Ja maar als ze buddy-buddy gaan zitten doen is er voor ons niet zoveel aan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of hij valt daardoor juist niet af; een FOK! RLS-pitbull die geen vijand van Sly is....
Dat zal Versabommie toch niet doen??quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar als ze buddy-buddy gaan zitten doen is er voor ons niet zoveel aan.
Ik weet niet hoe goed hij op de hoogte is van de reputatie van zijn tegenstander.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zal Versabommie toch niet doen??
Tempting..quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als je het doet zal ik nooit meer iets lelijks over Lieke zeggen.
Ja die! En die is nu mod daar?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedoel je LekkerSimpel misschien? Die nu als chatmod PietjeSV dienst doet? Joh die ontploft binnen twee minuten; het streven lijkt me de andere partij te laten ontploffen.
LS is nu een SV'er, die zal ons denk ik niet meer kunnen vertegenwoordigen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Ja die! En die is nu mod daar?
Lijkt me best wel spannend.. Wie ontploft er als eerste tussen die twee? Sly, of toch Lassie. Kan iemand dat regelen?
Wat een onzinquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:40 schreef Disana het volgende:
Dat zou me op een permban op Fok komen te staan.
Het was dan ook een grapje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je gaat FOK! niet vertegenwoordigen of zo.
Oh.. Ok.. Dan moet jij het maar doen. Sorryquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
LS is nu een SV'er, die zal ons denk ik niet meer kunnen vertegenwoordigen.
Laat Pietje het maar doen. Zit er tenminste nog een mod tegenover een forumbeheerder.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:06 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Oh.. Ok.. Dan moet jij het maar doen. Sorry
waarom ga jij niet fluitert ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Ook iemand met humor zou leuk zijn
mijn lijstje:
1. 5thencounter.
2. Scrutinizer.
3. Kees knal_piemel.
4. Gert
5. Liesje
6. Ian_Nick
7. Teun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |