99% van dit topic niet, daarom is ie zo geniaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:26 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
wanneer? In welke wijk woon je? Ik heb niks gehoord.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
99% van dit topic niet, daarom is ie zo geniaal
Nee, wel de verbranding van H2quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:36 schreef EcktenBaas het volgende:
Ook geen reactie van waterstofgas en zuurstof?
Je wil daar dan ook niet langer blijven dan strikt noodzakelijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef vosss het volgende:
Ik hoor anders vaak zat een straaljager door de geluidsbarriere gaan hier in Limburg
Ik ookquote:
Waar woon jij?quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:56 schreef 1299 het volgende:
Spaanse polder, hier ook een rotklap
Mijn bureau trilde gewoon.
Schiedam ook dus... geen sirenes nogquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik ook(dit was wel heel hard.... Spijkenisse, net twee minuten terug)
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
Weer duidelijk dat we in een angstcultuur leven,
je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
Weer duidelijk dat we in een angstcultuur leven, zal wel een of andere straaljager zijn
jij denkt gelijk aan angst, wij denken aan de reden van de knalquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
Weer duidelijk dat we in een angstcultuur leven, zal wel een of andere straaljager zijn
Boven Breda waren een klein uurtje wat F16's bezig. Niet gezien hoeveel, 2 in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:00 schreef Geranium_Opa het volgende:
straaljagersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
jij denkt gelijk aan angst, wij denken aan de reden van de knal
Papendrecht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 10:57 schreef mista het volgende:
[..]
Waar woon jij?
Want geloof het of niet, ik hoor net een keiharde knal, ik F5 GC en opeens staat dit topic bovenaan sinds +- 14 dagen geleden... heel raar dit
bron?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:45 schreef 1299 het volgende:
Inmiddels is er bevestigd door de politie dat het een F16 betrof.
De aliens komen eraan en jij slaapt er doorheenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 13:01 schreef FoolWithMokey het volgende:
In gouda was er niets van te horen.
(of ik sliep er gewoon doorheen)
De deur klapte hier door het drukverschil dichtquote:Volgens de woordvoerster vloog het toestel op 13 kilometer hoogte. Ze trok in twijfel dat iemand de golf gevoeld kan hebben.
Ja ik was op de Meent aan het werkquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:59 schreef star_gazer het volgende:
Hey, nog meer PapendrechtIk liep op de Meent; dacht eerst dat er iets mis ging bij de bouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
Waar werk jequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:07 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja ik was op de Meent aan het werk
Ja dat ga ik niet zeggen hier man, schaam me er beetje voorquote:
Hoi palletsorteerder.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:39 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja dat ga ik niet zeggen hier man, schaam me er beetje voor![]()
Ow, da's daar vlakbij de Lidlquote:
Ja, maar je hebt daar toch zo'n passage waar de Lidl zit. Achter het oude gemeentehuis zegmaar. Daar zit toch zo'n telemarketeersbedrijfquote:
Uhh weetniet daar werk ik iig niet, woon ook niet in Ppd dus vandaarquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 22:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ja, maar je hebt daar toch zo'n passage waar de Lidl zit. Achter het oude gemeentehuis zegmaar. Daar zit toch zo'n telemarketeersbedrijf
Het is nog niet eens 12.20..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:18 schreef Swomp het volgende:
Heeft er vanmiddag niemand een knal gehoord boven midden limburg ?? rond 12.20
De knal leek van ver te komen en was nogal dof, er was wel een trilling in het huis hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |