Wat is Johan toch een fantastische werkgever, bij welk bedrijf heb je zulke mogelijkheden nog??quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:35 schreef Copycat het volgende:
Mooi toch hoe Alsido van manusje van alles (maar blijkbaar dus niet timmerman van de regieruimte) gepromoveerd is tot uitvoerend producent/eindredacteur.
Johan las deze opmerking voor op de stream, en is het met me eens en zei ook dat dit soort opmerkingen op de chat gewoon moeten kunnenquote:<+Maanvis> als je alle personen die Johan teleur heeft gesteld naast elkaar legt kun je de afsluitdijk vol leggen van voor tot achter, beide rijbanen.
SHIT HEB IK HAAR GEMISTquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel positief dat Johan nu zijn mailtjes aan het lezen en beantwoorden is!!!!
Even off topic: Ik zie net Carice van Houten op tv, volgens mij zo stoned als een makreel
Heb jij toevallig een meteorologische knobbel? Johan zoekt nog een weerman/vrouw.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:46 schreef Copycat het volgende:
Johan heeft een feilloos fingerspitzengefühl als het gaat om kwaliteiten in zijn medewerkers herkennen.
(Ze gaat vanavond liedje zingen met kane.)quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Wel positief dat Johan nu zijn mailtjes aan het lezen en beantwoorden is!!!!
Even off topic: Ik zie net Carice van Houten op tv, volgens mij zo stoned als een makreel
En als Liesbeth af en toe te laat is heeft ze brommerpech?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef Disana het volgende:
Ah, dus dit is de ruimte waarnaar men zich heeft teruggetrokken:
[ afbeelding ]
Hmm, ik zie het nog niet helemaal voor me. Plattegrondje tekenen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Ja, dat is volgens mij de ruimte waar de redaktie van TBO zat.
Als je met je rug naar het raam van de regie staat en recht vooruit kijkt zie je die ruimte
Dat is toch waar die kroonluchter hangt. Links van de ingang?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
Hmm, ik zie het nog niet helemaal voor me. Plattegrondje tekenen?
Ik zal wel een cap maken die het duidelijker maakt, als ik de kans krijgquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, ik zie het nog niet helemaal voor me. Plattegrondje tekenen?
Hahahahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:55 schreef beequeen het volgende:
Oh jee, Liesbeth is mapjes aan het opruimen. Straks is alles weer weg.
Echt hè? Wat een stel kneuzen daar. Niemand weet waar hij/zij echt mee bezig is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan: "Maak een apart mapje aan, alleen voor de mensen die "Politiek" mogen beheren.
Liesbeth : "Dat doe ik ook, er is verder niemand."
Jaquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:58 schreef Disana het volgende:
Oh nou zie ik het, de deur ligt in het verlengde van de bar.
Maakt niet uit joh, de intentie teltquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
JaEn vervolgens kreeg ik gelijk de gelegenheid een cap te maken, was ik iets kwijt hier
Zit ie te chatten?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef beequeen het volgende:
Waarom zit Johan op de chat? Hij heeft nog 30000 mails om te beantwoorden.
Mijn rug zou het niet volhouden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, de intentie teltJa ik heb het nu door, ik wist eerst ook niet waar die spiegel was maar nu ineens zie ik hem wel.
Ik geef Liesbeth niet helemaal ongelijk want dat zitten op die barkruk was natuurlijk ook niet alles.
Nee daarom. Anderzijds denk ik toch ook dat ze aan ons oog wilde ontsnappen... ik zal niet zeggen dat ze uit haar neus zat te eten, maar veel leek ze niet te doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Mijn rug zou het niet volhouden.
Hij stelt vragen en de chatters mogen vragen stellen, hij is inene bekeerd, zou het de invloed van Harry zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit ie te chatten?
(ik kijk even naar het journaal)
Wat apart. Ik hoop dat mensen ook over het geluid beginnen dat we vanochtend alweer niet mochten horen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij stelt vragen en de chatters mogen vragen stellen, hij is inene bekeerd, zou het de invloed van Harry zijn?
Ja, het politieke babbeltje. BS dus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef Disana het volgende:
Zit ie te chatten?
(ik kijk even naar het journaal)
Mooie gelegenheid toch om opmerkingen over zijn stream te maken?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, het politieke babbeltje. BS dus.
Je mist niks.
Hij let nergens op. Ik ga me daar niet meer wagen. Nutteloos.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef Disana het volgende:
Mooie gelegenheid toch om opmerkingen over zijn stream te maken?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef Pearlbitch het volgende:
Vlem: "Dat was een lekkere sinaasappel."
Kruknegert: "Ja lekker hè, die wou ik ook nemen."
Vlem: "O, was die van jou dan?"
Vlem: "Zal ik die banaan es in je pruim peren?"
Whut?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Paleisvriend André Pronk is bij DWDD. Totale afgang weer HAHAHAHAHAHA
Waar is onze eigen kahaarin die het voor Peters Prietpraat Show deedquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:46 schreef tuinfluiter het volgende:
Johan: Ik zoek een weerman of vrouw , neem anders contact op met weerprimeur.nl,
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:18 schreef Gert het volgende:
[RLS] FOK!-user gezocht voor de Japio-show
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |