Berbers hè. Die zijn net zo nationalistisch als de gemiddelde polderknol uit Lutjebroek.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Mutant01 het volgende:
De Marokkaanse koning zit er ook tussen.
Zijn vrouw is Berbers.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Berbers hè. Die zijn net zo nationalistisch als de gemiddelde polderknol uit Lutjebroek.
Ik wil ook een Berbervrouw.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zijn vrouw is Berbers.![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pim had het zo gewild.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:55 schreef wikwakka2 het volgende:
Mensen die niet tegen een grapje kunnen. Persoonsverheerlijking
.
Eensquote:
Het is dat ik de Turkse taal machtig ben, anders was ik er misschien ook ingestonken.quote:Wij citeren: "Atatürk'e büyük terbiyesizlik!" Oftewel: "Deze foto's zijn een grote schande en de bedenkers ervan zullen branden in de hel!"
Je bedoelt dat ze op GS nooit overdrijven?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een flapdrollen daar bij GS...
[..]
Het is dat ik de Turkse taal machtig ben, anders was ik er misschien ook ingestonken."Atatürk'e büyük terbiyesizlik!" betekent niets meer dan ''Een grote onbeleefdheid tegen Atatürk!''.
Ik snap dat wel, maar de lezers aldaar zijn niet bepaald de snuggersten van Nederland.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:34 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze op GS nooit overdrijven?
Zelfs google translate vertaalt het beter dan GSquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een flapdrollen daar bij GS...
[..]
Het is dat ik de Turkse taal machtig ben, anders was ik er misschien ook ingestonken.![]()
"Atatürk'e büyük terbiyesizlik!" betekent niets meer dan ''Een grote onbeleefdheid jegens Atatürk!''.
quote:Atatürk grote onbeschaamdheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |