quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
waag het niet om het zaterdag bij mij te doen
Ik duim mee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga zo met Ziggy naar de dierenarts. Ze is al maaaanden af en toe zo benauwd
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga zo met Ziggy naar de dierenarts. Ze is al maaaanden af en toe zo benauwd
Oh bah, veel te spannend dus..quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:04 schreef MissBliss het volgende:
Thanks guys
Nou ja, ze heeft het écht al langen ik had al een keer gebeld en toen zei de assistente: kom maar een keer langs, dan controleren we dr longen en hart.
Maar toen ging mn vader dood en ben ik het gewoon vergeten en van de week dacht ik: Oh ja, ik zou nog een afspraak maken
Verder is ze ook afgevallen geloof ik
Mjaquote:Op donderdag 21 januari 2010 @ 15:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oh bah, veel te spannend dus..
Agosquote:Op donderdag 21 januari 2010 @ 15:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Muis had het ook zo benauwd, lag echt met open mond naar lucht te happen.
Bleek omdat z'n niertjes niet meer goed werkten het vocht niet goed werd afgevoerd.
Met een injectie en vervolgens iedere dag een halve plaspil was het weer oke.
Hij heeft me er finaal ondergepist na die injectie, maar wat was ik blij dat "ie het nog deed"
Frits was ook zo benauwd, plaspilletjes helpen dan meestal heel goedquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Agos
Zo erg heeft Ziggy het niet gelukkig. Maar soms duurt het echt wel een tijdje. Heel zielig. Maar idd, misschien is het gewoon op te lossen met wat pilletjes. Die krijgt ze toch al genoeg, dus er kan nog wel wat bij
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb écht zin in zaterdag!![]()
Lekker muurduwen met EliesLeuk om jullie allemaal (al dan niet wéér) te zien!
You're my kind a galquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:07 schreef Loveless85 het volgende:
Sorry dames![]()
![]()
Ik hou van jullie.
Allemaal.
Dat bedacht ik me straks ook. Ik was gewoon aan het poetsen boven en dacht: het went niet, je kunt niets zeggen dat ook maar enigszins echt troost, en toch wil je iets zeggen of iets doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik weet niet zoveel te zeggen. Stom eigenlijk, je zou denken dat ik wel een beetje ervaring heb daarmee nu, maar woorden blijven zo loos.
quote:
quote:
quote:
Ja klopt, maar het feit dat je íets zegt is toch fijn hoor, ik weet nog hoe blij ik was met die kaart van hier bijvoorbeeld, ook al stond er niks bijzonders op, het heeft toch een beetje steun weerquote:Op donderdag 21 januari 2010 @ 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me straks ook. Ik was gewoon aan het poetsen boven en dacht: het went niet, je kunt niets zeggen dat ook maar enigszins echt troost, en toch wil je iets zeggen of iets doen.
Alleen maar jonger hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat bedacht ik me straks ook. Ik was gewoon aan het poetsen boven en dacht: het went niet, je kunt niets zeggen dat ook maar enigszins echt troost, en toch wil je iets zeggen of iets doen.
[..]
Nou.... maar dan wel een die een stuk jonger is dan wanneer ik mee zou zijn gegaan
[..]
Ik zag ze in mijn droom aan een muur bevestigd en nam me voor om ze van dichtbij te gaan bekijken. Ik zag iig iets met zeesterren en zo, maar ik vroeg me af of er een originele bij zou zitten. Maar daarna veranderde mijn droom en deed ik weer allerlei dingen die ik me nu niet meer kan herinneren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |