Ok, ik heb een theorie!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:13 schreef error_404 het volgende:
Nog niemand het mysterie opgelost?
Is er niet een fokker die bij Smullers werkt ofzo?
Thanks for het plaatje , hier zie je idd 1 t/m 12. zijn er echt geen mensen die daar werken en het weten ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:25 schreef wwwever het volgende:
[ afbeelding ]
Wij bewaken de kwaliteit van onze producten! En daarom liggen de producten soms uren
Anders lees je mijn theorie eensquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef tabacco het volgende:
[..]
Thanks for het plaatje , hier zie je idd 1 t/m 12. zijn er echt geen mensen die daar werken en het weten ?
Lijkt er idd op, het enige puntje van aandacht is dat er 60 minuten in een uur zitten ipv 12quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Anders lees je mijn theorie eens.
Krijg spontaan hongerquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:25 schreef wwwever het volgende:
[ afbeelding ]
Wij bewaken de kwaliteit van onze producten! En daarom liggen de producten soms uren
Denk dat 't een beetje mislukte marketingcampagne is. Heb ze nog nooit iets zien aankruisen. En idd 5-10-15 enz. zou logischer zijn. Of misschien liggen die snacks soms de hele dagquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef tabacco het volgende:
[..]
Lijkt er idd op, het enige puntje van aandacht is dat er 60 minuten in een uur zitten ipv 12, maar 1 theorie is beter dan geen theorie !!!
Dat hoeft echt niet op de minuut getimed te wordenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef tabacco het volgende:
[..]
Lijkt er idd op, het enige puntje van aandacht is dat er 60 minuten in een uur zitten ipv 12, maar 1 theorie is beter dan geen theorie !!!
idd als hij 'op 5 staat' betekent het dat de snack pas 5 uur in de muur zit , er is zeker een policy dat het niet langer dan 12 uur mag zijn :-)quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet op de minuut getimed te worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |