abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77743444
Ik zoek een slaapzakje met mouwen, 70 cm
Ik heb zelf nog een slaapzakje maat 50-62 liggen van de Hema, zo'n ijsbeertje.....
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77760624
Ik ben op zoek naar een Duplo-velg die hoort bij de "drukte in de garage". De grijs met gele van onderstaand plaatje.. Het zwarte is er nog wel, maar het schroefje is afgebroken helaas. Deze wielen zitten ook nog wel bij andere sets trouwens..

Iemand toevallig eentje liggen, en die hem kan missen?
pi_77765013
iemand nog intresse in jongens kleren mt 50 tm 62? zitten ook nog een aantal dingetjes tussen die ook voor een meisje zouden kunnen. Als er intresse is ga ik foto's maken en zet ik het er op van de week
pi_77765114
Nogmaals een oproep voor het boek: Oei ik groei.

Iemand deze in de verkoop? Ik ben ernaar op zoek
  maandag 8 februari 2010 @ 13:01:26 #280
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_77765407
Jongenskleding maat 68!! Want alweer te klein hier

BIj interesse graag pm!
  maandag 8 februari 2010 @ 14:49:15 #281
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_77768890
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:50 schreef ymme het volgende:

Bij bol kun je ze ook 2e hands krijgen als je niet nieuw wilt kopen (dan hoef je niet om de paar dagen hier te vragen)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 08-02-2010 14:56:27 ]
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 8 februari 2010 @ 14:51:58 #282
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77768984
quote:
Op maandag 8 februari 2010 12:50 schreef ymme het volgende:

Bij bol.com heb je nu ook 2e hands boeken en Oei ik groei wordt ook veel aangeboden. Weet niet welke je zoekt, maar misschien het bekijken waard als je 'm niet nieuw wilt aanschaffen.

hier spuit 11 ..... Wat rocka zegt dus
pi_77769278
Ok bedankt voor de tip.
Maar had al een pm betreft het boekje.
  maandag 8 februari 2010 @ 21:00:17 #284
35189 Troel
scherp en bot
pi_77784765
Deepfreeze, ik zou een mailtje wagen naar lego, vaak kun je ook dingen per stuk bestellen. Helaas heb ik de doos niet meer voor je, anders zou ik voor je kunnen kijken om welk nummer het gaat.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_77784809
Ik heb de doos wel, dus als ik iets voor je moet opzoeken......
Staat op zolder (kraamkado voor Lars)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77785832
De doos heb ik nog wel. En lego al gemailt. Maar die velg kost dan zo`n 4 euro inc verzendkosten. Misschien heeft iemand hier eentje verdwaald liggen die ik voor iets minder kan krijgen.
pi_77788727
Naar aanleiding van de reactie van anaal admiraal hier ook maar even gepost :-)

Hierbij bied ik wat baby speelgoed en wat babykleren aan. Wij roken niet en alle gasten mogen buiten roken dus rookgeurtjes zitten er niet bij in begrepen.

Fisherprice Rainforest babygym
Fisherprice Rainforest babygym met lichtjes, muziek en junglegeluiden. Compleet en in zeer goede staat. Verpakking en handleiding zijn nog aanwezig. Nieuwprijs is ¤ 99,95. Gekregen als kraamcadeau en maar 1 of 2 keer gebruikt, omdat ze erg veel speelgoed heeft. Hoop er nu iemand anders blij mee te kunnen maken. Zit in de originele verpakking.

Richtprijs: 50 euro

Baby bouncer teigetje van disney

De babybouncer is Geschikt vanaf 4 maanden tot 11 kg lichaamsgewicht.
Wij hebben deze babybouncer gekocht als kerstcadeautje voor onze dochter. Ze heeft er 2 keer in gezeten en vindt het helemaal niks en omdat we al zo veel speelgoed hebben doen we hem nu weg. De doos is nog aanwezig en de babybouncer is nog steeds te koop bij babywalz. Hij is nieuw 49,99.

Richtprijs: 40 euro

Mexx Shirt, Jurk en Slofjes maat 56
Leuk setje van Mexx voor een babytje. Bestaat uit Slofjes (12,95), Jurkje (24,95) en shirtje (14,95). Alles is in nieuwstaat. Mijn dochtertje heeft het 1 x aangehad in het ziekenhuis en nog 1 x toen ze thuis was. Ze had zo veel gekregen dat ik geen kans heb gekregen het vaker aan te doen.
Richtprijs: 25 euro

Villa Happ Shirt, Jurk en Maillot. Maat 62
Leuk jurkje van villa happ. 2 keer gedragen en was toen te klein! 1 keer voor een fotoshoot en 1 keer op een verjaardag. Compleet met Jurk, mailliot en shirtje. Het totale setje was nieuw 40 euro
Richtprijs 25 euro:

George Jurk maat 3mnd-6mnd
Richtprijs 25 euro
Leuke jurk van George voor een baby, in nieuwstaat. Mijn dochtertje heeft het 1 x aangehad in tijdens Kerst.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 07:48:52 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_77796282
Iemand toevallig nog zo'n klein beursmagazine over? Ik had de mijne apart gelegd maar kan hem nergens meer vinden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:43:57 #289
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77801631
hellow ladies

iemand toevallig een mooie draagdoek over? ik ben me aan het orienteren en het lijkt me heerlijk om te gaan dragen.
Ik zoek een geweven doek; en dan het liefst of in zwart/grijs/wit;
of juist heel kleurrijk met veeeeel kleurtjes. (gestreept??)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77803149
BJ, ik zit er wel aan te denken om mijn doek te verkopen. Ik weet niet meer hoe ie heet, heb 'm van texelonia overgenomen, en ik heb 'm nauwelijks gebruikt. Hij is rood/paars/blauwig gestreept (brede strepen). Zal even een fotootje zoeken
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_77803283
Ah, het is een Girasol Forest Berries 4.7
(Als je daarop googlet zie je nog plaatjes van tex met die doek, alleen de grote versies ervan doen het niet )

Als je 'm mooi vindt, pm me maar. Moet even zoeken hoeveel ik er voor betaald heb, dan weet ik ook wat ik er voor vraag
pi_77803539
Precies die draagdoek is het eerste wat ik wil kopen wanneer ik een baan gevonden heb.
Ik vind die kleuren zo mooi Is hij lekker zacht?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77806396
Hij is heerlijk zacht! Het is een prachtige doek en hij knoopt super. Ik ben alleen niet zo'n draagmama. Als BJ geen interesse heeft, wil ik 'm best voor jou reserveren hoor
  dinsdag 9 februari 2010 @ 13:52:27 #294
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77806558
hey Innepin; heel lief en mooooie doek: maar ik google en kom deze reactie tegen van Twinkly:

Ooowhhh nee toch!!! Forest Berries Die wil ik al vanaf dat ik zwanger ben zo ongeveer. Ik mag 'm niet kopen, ik heb al een doek, en geen geld, aargh!
Waarom wil je hem weg doen? Is hij niet fijn? Zeg alsjeblieft dat hij niet fijn is

en dus reserveer deze maar voor Twinkly.. die klinkt zoooo verliefd op die doek!

en ik heb net online de hoppediz Timbuktu besteld... dus ga eerst maar even kijken hoe die bevalt..
die is ook helemaal mooi qua kleur voor mij... (zwart met allemaal gekleurde streepjes )
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77806649
Wat lief

Nou Twinkly, the choice is yours
pi_77809505
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77813418
Twinkly

Verder in de aanbieding, alles exclusief verzendkosten:

Maillotjes van Bonnie Doon, goede kwaliteit en duuuur , maat 56/62. 2,50 per stuk

Broekje, geen idee waarvandaan, wellicht van een andere Fok!ster? Ik weet het niet meer Oorspronkelijk iig Hema. maat 56. 50 cent.

Shirtje, Hema, maat 62. 1 euro.

Rompertjes, de linker is gratis want 3e generatie Fok-baby ondertussen, de rechter is van de Hema,voor een euro ofzo. allebei maat 62.

Rompertje Hema, maat 50/56, 1 euro.

Shirtje van de Hema, maat 62. 1 euro.

(Bijpassend) broekje van de Hema, maat 62. 1 euro.

Paars broekje van de H&M, is nog paarser dan op de foto, krijg de kleur er niet goed op. Lekker warm, want gevoerd. Maat 62. 2,50.

Slaapzakje van Ikea, staat geen maat in, maar Willow is er net uitgegroeid, dus 50-62 ofzo. 4 euro.

Voor meer kleertjes én positiekleding, HIER de link naar meer foto's.
pi_77813597
Ik heb een hagel nieuwe (ongebruikte) sluitband van Motherwear liggen in maat M. Bij interesse graag een PM. Nieuwprijs is 39 euro.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 22:13:11 #299
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_77827013
Ik kwam onderin de kast nog een leuk lichtroze winterjasje van Mexx tegen, maat 74. Is nog in goede staat, geen vlekken en nog helemaal heel. Hij is waterafstotend, reflecterend en er zitten extra boorden in de mouw tegen koude handjes. De binnenkant is van zacht grijze (fleece-achtig?) stof.

Voor 10 euro stuur ik hem op .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Moderator dinsdag 9 februari 2010 @ 22:16:03 #300
5428 crew  miss_sly
pi_77827185
huup, het tuniekje is vandaag binnengekomen. Het is in het echt nog leuker dan op de foto

Leuk jasje kim! Ik heb alleen al een nu nog te groot winterjasje liggen, dus ik moet helaas passen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')