Dus 't gaat goed?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien ben ik gek, juich ik voor niks en is het toeval maarr het lijkt alsof het Whoopertje wat hoort.
Ze ging net zitten op commando, heeft niet gejankt onderaan de trap maar zat rustig te wachten en gaf net een pootje toen ik erom vroeg. Ze is ook uitermate vrolijk en hangt leuk aan mijn benen.
Duimen dat ik geen spoken zie.
Kom je hier ook heenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
![]()
oh nee, wacht![]()
ik neem m zaterdag niet mee![]()
Dan kan ik een keer Tom en Luna kijken met KoS!
dit klinkt als een drugs dealquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef senesta het volgende:
Ik heb overigens mijn kattenvoer binnen, we hadden een plekje afgesproken in de voortuin en het geld mocht ik overmaken
Allemaal nette pakketjes van 250 gram
Ik ben benieuwd wat hummer ervan vind.
quote:
En dat in de rustige stad DH!!!!!quote:
Dat klinkt inderdaad wel goed!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef Ml-etje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien ben ik gek, juich ik voor niks en is het toeval maarr het lijkt alsof het Whoopertje wat hoort.
Ze ging net zitten op commando, heeft niet gejankt onderaan de trap maar zat rustig te wachten en gaf net een pootje toen ik erom vroeg. Ze is ook uitermate vrolijk en hangt leuk aan mijn benen.
Oh, en dat klinkt goed!!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:33 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
rustigquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En dat in de rustige stad DH!!!!!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:50 schreef Muis006 het volgende:
Hoi
Nou dan kijkt ze nog wel zoekende ze hoort niet optimaal maar wel dat ze geroepen wordt maar waar vandaan dat is nog een raadsel lijktquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:39 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad wel goed!Al is het alleen maar dat je met haar kunt communiceren! En als ze in de tuin is en je niet ziet, hoort ze je dan wel als je haar roept? Van iets meer afstand dan recht van voren zeg maar?
Ja gaat de fysio goed?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Met de dag beterwe gaan langzaam maar gestaag!
Elies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |