Johan gaat samenwerking zoeken of de verbinding vormen tussen de andere partijen. Zodra dat van de grond komt en hij een andere partij gevonden heeft die ook voorstander is gaan ze samenwerken en is die belofte ingelost. Want als twee partijen de monorail willen praat je feitelijk over twee rails. En die liggen er al!quote:
wtfquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan gaat samenwerking zoeken of de verbinding vormen tussen de andere partijen. Zodra dat van de grond komt en hij een andere partij gevonden heeft die ook voorstander is gaan ze samenwerken en is die belofte ingelost. Want als twee partijen de monorail willen praat je feitelijk over twee rails. En die liggen er al!
Dus eigenlijk is het spoor van de NS de stereorail??quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Johan gaat samenwerking zoeken of de verbinding vormen tussen de andere partijen. Zodra dat van de grond komt en hij een andere partij gevonden heeft die ook voorstander is gaan ze samenwerken en is die belofte ingelost. Want als twee partijen de monorail willen praat je feitelijk over twee rails. En die liggen er al!
Yep. De intercity zou eigenlijk Hi-Fi gaan heten, maar aangezien Hi-fi eigenlijk voor hoge betrouwbaarheid staat, hebben ze in overleg met ProRail anders besloten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het spoor van de NS de stereorail??
Beetje jammer, het zou juist in de Philipsstad die Eindhoven is, zo mooi zijn als ze een monorail (door de stad) een stereorail (gewoon NS spoor) en Hi-Fi (intercity) zouden hebben. Zo prachtig on topic zeg maar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Yep. De intercity zou eigenlijk Hi-Fi gaan heten, maar aangezien Hi-fi eigenlijk voor hoge betrouwbaarheid staat, hebben ze in overleg met ProRail anders besloten.
Peter wist waarschijnlijk nog niet dat-ie een nieuw e-mail adres had en heeft de uitnodiging van Liesbeth dus nooit ontvangen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:24 schreef Jian het volgende:
Peter zou vanmorgen de ontbijtshow doen, maar Johan heeft 'm vandaag nog niet gezien, och geen punt toch !
Henk Hagoort doet ook niet moeilijk als de presentator van Goedemorgen Nederland er 's morgens niet is en nederland 1 twee uur op zwart staat...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:24 schreef Jian het volgende:
Peter zou vanmorgen de ontbijtshow doen, maar Johan heeft 'm vandaag nog niet gezien, och geen punt toch !
Och, foutje, ook geen punt tochquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Of is Johan gewoon zelf vergeten dat-ie Peter gister had moeten opgraven in Huissen?
Kwestie van preoriteiten. Komt goed! Hoi, hoi.quote:
Precies. Het is ook weer niet zo dat Peter daar zoveel doet, dat ze 'm daarom zullen missen. Liesbeth is ook heel goed in het houden van pauzes, die kan zijn deel er ook nog wel bij doen.quote:
Heb Liesbeth wel zakken ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Het is ook weer niet zo dat Peter daar zoveel doet, dat ze 'm daarom zullen missen. Liesbeth is ook heel goed in het houden van pauzes, die kan zijn deel er ook nog wel bij doen.
Voor je het weet hebben we een nieuwe reeks.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:33 schreef Maanvis het volgende:
Misschien is het een idee om een centraal topique te maken waarin alle beloftes geplaatst worden die Johan of SV medewerkers niet of niet op tijd zijn nagekomen, alsmede de aantoonbare leugens die verteld worden?
Wat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:36 schreef Disana het volgende:
Studio Bram? Zendertje uit? Wat en wie was dat?
Iemand in een wit hemd die wegliep, beetje breder dan Alsido die iets donkers aan heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat?
En leeft Liesbeth überhaupt nog wel?
Waar hoor je dat, ik hoor helemaal niets en er is ook niemand te zien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:40 schreef Jian het volgende:
Johan zegt dat de Chat een beetje op de Kwebbelkroeg van Nowlive begint te lijken
Dat was toch gewoon Alsido die zijn telefoon oppakte en vervolgens zijn zender uitschakelde?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef Disana het volgende:
Iemand in een wit hemd die wegliep, beetje breder dan Alsido die iets donkers aan heeft.
Was Alsido in het wit dan? Misschien omgekleed, dat kan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was toch gewoon Alsido die zijn telefoon oppakte en vervolgens zijn zender uitschakelde?
Er is verder niemand in het pand volgens mij.
Klopt, ik vind dat, maar ik heb geen zin om voor die mededeling naar de SC te schakelen ...quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar hoor je dat, ik hoor helemaal niets en er is ook niemand te zien.
Misschien in combinatie met Koken tijdens het roken met Peter. Op zolder staan vast nog wel ergens wat oude legerrantsoenen die opgewarmd en met een zilveruitje opgeleukt kunnen worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:38 schreef Jian het volgende:
Misschien kan Johan vanavond vast de ontbijtshow doen, dan hoeft ie morgen niet zo vroeg op te staan
Ik hoorde alleen zijn stem en die herken ik inmiddels wel.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:42 schreef Disana het volgende:
Was Alsido in het wit dan? Misschien omgekleed, dat kan.
Koken tijdens het rokenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien in combinatie met Koken tijdens het roken met Peter. Op zolder staan vast nog wel ergens wat oude legerrantsoenen die opgewarmd en met een zilveruitje opgeleukt kunnen worden.
Gaat ie evalueren in de chat? Dan kan die donderdagborrel helemaal het heen en weer krijgenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
4:44 Jaapieooo: nog tips en tricks voor show3? ik hoor ze graag
In je eigen woorden graag heksje. Je weetzzz.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
Voorlopig is er nog geen reactie terug op de geopperde verbeterpuntenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaat ie evalueren in de chat? Dan kan die donderdagborrel helemaal het heen en weer krijgen.
Dat doet ie nou elke keer. Het enige wat hij zegt is dat hij de verbeterpunten op zijn blog zal zetten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig is er nog geen reactie terug op de geopperde verbeterpunten
Verbeterpunten zoals: STOP ERMEE!!!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef pullup het volgende:
Voorlopig is er nog geen reactie terug op de geopperde verbeterpunten
Quote voordat ie verwijderd wordt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
Ja huur Paul de Leeuw en Matthijs van Nieuwkerk in als co-hosten en doe zelf de opening en de sluiting van de show, anderhalve minuut daarvoor, lijkt me ruim voldoendequote:Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef Toverheks het volgende:
Die kwam ook langs iddquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbeterpunten zoals: STOP ERMEE!!!!!!
?
It's a way of live. You'll love it!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Koken tijdens het roken.. is dat trouwens iets significant anders dan Roken tijdens het koken ..?
Nou, inderdaad, eigenlijk heeft hij gewoon zo'n Henk-Jan Smits figuur nodig, die tegen hem zegt "Jaap jongen, laat die droom varen."quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verbeterpunten zoals: STOP ERMEE!!!!!!
?
Het is een beetje een tamme bende op dit moment en Hansie is als mod meer bezig met het gebruik van komma's tijdens de chat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is die persoon al gebanned, of zat de moderatie even niet op te letten?
Find and Replace zeker!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:50 schreef Toverheks het volgende:
Oke Sorryyyyyy excuus![]()
In mijn eigen woorden, nou hier komt het.
Jaap vraagt op de chat of iemand nog leuke ideeen heeft voor sjowtje nummer 3
Bram-Jan Smits gelooft na gister weer in hem, toch? Ik denk dat we Jaap, in tegenstelling tot het merendeel van zijn gasten, nog wel terug gaan zien in de theater-ronde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nou, inderdaad, eigenlijk heeft hij gewoon zo'n Henk-Jan Smits figuur nodig, die tegen hem zegt "Jaap jongen, laat die droom varen."
OMG.... men gaat zich richten op interpunctie??quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is een beetje een tamme bende op dit moment en Hansie is als mod meer bezig met het gebruik van komma's tijdens de chat.
Ehm, ik, heb, geen, idee, maar, zolang, er, Evilwonners, en, breiclubjes, binnensluipen, gaat, het, niet, echt, goedkomen. Punt komma.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:55 schreef Leandra het volgende:
OMG.... men gaat zich richten op interpunctie??![]()
Wat geweldig!! Zou het dan toch nog wat worden met die chat?!
Los van elkaar, maar wel met komma's ertussen !quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet whahaha aan elkaar of als wha ha ha geschreven worden?
Philip Freriks zou moderator kunnen worden, die heeft toch niets meer te doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Los van elkaar, maar wel met komma's ertussen !
Mel Gibson, komt bij Jaap ????quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Wow! De aankondiging van Mel Gibson, die is zó goed
Maar dan gister wel bijna twee uur uittrekken voor twee giebelende Jaap-groupies.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef Disana het volgende:
Wat een ongeïnteresseerde donder is het toch
je vergeet de capquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:19 schreef Gert het volgende:
De soundtrack van The Gladiator of zo staat nu op en Liesbeth zit aan de bar. Ongeveer in het midden.
OK, behoorlijk lousy poging om niet alleen maar een tvp neer te pleuren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |