abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77094752
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef nozem het volgende:
Ik denk dat in het geval dat de PVV mee gaat regeren een deel van de intellectuele elite het land uit vlucht. Dan krijgen we een land met verhoudingsgewijs nog meer domme paupers. Lachuh man.
Denk dat het wel mee zal vallen. Pas als de PVV dmv de democratie op de een of andere manier zou proberen alleen te willen regeren en tegenstanders het leven zuur gaat maken zou zoiets kunnen gebeuren.

Maar denk dat als de PVV gaat regeren het vooral geruzie zal zijn en de regering snel zal vallen, en dan iedereen snel genezen zal zijn van ze.
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:37:06 #52
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77094816
lol. die peter. hij doet zo zijn best.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:37:18 #53
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_77094823
quote:
Dat zegt iets over het onderwijs in Nederland.
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:37:50 #54
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77094847
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:32 schreef nozem het volgende:
Ik denk dat in het geval dat de PVV mee gaat regeren een deel van de intellectuele elite het land uit vlucht. Dan krijgen we een land met verhoudingsgewijs nog meer domme paupers. Lachuh man.
Wishfull thinking, die "elite" heeft hier teveel te verliezen om hier te vertrekken. Dus ze zullen grotendeels noodgedwongen moeten blijven. Daarbij, veel van die figuren die roepen over emigreren en het ook daadwerkelijk doen zijn binnen een jaar weer terug omdat het buitenland toch niet helemaal is wat ze gedacht hadden. En als je met intellectuelen de Von der Dunk's van het land bedoelt, dan kunnen we die missen als kiespijn.
I am not impressed by your performance
pi_77094869
quote:
februari 2009
Oh I'm sorry, did I break your concentration?
pi_77094925
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Denk dat het wel mee zal vallen. Pas als de PVV dmv de democratie op de een of andere manier zou proberen alleen te willen regeren en tegenstanders het leven zuur gaat maken zou zoiets kunnen gebeuren.

Maar denk dat als de PVV gaat regeren het vooral geruzie zal zijn en de regering snel zal vallen, en dan iedereen snel genezen zal zijn van ze.
Het ligt er geheel aan wat voor regelgeving ze er doorheen krijgen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_77094995
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:35 schreef Bastard het volgende:

[..]

http://www.volkskrant.nl/(...)oed_opgeleide_kiezer

Lees je eens in.
16% hoger opgeleiden onder de nieuwe aanwas, waaronder 14% HBO'ers. Laat me niet lachen.

Over dat soort hogeropgeleiden heb ik het niet als ik de intellectuele elite bedoel. Het blijft nog steeds de partij met verhoudingsgewijs de minste academici onder hun aanhang.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_77095005
quote:
Wat wil je nu zeggen met deze link?
Het merendeel van de PVV-stemmers is alsnog laag opgeleid, ook al groeit het aantal hoog opgeleide PVV-stemmers.
pi_77095012
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:06 schreef Griebus het volgende:

Je zou het ook kunnen zien dat wij in Nederland al jaaaren een ondergeschikte rol aannemen als het gaat om buitenlanders.
?
quote:
Wij gaan meteen de ander zijn taal spreken,
? Altijd bij de slager in het Turks: "Mag het een onsje meer zijn?"
quote:
passen ons meteen aan en buitenlanders moeten alle rechten hebben om hun cultuur uit te oefenen.
Gaaaaaatverdamme! Nee toch zeker! Ok, alle shoarmazaken dicht, Chinese restaurants, sluiten die handel, Indische buurtwinkels weg.

Een moskee zul jij vermoed ik niet snel binnenstappen, of een hoofddoekje dragen, maar is dat zo erg als een ander dat wel doet?
quote:
Met als gevolg dat Nederland zijn eigen cultuur ondergeschikt maakt aan die van een stel gasten die meteen 'racisme' gaat roepen zodra ze hun zin niet krijgen. De slachtofferrol die die mensen aannemen is te kinderachtig voor woorden. Net als dit proces tegen Wilders; al jaren kennen wij het recht op vrije meningsuiting in Nederland maar nu ineens mag dat niet meer?
Ok, draaien we het om: ik verbied jou de kleding te dragen die je graag wilt, te eten wat je lekker vindt, je geloof te belijden op jouw manier (allemaal cultuuruitingen). Maar heus waar, ik onderdruk je niet, jij bent geen slachtoffer. Zo presenteer je het.

En dan nog iets...

Ooit iets gemerkt van terrorisme in Nederland?
Wilders wil alle koffieshops sluiten, thuis wiet telen mag ook niet meer, een onschuldig jointje roken wordt verboden....ook geen probleem zeker?

Wuuuut?! Jij zou vast geweldig functioneren als radicaal Imam.
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:43:41 #60
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_77095074
*knip*

[ Bericht 98% gewijzigd door Frutsel op 21-01-2010 13:52:33 (doe normaal) ]
pi_77095197
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:43 schreef Klummie het volgende:
Dan zal inderdaad een intellectuele vlucht plaatsvinden.

[ Bericht 25% gewijzigd door Frutsel op 21-01-2010 13:52:43 ]
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:47:56 #62
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_77095270
En ja hoor, we konden erop wachten.

PVV Aanhang bedreigd Peter R de Vries
pi_77095295
Ach gut hij is weer eens een tijdje uit de media geweest en dan probeert ie get maar op deze manier.

Ik weet niet hoor, maar de enige die ik hier letterlijk zie onderduiken, is Wilders zelf, en alleen maar omdat ie openlijk roept wat het merendeel van de Nederlanders denkt...dat de islam een achterlijk religie is, en dat criminele Marokkanen het land uitgeflikkerd moeten worden, twee standpunten die ik van harte toejuich. je kan van Wilders' denkbeelden vinden wat je wil, maar ik vind ze nog niet half zo gestoord als die van de gemiddelde imam in een willekeurige moskee...over volksmenners gesproken...
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_77095300
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:47 schreef Frollo het volgende:

Met een taalfout ook nog.
pi_77095323
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:46 schreef Mutant01 het volgende:
Als die intellectuele vlucht vooral bestaat uit die PvdA-bestuurders die er een kunst van hebben gemaakt om middels vriendjespolitiek en onderzichtige subsidies zoveel mogelijk uit de staatsruif te vreten heb ik er geen moeite mee.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_77095369
quote:

Het is altijd een kleine groep die het voor anderen weet te verpesten.
pi_77095376
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:34 schreef Griebus het volgende:

[..]

Het enige wat Wilders met dat wat jij haatzaaien noemt heeft bereikt, is dat hij zelf moet worden beveiligd. Ik zie geen hordes PVVers die moslims in elkaar schoppen. Verder is juist dat wat vrijheid van meningsuiting inhoud. Dat je mag zeggen wat je wil. Of je nou haat zaait of liefde predikt.
quote:

Oh I'm sorry, did I break your concentration?
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:50:12 #68
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_77095377
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:46 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vanaf Schiphol vele zullen we hopen
pi_77095391
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
Het is altijd een kleine groep die het voor anderen weet te verpesten.
Het zijn wat dat betreft net Marokkanen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_77095440
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:41 schreef OeJ het volgende:

[..]

?
[..]

? Altijd bij de slager in het Turks: "Mag het een onsje meer zijn?"
[..]

Gaaaaaatverdamme! Nee toch zeker! Ok, alle shoarmazaken dicht, Chinese restaurants, sluiten die handel, Indische buurtwinkels weg.

Een moskee zul jij vermoed ik niet snel binnenstappen, of een hoofddoekje dragen, maar is dat zo erg als een ander dat wel doet?
[..]

Ok, draaien we het om: ik verbied jou de kleding te dragen die je graag wilt, te eten wat je lekker vindt, je geloof te belijden op jouw manier (allemaal cultuuruitingen). Maar heus waar, ik onderdruk je niet, jij bent geen slachtoffer. Zo presenteer je het.

En dan nog iets...

Ooit iets gemerkt van terrorisme in Nederland?
Wilders wil alle koffieshops sluiten, thuis wiet telen mag ook niet meer, een onschuldig jointje roken wordt verboden....ook geen probleem zeker?

Wuuuut?! Jij zou vast geweldig functioneren als radicaal Imam.
Ok maar dan is het ook geen probleem als ik vrouwen geen hand geef? En dat vrouwen een ondergeschikte rol hebben aan de man? En dan is het ook prima dat ik in burka les ga geven op de kleuterschool van jouw jongste dochter? En dat ik niet opsta voor Nederlandse rechters omdat ik ze niet erken?
Je eigen cultuur behouden is prima maar heeft toch echt grenzen.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:52:01 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_77095464
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:41 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat wil je nu zeggen met deze link?
Het merendeel van de PVV-stemmers is alsnog laag opgeleid, ook al groeit het aantal hoog opgeleide PVV-stemmers.
Nou op zn minst probeer ik aan te tonen dat de Wilders aanhang niet alleen bestaat uit droeftoeters.
Daarbij merendeel van de PVV stemmer zal dan laag opgeleid zijn, zoals ook meerendeel van de bevolking dat is.
The truth was in here.
pi_77095465
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Het zijn wat dat betreft net Marokkanen.
Precies.
pi_77095470
Peter heeft het heel goed verwoord. Alleen de aanhang van Wilders moet het nog inzien.
pi_77095473
Die reacties zeg. Echt reacties van hoogopgeleide weldenkende burgers.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_77095498
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:50 schreef Kentoet het volgende:

[..]

[..]
Oh, dus nu opeens mag je in het kader van de vrijheid van meningsuiting wel haat zaaien?
Maar oh wee als een moslim dan iets niet-liefs predikt in een moskee.

Vrijheid van meningsuiting betekent noooit dat je haat mag zaaien, of je nu een boerenhollander of een moslim bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')