar dat geeft meteen mijn positie binnen jouw leven weer
Zal wel door de Imams zo "vertaald" zijn om hunzelf ook te beschermen....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Aha dat staat zo letterlijk in de Koran? Of daar gaan moslims van uit dat het zo werkt?
Het staat er opquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef Scarface150993 het volgende:
Gatverdamme voor de 2e keer, ik vind het schanalig. Er worden gewoon dierlijke stoffen gebruikt in dagelijks middelen waarvan je nooit zou denken dat het erin zit. In kauwgom,drop alles.... Niemand verwacht dat , van mijn part moet er echt een stikker op komen als er zulke dingen in zitten.
Want vegetarische leven word steeds moeilijker. Mensen kunnen het niet laten om dat gore afvaldier overal in te verwerken.
Zit er kip in nasi?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Het punt was juist dat men claimde dat het lamsvlees was, terwijl het niet zo was. Dat kebabzaken ook meerdere soorten vlees verkopen, dat zal, maar dat ze, desgevraagd, claimen dat het lamsvlees is, dat is gewoon bedrog.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:20 schreef Ladylike het volgende:
Ik vind het wel gek dat de Kebabzaken in Maastricht dit feitje al jarenlang openlijk toegeven (dat er meerdere soorten vlees in verwerkt zitten) en dit nu pas bekend wordt gemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |