Kom je hem ophalen? Je mag het fietsstoeltje van moonah, want de mijne is gereserveerd.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:51 schreef miss_sly het volgende:
Je bent een dag te laat met je traphekje, Yp
Dat hobbelpaard is wel leuk
Ik zat toevallig gisteren te bedenken dat het toch bijna wel tijd wordt voor een fietsstoeltjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Kom je hem ophalen? Je mag het fietsstoeltje van moonah, want de mijne is gereserveerd.
Even quoten, dan kun je het niet meer verwijderen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zat toevallig gisteren te bedenken dat het toch bijna wel tijd wordt voor een fietsstoeltje![]()
Dus geen ruzie meer, dan kunnen we een minimeet organiseren met de puzzels en fietsstoeltje van Moonah en dan het hobbelpaard....mits ik dat laatste er bij schaap door krijg, that is
De afspraak voor appeltaart staat nog?![]()
Ik heb ook traphekjes in de aanbieding! Dezelfde als Ypsel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:54 schreef YPPY het volgende:
[..]
Kom je hem ophalen? Je mag het fietsstoeltje van moonah, want de mijne is gereserveerd.
Wat voor kleur?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:07 schreef trui het volgende:
ik heb een achterop-fietsstoeltje van Bobike in de aanbieding.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 14:27 schreef huuphuup het volgende:
hihi Truiik heb pas net je voorzitje erop gezet hier en ik ben er zó blij mee!
![]()
Ik heb zo'n kruidvat 9-maandenbeurs/huishoudbeurskaartje hier. Voor wie wil, ik ga niet.
Begrijp ik dit goed pannekoek?quote:Op zondag 7 februari 2010 14:09 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ook als je voor de 2e x zwanger bent, kan dat best leuk zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |