Bij mij hetzelfdequote:Op zondag 24 januari 2010 14:27 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik heb mijn ov-chip gecheckt bij zo'n ns-automaat en daaruit blijkt dat er wel gewoon 4 producten op de kaart staan, week, korting week en 2 overig! Jeuh! Dit in tegenstelling tot de site (1 product, week) en ib-groep (geen datum bij geactiveerd). Mijn activeren van een week terug is dus geslaagd!
Bij mij ook hoor.quote:Op zondag 24 januari 2010 14:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde
Alleen bij mij staan er op de ov site wel twee producten & bij de IBG ook niets.
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:09 schreef RoW_0 het volgende:
Hoi,
Ik wou gister mijn OV chipkaart opladen, en dan lukte. Maar ik moest bevestigen voor Ov kaart "Wkent". Ik wil het graag doordeweeks hebben. Mijn vorige OV kaart was een weekend.
Ik dacht, Nieuwe jaar, nieuwe kaart, dus kan ik 'm doordeweeks maken.
Wat moet ik nu doen om 'm doordeweeks te maken?
Dat word een nieuwe DigiD aanvragen.quote:Op zondag 24 januari 2010 15:15 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ja geweldig, ik kan niet inloggen omdat ik een nieuw nummer heb. Oude nummer is afgesloten!
Jeujquote:Op zondag 24 januari 2010 14:46 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor.
Alleen staat op de site: 2 producten op de NS 4. 2x Studentweek en 2x Overig.
So no worries i think.
Je tijdelijke kaart blijft geldig tot je je "echte" hebt gehad, dus je kan gewoon reizen ná 1 februari.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:23 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh lekker irritant dan. Ik ben 18+ en HBO student. Kaart heb ik aangevraagd via DUO. Moet ik dan met hen contact opnemen? Ik heb wel een pasje gehad met tijdelijk reizen erop, tot eind januari. Maar daar kan ik 1 februari dus niks mee...
Ja maar ik heb de echte dus al. Met foto en alles. Alleen dan blijkbaar niet de goede...quote:Op zondag 24 januari 2010 16:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je tijdelijke kaart blijft geldig tot je je "echte" hebt gehad, dus je kan gewoon reizen ná 1 februari.
Dan moet je je nieuwe abonnement ophalen bij een ophaalpunt (lees even de OP, dan wordt dat wel duidelijker). Eerst moest je dit doen voor 1 februari, maar deze deadline is verschoven.quote:Op zondag 24 januari 2010 16:25 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb de echte dus al. Met foto en alles. Alleen dan blijkbaar niet de goede...
Klopt maar dat lukte dus niet. Op bladzijde 4 staat mijn verhaaltje. Opladen lukte niet maar toen ik hem voor de gein voor de automaat van de bus hield gaf hij Goede Reis aan. Wat dus blijkbaar niet hoort bij een studenten chipkaart maar bij een normale. En ik heb recht op de studenten chipkaartquote:Op zondag 24 januari 2010 16:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan moet je je nieuwe abonnement ophalen bij een ophaalpunt (lees even de OP, dan wordt dat wel duidelijker). Eerst moest je dit doen voor 1 februari, maar deze deadline is verschoven.
Ligt inderdaad niet aan de pas zelf maar aan het product dat er op staat. Er is geen verschil tussen een studentenchippas en een andere, enkel hebben andere mensen geen studentenabo erop staan (maar bijvoorbeeld alleen geld, of een voordeelabo). Na je studententijd kun je je pas dus nog gewoon gebruiken, zonder je studentenabo natuurlijk.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:05 schreef Maria2.0 het volgende:
De DUO dude wist me te vertellen dat het wel klopte dat de automaat Goede Reis en een bedrag aan gaf. Dat zou gaan om het tijdelijke product wat erop staat waarmee je al kunt reizen.
Product zou voor me klaarstaan dus ik ga zo even naar de AH om te checken of opladen nu wel lukt.
Als alles goed was hadden we allemaal de kaart al maanden binnen en konden we in 1 zwiep activeren en zou de ov-chip het vervoer goedkoper en makkelijker maken. Ach, als...quote:Op maandag 25 januari 2010 20:57 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Als het goed is moet ik de kaart van de week binnen krijgen.
quote:Op maandag 25 januari 2010 20:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Als alles goed was hadden we allemaal de kaart al maanden binnen en konden we in 1 zwiep activeren en zou de ov-chip het vervoer goedkoper en makkelijker maken. Ach, als...
Nope.quote:Op maandag 25 januari 2010 22:25 schreef TheAgent het volgende:
Trouwens, moet je dat tijdelijke abonnement nog van je kaart (laten) halen als je je definitieve abo eenmaal hebt geactiveerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |