>= 8,0 gemiddeld, niks lager als een 7, scriptie een 8.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb geen idee of dat haalbaar is voor mij. Cum Laude moet je toch hoger dan een 8 scoren? Dat gaat me waarschijnlijk niet in een keer lukken.
Voor mijn scriptie wil ik wel graag een 8 halen. Ik ga maandag eens met een docent praten hoe ik dat kan realiseren en even brainstormen over mogelijke onderwerpen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:02 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
>= 8,0 gemiddeld, niks lager als een 7, scriptie een 8.
Moet wel lukken
Dat heb je wel een punt. Heb wel geen idee hoe ik m'n scriptie vorm moet geven om een 9 te behalen. Ben nu al aan het worstelen om een goed onderwerp te vinden. Het bedrijf laat me tot dusver vrij in mijn keuze, daarom ga ik maar eens goed overleggen met een docent hoe ik m'n scriptie het beste op kan bouwen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:23 schreef GlowMouse het volgende:
Je scriptie kan veel rechttrekken hè? Vroegâh was de eis van alles >=7 er nog niet en waren er mensen die een zes hadden gehaald voor een lastig vak en dat rechttrokken met een 9 voor de scriptie.
Jep.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:30 schreef Tegan het volgende:
Friek_, lang niet gezien! Werk je nog steeds op de TU/e?
Een 9 voor je scriptie is vrijwel onmogelijk binnen het departement, daar heb ik nog nooit van gehoord (afgezien van een MPhil thesis).quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat heb je wel een punt. Heb wel geen idee hoe ik m'n scriptie vorm moet geven om een 9 te behalen. Ben nu al aan het worstelen om een goed onderwerp te vinden. Het bedrijf laat me tot dusver vrij in mijn keuze, daarom ga ik maar eens goed overleggen met een docent hoe ik m'n scriptie het beste op kan bouwen.
niet zo mooiquote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jep.Bij de Zwarte Doos, dat is. Afgelopen dinsdag heb ik er nog gewerkt. Hopelijk komende dinsdag weer.
Bij ons doen ze daar niet zo moeilijk over, afgelopen jaar waren er zeker vijf cijfers van een negen of hoger.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:49 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Een 9 voor je scriptie is vrijwel onmogelijk binnen het departement, daar heb ik nog nooit van gehoord (afgezien van een MPhil thesis).
Hm, je werkt alleen dinsdagen? Zal eens kijken of ik dan een keer binnen kan stappenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 04:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jep.Bij de Zwarte Doos, dat is. Afgelopen dinsdag heb ik er nog gewerkt. Hopelijk komende dinsdag weer.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:10 schreef Tegan het volgende:
Als ik nu alles edit dan hoeven ze het nooit te weten.
Een 9 lijkt me ook niet haalbaar. Dan moet je met zoiets nieuws komen qua theorie en dat ook succesvol zien toe te passen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 09:49 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Een 9 voor je scriptie is vrijwel onmogelijk binnen het departement, daar heb ik nog nooit van gehoord (afgezien van een MPhil thesis).
Nee, mijn werktijden zijn nogal onregelmatig helaas en het is zo dat ik volgende week enkel op dinsdag beschikbaar ben, dus hopelijk word ik dan ingezet. Zal wel een keer hier neerzetten wanneer en hoe laat ik precies moet werken.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 14:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, je werkt alleen dinsdagen? Zal eens kijken of ik dan een keer binnen kan stappen.
Cijfer 10quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een 9 lijkt me ook niet haalbaar. Dan moet je met zoiets nieuws komen qua theorie en dat ook succesvol zien toe te passen.
Ik wil toch wel een 8 halen en dat zal ik mijn beoogde begeleider ook gelijk aangeven. Zoals ik er nu over denk ga ik 2 bestaande theorieën proberen te combineren om de kwaliteit van dienstverlening in een specifieke branche te meten. Daarmee breng ik, volgens mij, iets nieuws op academisch niveau en het is ook nog zinvol voor het bedrijf.
Maandag ga ik maar eens kijken of ik een aantal docenten kan enthousiasmeren
Lijkt me ook niet echt te doen. Dan moet je al met zoiets nieuws komen qua theorie en dat ook succesvol toe zien te passen. Zoals ik er nu over denk ga ik
Dit is goed om te doen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik wil toch wel een 8 halen en dat zal ik mijn beoogde begeleider ook gelijk aangeven.
Zie PM.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:22 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
Dit is goed om te doen.
Als je wil, PM me eens wie je op het oog hebt
Ieuwquote:Op zondag 24 januari 2010 19:21 schreef Friek_ het volgende:
Vanaf morgen is het elke maandag van 17.45u tot 21.30u college.
Ik zou er niet zo blij mee zijn..quote:Op zondag 24 januari 2010 19:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind ikzelf niet zo erg. 's Avonds ben ik beter geconcentreerd dan overdag.
Maar ik ben het wel.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou er niet zo blij mee zijn..
Na de middag bevalt mij ook stukken beter.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Vind ikzelf niet zo erg. 's Avonds ben ik beter geconcentreerd dan overdag.
En het is zeker op een moment dat het niet uitkomt?quote:Op zondag 24 januari 2010 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn trouwe printer lijkt het te begeven
Ik hoef alleen wat sheets van de komende colleges uit te printen. Geen crisissituatie hier thuis.quote:Op zondag 24 januari 2010 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En het is zeker op een moment dat het niet uitkomt?
Oo kijk, dat scheeltquote:Op zondag 24 januari 2010 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik hoef alleen wat sheets van de komende colleges uit te printen. Geen crisissituatie hier thuis.
Ja, dat is heel erg goed.quote:
Ja, ik ben er ook heel erg blij mee.quote:Op zondag 24 januari 2010 20:22 schreef GlowMouse het volgende:
Ik vind dat heel goed van Friek_!
Oh nee toch!quote:Op zondag 24 januari 2010 20:56 schreef GlowMouse het volgende:
Zoveel vrolijkheid terwijl de printer van Citizen.Erased kapot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |