Haha okee, maar ik had een waarschuwing meer op prijs gesteld want ik wist niet dat een screencap van de chat ineens niet meer mocht. Maar goed, iemand zal wel bij hem geklaagd hebben, mogelijk degene die ook klaagt over het bespreken van de chat in de COS.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]Remlof? Die moet je niet serieus nemen, die volgt hier therapie; verder gebeurt er niets met die notes
Ik hoef toch niet uit teleggen dat het niet door die gasten komt maar voornamleijk door mn eigen eigenwijsheid hé?quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kunst zeg, als ze (die schoorsteenvegers) daar om de zoveel maanden die aderen zitten door te raggen met een camera,
Verre van rebels. Volgens de regeltjes.quote:
Ik vind, voor zover ik het kan beoordelen, dat je goed bezig bent. Een lichtend voorbeeld voor mij.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet uit teleggen dat het niet door die gasten komt maar voornamleijk door mn eigen eigenwijsheid hé?
Succes!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verre van rebels. Volgens de regeltjes.
Jawel hoor....tis geen staatsgeheim....ik heb gesolliciteerd als overblijfkracht...das maar een paar uurtjes in de week maar het leek me wel goed aansluiten met de rest van mn plannen....ik ben het helemaal niets doen gewoon echt zat aan het worden en nu moet ik een balans zien te vinden tussen wat ik wil en wat ook echt haalbaar is....dus deed leek me wel een goei ietsquote:
Watvoor reldel ben ikquote:
Leuk Laysa!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel hoor....tis geen staatsgeheim....ik heb gesolliciteerd als overblijfkracht...das maar een paar uurtjes in de week maar het leek me wel goed aansluiten met de rest van mn plannen....ik ben het helemaal niets doen gewoon echt zat aan het worden en nu moet ik een balans zien te vinden tussen wat ik wil en wat ook echt haalbaar is....dus deed leek me wel een goei iets![]()
maar das natuurlijk niet zo gezegd of die mensen die mij moeten beoordelen dat ook vinden
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind, voor zover ik het kan beoordelen, dat je goed bezig bent. Een lichtend voorbeeld voor mij.
Daarom!quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:00 schreef Marrije het volgende:
Al gaat de soap mi meer over de bijbehorende chat dan over de streams
Pannen vliegen van 't dak!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:59 schreef Copycat het volgende:
Is het hectisch, achter de schermen?
Wat leuk joh!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel hoor....tis geen staatsgeheim....ik heb gesolliciteerd als overblijfkracht...das maar een paar uurtjes in de week maar het leek me wel goed aansluiten met de rest van mn plannen....ik ben het helemaal niets doen gewoon echt zat aan het worden en nu moet ik een balans zien te vinden tussen wat ik wil en wat ook echt haalbaar is....dus deed leek me wel een goei iets![]()
maar das natuurlijk niet zo gezegd of die mensen die mij moeten beoordelen dat ook vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |