Ja okeee...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:56 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Die kreeg wel redelijke reviews toch? Rond de 7 etc.. Ik bedoel echt spellen tussen de 4 en 6
Dat weet je pas tot je ze gespeeld heb toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja okeee...
maar als ze echt tussen de 4 en 6 krijgen dan kan het ook niks zijn..
ik zou er zo geen even kunnen bedenken.
A2 racer natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja okeee...
maar als ze echt tussen de 4 en 6 krijgen dan kan het ook niks zijn..
ik zou er zo geen even kunnen bedenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
Dat is een van de beste en best beoordeelde spellen ooit!quote:
Maar misschien vind jij wel een game geweldig die lage cijfers kreeg! Gewoon toevallig. Je kan het nooit zeker wetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:49 schreef GSP het volgende:
Ik pak alleen de tripple A titels op, want zelfs de 8,5-9 vind ik niet leuk genoeg. Alleen het beste is goed genoeg voor mij
aah crap.. nja het zag er crappy uit dus dacht zal we niet bekend zijn ...quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Dat is een van de beste en best beoordeelde spellen ooit!
Ik geef jou nu ff een klap met dat handje, Dungeon Keeper crappy noemenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:50 schreef AwesomeFit het volgende:
[..]
aah crap.. nja het zag er crappy uit dus dacht zal we niet bekend zijn ...![]()
Na misschien Dead rising dan. Kreeg geen topwaardering, maar ik vind het één van de beste spellen aller tijden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:37 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Maar misschien vind jij wel een game geweldig die lage cijfers kreeg! Gewoon toevallig. Je kan het nooit zeker weten
Vietcong was geweldig!quote:
Maar die heeft geen slechte reviews gehad.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Geweldig spel maar zo snel in de uitverkoop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |