Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
Andreaquote:
Hoe gaat het? assessment al gehad?quote:
teiltje nodig?quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit hier serieus te kwijlen
Of ga onder me zitten om het op te vangen!quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Euh...... is dat de nieuwe voorjaarsmode voor 2010? Of ga je op vakantie naar Oostenrijk?
Ik weet t nog niet! Of gewoon twee vlechten... los iig niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:58 schreef Ratelslangetje het volgende:
wat sexy san!maak je dan ook van die gevlochten knotjes in je haar?
Carnavalquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:52 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Euh...... is dat de nieuwe voorjaarsmode voor 2010? Of ga je op vakantie naar Oostenrijk?
Oeh, twee vlechtenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet t nog niet! Of gewoon twee vlechten... los iig niet.
Komt goedquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oeh, twee vlechten
Pot bier in de hand
Marko zegt (18:14):quote:
Justinquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Marko zegt (18:14):
Even rukken op San d'r foto's hoor!
[Drizzt Do'Urden] zegt (18:14):
Whehehe
QFT.quote:
\m/quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:23 schreef haakon het volgende:
\m/
da's vette shit ja \m/quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:01 schreef Panzerknacker666 het volgende:
dark tranquility! \m/
ik ook!quote:
Dan ga je gewoon nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar ik heb geen zinEn ik heb hoofdpijn.
Mju, dat gaat er bij mijn ouders niet zomaar inquote:
quote:
Wat.quote:
quote:
quote:
aahquote:
wie? waar?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:52 schreef Samzz het volgende:
Daar zaten we, met z'n drieën op een rij te snotterenNet als de rest van de zaal, though.
ow diequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bios. Komt een vrouw bij de dokter.
Zwemmen, maar nee, mijn broertje zwemt in de groep naast mij, dus gaan we altijd samenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Daywalk3r het volgende:
Ga naar 't cafe en doe alsof je getraind hebt.
Dat deed ik wel eens. Weet niet welke sport je beoefend.
Waarom dat dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En net een mailtje naar Hart In Aktie gestuurd
Hallo Natasja,quote:
ah, dus ook een mailtje naar de frogers?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Initiatief van mn broertje. 1 van die gehandicapte kinderen zit bij hem op zwemmenWe hoorden vanavond over dat gedoe met de gemeente, dat die noodwoning niet doorgaat enzo. En ze hebben al geen cent te makken, zegmaar.
Haha, moest er wel aan denken toen ik dat typtequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:11 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ah, dus ook een mailtje naar de frogers?
wel een goed initiatief trouwens
Kun je ze iig al super mee helpen inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zijn nu met de hele groep al 5 euro bij elkaar aan het leggen. Dan hebben we straks rond de 100/150 euro voor ze, als een kleine steun van ons. En ik hoop dan ook echt dat Hart in Aktie wil helpen
Tofquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je ze iig al super mee helpen inderdaadIk wil ook wel bijleggen.
vretzakquote:
Patat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
VRETEUH!
* rulerofdeath geeft San een dikke knuffelquote:
Dank jequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft San een dikke knuffel
* rulerofdeath houd San stevig vast en geeft een aai over de bolquote:
Faalhaasquote:
godverquote:
fuck yeah. in 2007 vooraan in de pit \m/quote:
ah nog een vroege vogelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:58 schreef sjoemie1985 het volgende:goede morgen ratelslang en de rest.
![]()
ik zeg dat zo omdat er 's ochtends niet zoveel in dit topic word gepost.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:23 schreef sjoemie1985 het volgende:
tjah wat heet vroegik moet gewoon werken. van af +/- 8:30
Sorry dat ik niet mee kanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nog een kwartiertje stage. Dan even de stad inhobbelen
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mja, niemand kan.. Voel me heel zielig. Moet ik alleen bij de BK gaan eten enzo
als ik vanmiddag m'n hok niet wou verbouwen was ik meegegaanquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
waar ga je ze zien/horen dan?quote:
welk hok ga je verbouwen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:56 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als ik vanmiddag m'n hok niet wou verbouwen was ik meegegaan
Op wie/wat wacht je dan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Haha, dat bedoel ik, niemand kan. Sta nu te wachten bij de BK, heb een aantal dingen geschrapt en alleen gedaan wat echt nodig was
Denk niet dat ie naar een concert gaatquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
waar ga je ze zien/horen dan?
anders lees je een post ff totaal verkeerdquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk niet dat ie naar een concert gaat
m'n computerhok. Daar moet nu ook m'n broertje bij inquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar ga je ze zien/horen dan?
[..]
welk hok ga je verbouwen?
Samen fappen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:55 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
m'n computerhok. Daar moet nu ook m'n broertje bij in
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:46 schreef Redbaron het volgende:
goedemiddaaaagg![]()
heb er al een werkdag opzitte en ben nu focking lam
Ja dusquote:
dat was ik niet van planquote:
hmm, das wel naarquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:16 schreef Samzz het volgende:
Ik krijg m'n haar niet droog
Edit: En ik ben m'n jarretels kwijt
quote:
Ja, maar thuis verveel ik me opzich nietquote:
ah, dat scheeltquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar thuis verveel ik me opzich niet
Wat is VI? En waarom boek je het terug als je lid bent?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even een duidelijk mailtje naar de VI gestuurd, en de auto incasso teruggeboekt
Voetbal Internationalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is VI? En waarom boek je het terug als je lid bent?
Oh, dat mag nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voetbal International![]()
Ik had een halfjaarabbo van juli - december 2009, maar die smiechten hebben vandaag stilzwijgend nog een keer dat bedrag van mn rekening gehaald voor januari - juni 2010 dmv auto incasso
daar word ik niet echt vrolijk van.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
om de pafipo enigzins op te vrolijken:
[ afbeelding ]
post jy dan iets waar jy/wij vrolijk van worden?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
daar word ik niet echt vrolijk van.
You just said what I was thinkingquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
quote:
ik ook niet inderdaadquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Goeie tieten hequote:
Jammer dat ze er zo nep uitzien. Maar verder, joahquote:
wegsmietnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
woar mot ik toch hen met al mien pröttel
moar dat vind ik zonde van al die cd'squote:
Wat hej zoal?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moar dat vind ik zonde van al die cd's
verkoop ze op fok!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
kamer toch maar eens uit aan het mesten jah?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:09 schreef rulerofdeath het volgende:
woar mot ik toch hen met al mien pröttel
neuhquote:
wat voorn herriequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:10 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en nog meer waar ik zo snel niet bij kan of geen zin heb om op te zoekenquote:Slayer
Napalm death
Dimmu Borgir
sepultura
pantera
The sins of thy beloved
Cradle of filth
Deathrage
Immortal
Ministry
The Crown
Morbid Angel
Malevolent Creation
Bathory
Carpathian forest
Skinlab
Gorefest
Wyrd
W.A.S.P.
Guano Apes
Rage against the machine
Unjust
As we fight
Korn
Iron Maiden
Mastodon
Delain
Dream Evil
Bad Religion
Marduk
Lathspell
Impaled
Limp Bizkit
Linkin Park
System of a down
Queens of the stone age
Arch enemy
Scatman john
Toy dolls
Coldseed
Dark age
Defecation
Crystal ball
lehavoth
Taliandörögd
Omnium Gatherum
Alpha
Alkemyst
Twyster
Evidence One
Destruction
Kreator
Amon Amarth
Behemoth
Biohazard
De heideroosjes
Slipknot
Red hot chili peppers
normaal
nirvana
godsmack
mark knopfler
van katoen
van halen
K's Choice
torture pit
Sonata arctica
die is inderdaad wel lachenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
moslims die zonder hun medeweten varkensvlees eten
Whehehehehe
allemaal origineel?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:33 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en nog meer waar ik zo snel niet bij kan of geen zin heb om op te zoeken
dat zijn bands waar ik cd's van heb jaquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:13 schreef Samzz het volgende:
Ik sta te wachten op de treineen vrouwtje vroeg waar ik heen vlieg... Dacht dat ik een stewardess was
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:13 schreef Samzz het volgende:
Ik sta te wachten op de treineen vrouwtje vroeg waar ik heen vlieg... Dacht dat ik een stewardess was
Hallo.quote:
Die is verkast naar een voetbalforum, heb ik begrepen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Rikketik komt hier ook nooit meer he?
Hm, zonde.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is verkast naar een voetbalforum, heb ik begrepen.
Selmaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:40 schreef Ratelslangetje het volgende:
wouter en machiel![]()
![]()
ja alles goed hier.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]wat een slechte computer heb ik
meld ook ff wat je ervan vond, t lijkt mij nou niet echt een spannende/mooie filmquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Dag mannen en vrouwen!
Straks naar Ensche naar de bios.
Eventjes Shirlock Holmes kijken.
Je hebt windows 98quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef rulerofdeath het volgende:
pwndquote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:26 schreef rulerofdeath het volgende:
vanaf half 9, eerst de amerika special en dan de polar...amerika is wel lachenquote:
als je dat even goed leest dan zie je dat ik juist geen 98 hebquote:
quote:
Doorlopend mn aars, het was gewoon een halfjaar betalen en dan klaarquote:Geachte heer XXX,
Dit abonnement was een gewoon doorlopend abonnement, vandaar dat er nu weer automatisch geld is afgeschreven. Omdat u de incasso nu al heeft laten terugboeken, zal ik het abonnement bij uitzondering met directe ingang stopzetten.
goede zaakquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doorlopend mn aars, het was gewoon een halfjaar betalen en dan klaarMaar ik ben er vanaf
hehe en dan straks niet kunnen slapenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sja ik had rond 19u mn ogen dicht achter de computer, en rond 19:30 ben ik maar op bed gaan liggen met m'n kleren aan
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 22:43 schreef Redbaron het volgende:
das idd wel vroeg voor de zaterdag
ach om even OT te zijn, ik hoop dat het mooi weer is.quote:
dat maakt me dan weer geen reet uit. ik zit waarschijnlijk toch de hele dag binnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
ach om even OT te zijn, ik hoop dat het mooi weer is.
geen idee, dit is de eerste keer vanaf de zaterdag voor kerst dat ik er weer benquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:16 schreef Redbaron het volgende:
het wordt weer kouder geloof ik, Wat ga jy doen dan wouter
hoezo?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Damn. De avond ging wel anders dan verwacht
hmm, dat klinkt kutquote:
Dat is wel kut!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, dat is niet de reden waarom het met mij is stuk gelopen.
En ja, ouders hadden wel regelmatig ruzie. Ze wilden 6 jaar geleden ofzo ook al scheiden, maar hebben het toen nog een kans gegeven. Nu is het definitief.
BIER! \m/quote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
BIER!
die moet je verzinnen helaasquote:
En ik danquote:
Veel plezier lief!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik danIk merk het al weer... Ga ook even naar Amsterdam
Oude boef!!1!1quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |