Een biljet van één gulden is wel erg lang geleden denk ik.....quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Vaag.
Maakt mij dat een oude lul?
Dan heb ik me zeker vergistquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een biljet van één gulden is wel erg lang geleden denk ik.....
tomtomaat +1quote:
Tsja, dat is een trieste reden, maar ik zou als speler die zich zelf wil ontwikkelen ook niet naar Rusland gaan. Niet echt een topcompetitie lijkt me...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Trieste gozer..... alles te danken aan zijn club die zelfs geduld had met zijn blessure vorig seizoen terwijl hij weigert bij te tekenen. Kon hij van de zomer een financiële klapper maken door naar CSKA moskou te gaan weigert hij omdat het daar koud is.....
Je kan extreem goed verdienen. Winstpremie bij derby's zijn vaak een miljoen en je speelt 8 derby's. En je bent verzekerd van Europees voetbal, dus je blijft wel in beeld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Tsja, dat is een trieste reden, maar ik zou als speler die zich zelf wil ontwikkelen ook niet naar Rusland gaan. Niet echt een topcompetitie lijkt me...
Yep. Eigenlijk had AZ in die finale moeten staan. Ricardoquote:
Zoveel, dat wist ik niet...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je kan extreem goed verdienen. Winstpremie bij derby's zijn vaak een miljoen en je speelt 8 derby's. En je bent verzekerd van Europees voetbal, dus je blijft wel in beeld.
Ja je kan echt belachelijk goed verdienen daar. En je speelt gewoon CL of Euroleague in tegenstelling tot Quatar of Saudi Arabië waar ook belachelijk veel betaald wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |