abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2010 @ 17:11:39 #1
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_77104266
Toen ik onderstaande topic last begon mijn bloed te koken:

'Marokkanen gesubsidieerd naar Efteling en sauna'

Ik las al die negatieve reacties over dat marokkaanse vrouwen een keer in de maand naar de sauna mogen, nou boehoe. Of dat marokkaanse ploegen een partijtje tegen elkaar mogen voetballen.

Beseffen jullie wel dat marokkanen ons land hebben opgebouwd? Zonder hun liepen wij hier nog in berenvellen rond. We hebben een schuld aan hun die 10 keer ons BNP is of meer. Ik wil iedereen hier oproepen om hun respect te betuigen voor alles wat onze marokkaanse medemensen voor dit land hebben betekend.

Daarnaast wil ik peilen of er interesse is onder PvdA en GL stemmers om een demonstratie voor marokkanen te organiseren.
pi_77104299
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 17:11 schreef Harde_Kip het volgende:
Toen ik onderstaande topic last begon mijn bloed te koken:

'Marokkanen gesubsidieerd naar Efteling en sauna'

Ik las al die negatieve reacties over dat marokkaanse vrouwen een keer in de maand naar de sauna mogen, nou boehoe. Of dat marokkaanse ploegen een partijtje tegen elkaar mogen voetballen.

Beseffen jullie wel dat marokkanen ons land hebben opgebouwd? Zonder hun liepen wij hier nog in berenvellen rond. We hebben een schuld aan hun die 10 keer ons BNP is of meer. Ik wil iedereen hier oproepen om hun respect te betuigen voor alles wat onze marokkaanse medemensen voor dit land hebben betekend.

Daarnaast wil ik peilen of er interesse is onder PvdA en GL stemmers om een demonstratie voor marokkanen te organiseren.
Dat kan daar prima.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')