Haha!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:15 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Waarschijnlijk klapte de leuning tegen haar mond aan
Ik doe het niet fout, maar het heeft inderdaad met het zwaartepunt van je lichaam te maken. Dit is ook de reden waarom je het wel of niet zou kunnen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:31 schreef Tanjaa het volgende:
Je doet het dan waarschijnlijk ook fout.
Het heeft iets te maken met het zwaartepunt van je lichaam.
Dit is een filmpje waar je het goed kan zien:
Zeker weten dat het je hierna niet meer lukt ^^
Maar, het kan toch niet lukken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik doe het niet fout, maar het heeft inderdaad met het zwaartepunt van je lichaam te maken. Dit is ook de reden waarom je het wel of niet zou kunnen.
Gemiddeld genomen zit er een redelijk verschil in zwaartepunt tussen mannen en vrouwen. Bij vrouwen ligt deze lager (ligt waarschijnlijk aan de voeten en dijbenen).quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:36 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Maar, het kan toch niet lukken?
Het zwaartekrachpunt zit bij elke persoon ongeveer op dezelfde plaats. Hoe kan het dan dat het de een wel lukt en de ander niet?
Nou, ik zal het eens proberen ^^quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:41 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Gemiddeld genomen zit er een redelijk verschil in zwaartepunt tussen mannen en vrouwen. Bij vrouwen ligt deze lager (ligt waarschijnlijk aan de voeten en dijbenen).
Do the match welk geslacht deze test wel kan (uitzonderingen daar gelaten).
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:42 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nou, ik zal het eens proberen ^^
edit; en gelukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |