quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
snap je insteek
dat is denk ik ook waarom zo'n actie als rondom Alexander (hij is overigens vandaag aangekomen in nl) eerder geld/of goederen geef.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:00 schreef Ml-etje het volgende:ze hoort me fluiten (buitelde over haar eigen pootjes).
Dank je voor de link!quote:Op donderdag 21 januari 2010 @ 18:47 schreef trovey het volgende:
MB....ik heb me de laatste tijd wat ingelezen met schildklierproblemen en nierfalen....schildklierproblemen kunnen de ernstigheid van nierfalen verbloemen....met Palle zit ik een beetje met hetzelfde probleem.....kort geleden is hij voor wetenschappelijk onderzoek naar nierfalen weer eens getest op van alles en nog wat wat met nierfalen te maken kan hebben en daar kwam uit dat hij eigenlijk heel weinig nierfalen zou hebben terwijl hij echt broodmager is....hij is destijds (2-3 jaar geleden) ook al getest op zijn schildklier en toen kwam er eigenlijk niets uit....nu wil ik, zodra het weer kan, hem weer laten testen op schildklierproblemen omdat ik ook las dat dat met 1x testen ook valse gegevens kan opleveren....wie weet heeft Palle ook wel een combi van nierfalen en schildklierproblemen zeker omdat hij nog zo ongelooflijk actief is voor een nierpatient en eet als een bootwerker (en als er meteen iets mis is met nierfalen dan is dan wel de eetlust). Link van dat artikel is onderstaande
http://www.fabcats.org/fvf/nvk/hyperthyroidie.html
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:00 schreef Ml-etje het volgende:ze hoort me fluiten (buitelde over haar eigen pootjes).
Whoop Whoop!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
ze hoort me fluiten (buitelde over haar eigen pootjes).
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dank je voor de link!
Ik ga het nu even niet lezen, want het zag er heel ingewikkeld uit
quote:
Ik stop maar met geluidjes makenquote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:08 schreef Ynske het volgende:
k zit net te denken he. waarom moet die actie van vanavond op 3 zenders tegelijk uitgezonden worden? tis allemaal vanuit studio24.
@MB wat rot dat ze zo afgevallen is, k hoop dat ze snel weer beter word
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:08 schreef Ynske het volgende:
k zit net te denken he. waarom moet die actie van vanavond op 3 zenders tegelijk uitgezonden worden? tis allemaal vanuit studio24.
@MB wat rot dat ze zo afgevallen is, k hoop dat ze snel weer beter word
ja k was al aan t kijken of ik nog een dvd had liggen die ik nog niet gezien hadquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ned 1, rtl en sbs hé?
Dan kun je het omzeilen
We hadden al bedacht dat we maar film gaan kijken maar bij gebrek aan bank (komt morgen, uit de showroomdus geen afgezakte smerige bank
).
Een of andere curry waar Tombola heel veel pakjes van heeft gekregen om te testen. Heeft ze wat aan mij en oh-oh van gestuurd. Er staat 'mild 'op, maar ik heb er cocosmelk bij gedaan om het te verzachten en het is nog steeds pittig as hell.quote:
Hihihihi, heb verder nog geen nieuwe acties gezien? Jij?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een of andere curry waar Tombola heel veel pakjes van heeft gekregen om te testen. Heeft ze wat aan mij en oh-oh van gestuurd. Er staat 'mild 'op, maar ik heb er cocosmelk bij gedaan om het te verzachten en het is nog steeds pittig as hell.
was dat van innonogwat?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihi, heb verder nog geen nieuwe acties gezien? Jij?
Nope, ik ga wel met Insiders goedkoop naar de musical!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihi, heb verder nog geen nieuwe acties gezien? Jij?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nope, ik ga wel met Insiders goedkoop naar de musical!Maar dat wist je volgens mij al.
Die zakjes van Tombola kwamen van Buzzer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
was dat van innonogwat?
daar heb ik nog altijd wasverzachtercrystals van
daar kreeg ik laatst nog een uitnodiging van, weet alleen niet meer welkequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die zakjes van Tombola kwamen van Buzzer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |