Ik denk dat dat jou ook beter staat hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou niet per se trots. Maar ik heb gewoon niet zoveel zin om er iedere dag veel tijd mee kwijt te zijn en ik vind ook eerlijk gezegd, dat de 'naturelle look' mij mooier staat dan zichtbare make up. Wat op zich dan wel weer uitkomt.
Ik heb trouwens gisteren wel dat dermalogica-pakket binnengekregen, zal er zo eens naar kijken.
! Gefeliciteerd hequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!.
.
Ja hè?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat dat jou ook beter staat hoor![]()
Is dat dat pakket van de Glamour? Ik krijg er een mega zacht huidje van
Ik doe het ritueeltje 's avonds en 's ochtends! Die scrub 2 a 3 keer per week en het maskertje 1 keer per week ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja hè?
Yep, van de Glamour. Nou ben benieuwd, ik ga vanavond dat ritueel eens doen en vandaag smeer ik wel gewoon wat van die grote tube op.
En Vikkeblommetje:
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Dat is fijn om te lezen Nynke! Succes vandaag!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:00 schreef AKnynke het volgende:
Gefeliciteerd vik!
Ik zit vandaag al een heel stuk beter in m'n vel, fijn is dat. Tijd voor een productieve dag vandaag!
dude, volgens mij eet ik nog meer dan jijquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:20 schreef Wolve000 het volgende:
Feli Vik!
Twee dagen afwezig, twee hele topics gemist!
Lijstjes!
Eergisteren en gisteren:
O: 2 grofvolkoren boterhammen met iets
T: mandarijntje
L: 3 boterhammen met iets (eergisteren) / 2 hollandse nieuwe en een boterham met kaas (gisteren)
D: lasagne (eergisteren)/nasi (gisteren)
Planning voor vandaag:
O: 2 grofvolkoren boterhammen met kaas en pindakaas
L: tosti (2 bruine boterhammen met kaas)
D: Kippenbout met broccolispullie
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
Voor mensen aan de codeine: het is een derivaat van cocaine..........Bij de apotheek op de Dam (dat is nabij de Wallen) mocht het niet meer verkocht worde,n omdat veel junkies liters codeinehoudende hoestdrank dronken.
Gisteren/eergisteren viel wel mee. Maar voor vandaag zou het avondeten wel eens wat weinig kunnen zijn bij gebrek aan aardappel/pasta/rijst.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dude, volgens mij eet ik nog meer dan jijik vind het heel weinig lijken voor een man, in ieder geval
Ik heb het ooit voorgeschreven gekregen van mijn huisarts, ik vond het een ramp. Op een half pilletje kon ik de hele dag slapen en ik bleef me maar enorm suf voelen. En tegen de hoest wilde het niet echt helpenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
Voor mensen aan de codeine: het is een derivaat van cocaine..........Bij de apotheek op de Dam (dat is nabij de Wallen) mocht het niet meer verkocht worde,n omdat veel junkies liters codeinehoudende hoestdrank dronken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik had hem echt meteen al aangepastquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:12 schreef Chicolate het volgende:
Kunnen blote tieten onder een spoiler?Anders blijf ik de rest van de dag weg hier
Edit: huh net was het toch zonder spoiler?
morfine derivaat toch? verslavend bij doses boven de 60 mg per dag (dat is dus meer dan 6 tabletjes van die van mij) ik heb t nog over van mn kaakchirurg (is normala volgens mij ook alleen maar op recept te verkrijgen om deze reden)quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Het stond ooit zo in de krant, maar ik googelde nu net en codeine komt inderdaad van een opium poppy. Dus je hebt gelijk!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
morfine derivaat toch? verslavend bij doses boven de 60 mg per dag (dat is dus meer dan 6 tabletjes van die van mij) ik heb t nog over van mn kaakchirurg (is normala volgens mij ook alleen maar op recept te verkrijgen om deze reden)
Staat uit op de slaapkamer. It comes and goes. Ben nu al maandje gewoon niet helemaal fit en 't is nu weer zowat elke nacht raak. Denk dat ik volgende week toch even langs de HA ga.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM: misschien zeg ik wat stoms, maar verwarming omlaag? Doen de meesten al, maar jeweethetniet!
True, maar misschien zweet je minder snel?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je steeds je beddengoed wassen
Viking, gefeliciteeeeeeerd![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef Chicolate het volgende:
Ok, als ik in stilte had willen leren dan had ik in de bieb moeten gaan zitten. Maar wie gaat er nou hardop in het Spaans (ofzo) uit een boek lezen (niet om aan een ander te vertellen) als er heel veel andere mensen om je heen zitten die stil aan het werk zijn. Oh wacht, nu gaat haar vriendin meedoen en ook hardop lezen. Gelukkig versta ik het niet, dat zou pas vervelend zijn
.
Kun je hier gewoon over de counter kopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
Jij ook dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef Merel het volgende:
Ik ken drie mensen die vandaag jarig zijn
Gefeliciteerd Viking
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Rustig hier, dat komt dus ook wel eens voor
Zachtjes in jezelf als je een taal studeert, dat snap ik nog. Maar luid en duidelijk, in een gebouw voor beta-wetenschappen ... daar mis ik ietsquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik doe dat ook
om mijn uitspraak te oefenen
Ok, niet HARDop, maar wel gewoon zachtjes mezelf voorlezen. Heb aan het eind van het jaar een spraaktoets waarbij ik één nieuwe en één bekende tekst moet oplezen en dan wordt er gekeken naar vooruitgang
Behalve dat er wat fruit bij had gemogen (wel groente in de wraps?) is het echt een mooi lijstje!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Rustig hier, dat komt dus ook wel eens voor
Dan gooi ik mn lijstje van gisteren er maar even in:
O: 2 boterhammen, cappuccino
T: kwark met honing
L: 2 boterhammen
T: bonbon (vanwege algehele misere)
D: oosterse wraps met quorn-stukjes
S: 3 boekenkasten gekocht bij IKEA en meteen in elkaar gezet
als ik op facebook kijk dan ken ik 7 mensen die zaterdag jarig zijn. Oa m'n kleine zusje, die alweer 19 wordt...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef Merel het volgende:
Ik ken drie mensen die vandaag jarig zijn
Gefeliciteerd Viking
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Behalve dat er wat fruit bij had gemogen (wel groente in de wraps?) is het echt een mooi lijstje!
Weet ik ook wel hoor, ik ben ook blji dat ik dit jaar weer 21 word...quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:51 schreef conleche het volgende:
Rationeel gezien heel waar, Cali, maar ik moet ook eerlijk bekennen dat toen ik vorig jaar 18 werd, toch ook echt even moest slikken. Ben er intussen wel aan gewend, maar een vreemde zaak blijft het.
Is ook een heel mooie leeftijdquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik word dit jaar 22, I don't mind at all
Of dat je keihard in je gezicht krijgt dat je te oud bent voor een baantje in de horecaquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:04 schreef _Calimero_ het volgende:
ik vind het soms zo jammer he, dat je op een gegeven moment toch écht ouder wordt... en dat sommige opties gewoon afvallen; opnieuw een andere studie kiezen en bijvoorbeeld op kamers gaan, of in het buitenland studeren, dat gaat straks gewoon echt niet meer.of nou ja, het zou wel kunnen,maar dan zou ik wel enigszins buiten de groep vallen
Yup, ongeveer een tiende zo sterk als morfine. Vroeger vrij te koop bij de apotheek in tabletjes van 10 mg, perfect bij hoesten waardoor je niet kunt slapen. Sinds kort alleen op recept te verkrijgen, ik voelde me een halve junk toen de apotheek me het niet wilde verkopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
morfine derivaat toch? verslavend bij doses boven de 60 mg per dag (dat is dus meer dan 6 tabletjes van die van mij) ik heb t nog over van mn kaakchirurg (is normala volgens mij ook alleen maar op recept te verkrijgen om deze reden)
Ja het liefste zou ik ook weer opnieuw gaan studeren, maar ik ben 27 en dan ben je echt Oud. Toen ik eerstejaars was vond ik twintigers al extreem oud en volwassen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:04 schreef _Calimero_ het volgende:
ik vind het soms zo jammer he, dat je op een gegeven moment toch écht ouder wordt... en dat sommige opties gewoon afvallen; opnieuw een andere studie kiezen en bijvoorbeeld op kamers gaan, of in het buitenland studeren, dat gaat straks gewoon echt niet meer.of nou ja, het zou wel kunnen,maar dan zou ik wel enigszins buiten de groep vallen
Dat heb ik ook wel ja... Het kan natuurlijk altijd, als je echt wilt, maar het is toch niet hetzelfde als toen je écht eerstejaars was met allemaal leeftijdsgenoten die in dezelfde situatie zaten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Ging je niet trakteren dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, dank jullie wel voor de felicitaties en voor alle mooie plaatjes. Ik heb nog steeds last van de verjaardagsblues, dus dit is zo'n beetje de eerste glimlach van vandaag
. Ik heb op school alleen tegen m'n stagebegeleidster gezegd dat ik jarig was. Zij: "Oh, ik wilde al zeggen dat je er zo mooi uitzag vandaag. Waarom zeg je dat zo laat?" Ik: "Omdat ik het niet leuk vind om een jaar ouder te worden en omdat ik niet in het centrum vd belangstelling wil staan." Vond ze wel een beetje apart geloof ik, maar boeiend
.
peer en rode kool?Hmm, in ieder geval exotischer dan mijn witte bonen in tomatensaus en vega meergranenburgerquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:51 schreef Syrena het volgende:
Ha, net zelf rode kool gekookt (29 cent voor 1 kooldus dat moest mee naar huis). Het was nog te eten ook
Volgende week nog eens, heb nog een halve kool over.
Ik had er balsamicoazijn bij gedaan, en stukjes peer erdoor
Op z'n werk, dus ik stel me enorm aanquote:
Ga lekker in bad met boek!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op z'n werk, dus ik stel me enorm aan![]()
Maar hij zit nu in een drukke periode, waardoor hij elke avond moet overwerken eigenlijk. Dus nu zie ik hem zo weinig lijkt het. Zit nu maar alleen thuis te zitten
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:00 schreef Syrena het volgende:
Och Goodbijtje *aai* En een knuffie voor Uniek![]()
Nu moet ik afwassen, stofzuigen, dweilen en mijn confrontatiematrix invullen
Oh herkenbaar. Niet nu hoor, maar sóms!!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik stel me echt heel erg aan, volgensmij is er iets mis met m'n hormonenspiegel. Ik heb een piekje
Och Goodbye toch...quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ga lekker in bad met boek!!Da's precies wat ik nu ook ga doen!
Ben helemaal verkleumd!
Boks! Mijn meneer werkt vandaag en morgen tot laat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar hij zit nu in een drukke periode, waardoor hij elke avond moet overwerken eigenlijk. Dus nu zie ik hem zo weinig lijkt het. Zit nu maar alleen thuis te zitten
Ja, maar ik beeld mezelf maar in dat het al wat minder erg is omdat ik het door hebquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh herkenbaar. Niet nu hoor, maar sóms!!!!
Ik hou heel erg van avondjes alleen juist, maar ik weet dat dit dus nog weken (zo niet, maanden) gaat duren. En dát vind ik echt ergquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:05 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Boks! Mijn meneer werkt vandaag en morgen tot laat.
Erg genoeg: ik heb absoluut geen bezwaar tegen een avond alleen, ik heb alleen zo'n pleurishekel aan alleen koken (ook omdat ik dan zelf moet afwassen)
Nee lieffie, dan doe je het niet goed.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:04 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Och Goodbye toch...
Met een boek in bad... vréselijk.. boek nat, water koud, duurt lang
Daar mag je ook best even van balen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat is ook wel een vooruitzicht waar je ongelukkig van kan worden, zeker als je hormonen een beetje in de war zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik hou heel erg van avondjes alleen juist, maar ik weet dat dit dus nog weken (zo niet, maanden) gaat duren. En dát vind ik echt erg
Ik stap er altijd al in en dan meteen de tenen uit het water want die kunnen die warmte niet aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee lieffie, dan doe je het niet goed.Je moet het bad niet te vol laten lopen, met water dat zo heet is, dat je er nog maar nét in kan. Op de rand leg je een handdoek, zodat je je handen af kan drogen, voor je je boek pakt. Nu begin je te lezen. Als na een kwartier het water ietwat is afgekoeld, dan doe je er heul heet water bij. En dat zo door, tot je bad echt vol is. Als je boek heel spannend is, dan kan je ook het bad weer half leeg laten lopen en dan begint de procedure weer van voor af aan!!
Envoor je papa.
Ja, mijn ene been bengelt ook altijd buitenboord. Ben er nu uit en fijn rozig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:34 schreef neen het volgende:
[..]
Ik stap er altijd al in en dan meteen de tenen uit het water want die kunnen die warmte niet aan
Dit weekend ga ik weer in bad en er zijn 2 nieuwe Donald Ducks die ik zal me zekers niet vervelen!
En: thermostaatkranen
Zo, nu ga ik eventjes naar een studiegenoot toe om met wat lui uiteraard onder het genot van een drankje de inzamelingsactie te kijken.
Is lowcarb. Geen grote hoeveelheden, maar wel calorierijk materiaal. Met olie ende zo. In de aubergineterrine zat behalve aubergine en paprika ook nog ei en kaas.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Co... je eet wel weinig de afgelopen dagen... of je moet gigantische hoeveelheden eten ??
Doe eens voor de lol uitrekenen?
Ja??quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef conleche het volgende:
[..]
Is lowcarb. Geen grote hoeveelheden, maar wel calorierijk materiaal. Met olie ende zo. In de aubergineterrine zat behalve aubergine en paprika ook nog ei en kaas.
Als ik zo globaal uitreken zit ik op ruim 1500 cals. En dan heb ik het blokje pure choco wat ik ongetwijfeld vanavond nog ga nemen nog niet meegeteld. Valt mee dus.
Jawel! Wat wil je er dan nog af en voor wanneer?quote:
Ik lig onder een dubbel donzen dekbed, dus dat is het niet denk ikquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef sigme het volgende:
XM, ik heb dat soms als ik het te koud heb. Dat klinkt niet heel logisch, maar als ik te weinig deken heb gaat mijn lichaam heel hard stoken en dan krijg ik het te heet en dat word ik kleddernat (en erg koud). Een dekentje extra doet wonderen, bij mij.
Nog even doorzetten Blootje, je kunt het! Beloon jezelf met wat leuks, lekkers ofzo als je klaar bent, dan heb je wat om naar uit te kijken...quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
hoi!
ik ben studeermoeen dat is slecht, want ik heb er morgen één en ik kan mezelf er niet toe zetten
![]()
echt héél slecht. Zit er dan ook helemaal doorheen
vanmiddag even in huilen uitgebarsten tijdens een wandeling naar de apotheek
en dat luchtte wel weer even op.
Daarna proefrit gemaakt in ons nieuwe autootje (voelde goed, klonk goed, zag er goed uit, zaterdag halen) en daarna heel tegenvallend gegeten, dus straks nog even wat extra's.
We zouden kip eten (zo'n hele) maar dat was Mr.Mo vergeten. Maar we hadden nog kippenbouten! Dus had ik die maar gedaan, maar daar zat zo weinig vlees aan, heel veel vet en hij was niet lekker
![]()
Maar de broccoli-feta-cherrytomaatjessalade van DaD was wel lekkerdus dat scheelde wel.
En nu, probeer ik weer te studeren...maar ik wil naar bed
Tsja, het stond niet op het lijstje!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef motorbloempje het volgende:
We zouden kip eten (zo'n hele) maar dat was Mr.Mo vergeten. Maar we hadden nog kippenbouten! Dus had ik die maar gedaan, maar daar zat zo weinig vlees aan, heel veel vet en hij was niet lekker
![]()
Maar de broccoli-feta-cherrytomaatjessalade van DaD was wel lekkerdus dat scheelde wel.
Poezie............quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:24 schreef Viking84 het volgende:
Je wilt geen poëzie leren?! Aww! Dat is juist zo leuk!.
Had je er ook de couscous bijgenomen? En was het lekker? Klinkt goed!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje!
O: bakje havermoutpap
T: -
L: 2 boterhammen: 1x kaas, 1x pindakaas
T: -
D: Gestoofde kip met kaneel en pruimen én broccoli!
T: bakje vanilleyoghurt
Jaja, met couscous, gewoon het recept zoals in het linkje! Het is wel lekker, maar niet tres spectaculaire ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Had je er ook de couscous bijgenomen? En was het lekker? Klinkt goed!
Aan de karige kant je lijstje vandaag. Ook mét couscous. Nog geen 1300 schat ik zo in.
Opmerking 1: zelf nadenken he, Mr Wolfquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:32 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Tsja, het stond niet op het lijstje!
[..]
Poezie............
* Wolve vindt het maar een omslachtige manier van communiceren...
1: Jaaaaaa, ben ik zo "bijzonder" dat ik wel een lijstje gebruik, is het nog niet goed.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:37 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Opmerking 1: zelf nadenken he, Mr Wolf![]()
Opmerking 2: of juist de enige manier, omdat sommige dingen niet uit te drukken zijn!Ik hou wel van poëtisch taalgebruik, juist omdat taal vaak zo inadequaat is. Maar het moet niet te dramatisch of gek
Heb jij ook al een chocolade craving vandaag?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:43 schreef Chicolate het volgende:
Lijstje![]()
O: dubbele boterham hagelslag + half glas roosvicee ferro + glas optimel drink
T: boterham pindakaas
L: 2 boterhammen pindakaas
D: Roerbakgroenten, schep nasi, pindasaus en 2 kroepoekjes. Klein bakje vla met half handje cruesli.
T: 2 oreokoekjes, blokje chocolade
T: Dubbele boterham hagelslag (hongerrrr)
Ik kan niet beloven dat dit alles is, tussen L en D zat iets teveel tijd (5 uur ofzo) en daardoor heb ik al de hele avond enorme honger.
Ik heb een "alles wat enigzins eetbaar is en gratis is"-cravingquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yikes, das schrikken Ewelina! Zo jong nog ook![]()
[..]
Heb jij ook al een chocolade craving vandaag?
En Mootje: succes!Nog maar 1, echt nog maar 1 en dan relaxen! Yay!
Mijn paper is van geneuzel aan mekaar gedraaid maar eigenlijk kan het me weinig schelen. Ik moet twee papers schrijven voor dit vak en het hoogste cijfer telt. Mijn eerste paper was een 9.0. Dat ga ik toch niet overtreffen![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lijstje!
O: twee sneetjes met ozzewoz
T: roggebroodje pindakaas, paar slokken cola
T: gekookt ei
L: twee sneetjes met chocovlokken
T: gekookt ei
D: boerenkool met spekjes en een stukje rookworst
S: hangt af van de vorderingen van mijn paperMisschien Zumba! Geen Zumba dus
![]()
T: Griekse yoghurt met jam
O gut, het heerst.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb een "alles wat enigzins eetbaar is en gratis is"-craving. En de chocolade lag vooraan. Maar post jouw lijstje dan eens?
Noes! Val ik even door de mand als 'Ik lees die lijstjes toch nooit' posterquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Had ik al gedaan, Chico! Kiek moar!
[..]
Gratis chocolade? Waar kan ik het halen? Ik zie een gouden business opportunity!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik heb een "alles wat enigzins eetbaar is en gratis is"-craving. En de chocolade lag vooraan. Maar post jouw lijstje dan eens?
Narcose is dan ook nasty spul. De dufheid-moleculen worden maar langzaam uit het lichaam gewerkt...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef Adelante het volgende:
Vanavond even gewandeld buiten, nu lig ik voor pampus op de bank. Conditie neemt snel af na operaties
Ozzewoz viel toch wel mee?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Noes! Val ik even door de mand als 'Ik lees die lijstjes toch nooit' poster. Maar das best wel een net lijstje denk ik, op de vlokken en ozzewoz na
. En waar is je fruit
.
Moet je in het keukenkastje boven de vaatwasser kijken! Maar ik geloof dat ik het laatste stukje te pakken had. Misschien dat er nog wat in het (nog niet uitgepakte) boodschappenkrat ligt, maar daar heb ik nog niet in gekekenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:08 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Gratis chocolade? Waar kan ik het halen? Ik zie een gouden business opportunity!
[ afbeelding ]
Er zit 'worst' in de naam, dus ik nam meteen aan dat het vast niet al te best zou zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ozzewoz viel toch wel mee?Zo zie je maar hoe erg ik beïnvloed word door dit topic, ik zie het veel voorbij komen op lijstjes en neem dan aan dat het goed is
![]()
Vlokken![]()
Mijn fruit is bij de Albert de GheijnEn een klein beetje in mn bio bosvruchtenjam
Ik ook niet, ik ga het ook niet doen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hebben jullie al gedoneerd aan 555? Ik niet...
Lekker van je moeder dan!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee ik ook niet. Mijn moeder verwijt me nu 'mensonlievend' te zijn.
Nope.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat blijkt wel, ik slaap 14 uur per dag...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Narcose is dan ook nasty spul. De dufheid-moleculen worden maar langzaam uit het lichaam gewerkt...
Ik word zelfs iebel van het hele "wat zijn we toch met z'n allen heerlijk saamhorig dat we op elke zender je de actie opdringen." Vooral toen Guus Meeuwis dat Hazes-nummer begon te zingen (meteen gezapt), maar daar heb ik toch al een bloedhekel aan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond het format van DWDD wel leuk voor een keertje, mensen die voor 100 euro 30 seconden lang iets mogen doen op nationale tv.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:19 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik word zelfs iebel van het hele "wat zijn we toch met z'n allen heerlijk saamhorig dat we op elke zender je de actie opdringen." Vooral toen Guus Meeuwis dat Hazes-nummer begon te zingen (meteen gezapt), maar daar heb ik toch al een bloedhekel aan.
Gotta face it: ben op het moment afgestompt en anti-sociaal.
Oh nees!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee ik ook niet. Mijn moeder verwijt me nu 'mensonlievend' te zijn.
Er was toen zoveel geld over, dat hulporganisaties toestemming hebben gevraagd om het voor andere projecten te gebruiken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:21 schreef conleche het volgende:
Ik doe aan mikrokredieten, dat helpt uiteindelijk mensen veel beter en ik zal heus wel kijken of ik dan de komende maanden mensen uit Haiti kan lenen, maar ik schat zo in dat iedereen dat al doet.
En wat Gbeetje zegt over toen met die tsunami is ook een feit. Ik geloof zelfs dat daar heel veel geld van zoek is. Of in ieder geval is het maar beperkt traceerbaar wat ermee is gedaan.
Even googelen op 'fistulahospital' en je vindt nog een erg goed doel. Daar ga ik binnenkort zelf geld naar overmaken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Nah ik vind het heel erg. Ik vond de tsunami ook erg. Ik vind het erg dat er kleine meisjes besneden worden met een stuk gebroken glas. Ik vind het erg dat er mensen opgepakt en misschien wel gemarteld worden vanwege een andere mening, geloofsovertuiging, geaardheid, etcetera. Dat er honger is, dat dieren mishandeld worden, dat de regenwouden eraan gaan.
Zo veel en het houdt maar niet op. Ik geef geld aan drie goede doelen omdat ik dan het idee heb iets bij te dragen, al is het weinig en doet het misschien geen reet.
Waarom niet gewoon een boek? Boeken zijn de shit! Ik werk graag met boekenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef Syrena het volgende:
En nu douchen en bedenken welk voorwerp ik moet meenemen voor de cursus van morgen. Ik doe toch maar niet de pinpasIk denk dat ik een losse computermuis meeneem en dan vertel dat ik het zo fijn vind om te zoeken op internet
En om &^^#%#$#$ etikettensjablonen te maken
Ik zal het checken, thank yoo!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:26 schreef loveli het volgende:
Even googelen op 'fistulahospital' en je vindt nog een erg goed doel. Daar ga ik binnenkort zelf geld naar overmaken.
Er komen nog zeven andere bibliothecarissenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een boek? Boeken zijn de shit! Ik werk graag met boeken
Anders een krijtje, you got da powahh!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
Er komen nog zeven andere bibliothecarissen(en mijn collega zei ook al meteen dat ie een boek mee zou nemen. Maar ik ken 'm, die is al lang en breed vergeten dat we wat moesten meenemen
)
Ander leuk idee: leeg schoolbordje. Dat de eerstejaars een informatie-tabula rasa zijn en na vier jaar (hopelijk) niet meer. Ik weet alleen niet wat ik met m'n kleine schoolbordje heb gedaan.
Dan de vorige tussenstandquote:
Want iets technisch vind je eigenlijk ook wel leukquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:56 schreef Syrena het volgende:
Of een schroevendraaier, die je nodig hebt om iedere dag het vastgelopen papier uit de kopieermachine te halen.
Of een fles allesreiniger om plakkerige kaften mee schoon te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:56 schreef Syrena het volgende:
Of een fles drank, die je wel nodig hebt na een dag vol stomme vragen "Ik moet de auteur van de scriptie weten, maar ik zie alleen de schrijver staan"![]()
Of een schroevendraaier, die je nodig hebt om iedere dag het vastgelopen papier uit de kopieermachine te halen.
Of een bordenwisser, waar je symbolisch alle verkeerde informatie mee wegwistquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lager dan watte, XM?
[..]
Anders een krijtje, you got da powahh!
Spam:quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zal het checken, thank yoo!
Stickerverwijderaar! *snuift eens flink* Zaligquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Of een fles allesreiniger om plakkerige kaften mee schoon te maken.
O mèn, na dat eerste kwartier zat ik met dikke tranenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ben je Up nog gaan kijken, CF? Ik vond 'm erg leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meer gezonde stofjes, ben vergeten welkequote:Op donderdag 21 januari 2010 22:22 schreef _Calimero_ het volgende:
Vraagje over havermout, hoe zat het daar ook al weer mee en waarom is het beter dan brinta?
Er zit net zoveel eiwit in, iets minder suiker,maar wel redelijk wat meer vet en ook iets minder voedingsvezels..![]()
Heb in ieder geval voor de verandering 1 pak gehaald, ben benieuwd hoe het smaakt.
[..]
En nu ga ik mijn codeine nemen, zodat ik over een half uur lekker kan slapen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Meer gezonde stofjes, ben vergeten welke![]()
En Brinta is van tarwe en daar houden de meeste darmen niet van.
Eh?quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:33 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben te bot voor dit soort dingen... ik durf het zelf niet eens te posten! dat doet Wolve wel
Jammer, ze was lekker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:33 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb gisteren nog even naar WIDM gekeken, vanuit bed. Heb de hele Haïti-shizzle overgeslagen, maar wat idioot veel geld heeft het opgeleverd!Ruim 83 miljoen gewoon!
Verder kon ik het plaatje van Lau niet zien(has been removed).
Ik zou Lau eens vragen of ze hem nog een keer kan opzoeken voor je, want Tink heeft gelijkquote:
Van die melige blauwe dingen iddquote:Op vrijdag 22 januari 2010 07:36 schreef Viking84 het volgende:
De bramen en frambozen waren gisteren op bij de AH, dus nu heb ik maar bosbessen in m'n yoghurt, maar ik vind het drie keer niks.
Definitieve aanmeldlijst Tapasmeet Utrecht vrijdag 29 januariquote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:14 schreef motorbloempje het volgende:
Attentie voor de meet-mensen!
Vanmiddag wil ik reserveren voor die tapa's meuk!
Dus kan iemand straks zorgen dat er een definitief lijstje komt? Dan kan ik dat doorbellen/mailen.
Ik gok nu dat als ik reserveer voor 15 man dat we zeker weten goed zitten??nu ga ik tentamen maken
Marina, uit the L-word. Die zou ik overigens ook m'n bed niet uitschoppenquote:
Ja, wij waren al een tijdje op zoek naar zo'n lamp, maar vonden steeds nét niet wat we mooi vonden. We willen eigenlijk een rechthoekige kap, voor boven de eettafel. Maar die hebben we nog niet kunnen vinden. En andere modellen waren toch erg duur (ca. 600 euro!!!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
Ha, die lamp is coolpast niet bij de rest van mn interieur, anders wist ik t wel
Wij hebben vandeweek tussen 8 en half 12 's avonds 3 Billy's gekocht én in elkaar gezetzónder ruzie! En nu hebben we dus een
boekenwand
Ha, ik heb met mijn vriendje een PAX-kast in elkaar gezet. Het koste ons een heel weekend, maar geen geruzie. Daarna volgden nog een bed en een tv-meubel: we zijn nu klaar voor een klushuisquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
IKEA-spullen zijn wel de ultieme test hoor.
AzG is toch niet meer onderdeel van 555?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:18 schreef kwakz0r het volgende:
@phaidta: AzG is aangesloten bij 555, als je ze zelf een losse gift geeft gebruiken ze dat voor hun algemene/alke doelen. als je specifiek voor haiti en alleen AzG wil geven moet je in het opmerkingen vakje duidelijk Haiti zetten, wetd gisteren op de radio uitgelegd door AzG
555 is o.a. AzG, rode kruis, cordaid en ook verl lokaal al actieve organisaties
Thanks!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:18 schreef kwakz0r het volgende:
@phaidta: AzG is aangesloten bij 555, als je ze zelf een losse gift geeft gebruiken ze dat voor hun algemene/alke doelen. als je specifiek voor haiti en alleen AzG wil geven moet je in het opmerkingen vakje duidelijk Haiti zetten, wetd gisteren op de radio uitgelegd door AzG
555 is o.a. AzG, rode kruis, cordaid en ook verl lokaal al actieve organisaties
Held!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:27 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb het bed op (toen nog) mijn vriendjes kamer helemaal in mn eentje in elkaar gezet terwijl hij spullen naar de stort bracht![]()
Dat ga ik vanmiddag doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dingen in elkaar zetten, schilderen, allemaal geen probleem, maar zodra er geboord moet gaan worden.... Oh boy.
.
Ik zou het wel willen doen, dat soort klusjes, maar Meneer vindt het veel te leuk, die geeft me de kans nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:40 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat ga ik vanmiddag doende kasten moeten nog aan de muur bevestigd worden.
Ik ben hier de klusser in huis, en mijn vriend degene die rustig bedenkt hoe we het het beste aan kunnen pakken, en ook degene die eraan denkt om de stroom eraf te halen als je een lamp ophangt enzo![]()
(heb mezelf 1x bijna geëlectrocuteerd toen ik een oud kroonsteentje wilde vervangen
)
Mja, die hippie heeft mij nu wel over gehaald om toch nog even wél wat te storten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:41 schreef kwakz0r het volgende:
in haiti is niks meer, het land is gewoon volledig in puin, en het was al extreem arm. juist daarom geef ik en heb ik geen zin om cynisch te zijn, er is gewoon geen basis meer waarvanuit het land zelf dingen kan doen om weer op te bouwen.
zo nu genoeg de hippie uitgehangen
Mijn scriptiebegeleider deed dat ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
Enjoy, XM!
Ik draag tegenwoordig weer vrij korte rokjes (mijn benen worden echt mooier van het hardlopen!! Nog wel stevig, maar compact en gespierd, niet meer van die stalpootjes!) en ik moet nog een beetje wennen aan de aandacht die je daarmee genereertGisteren even iets bespreken met mijn copromotor, en zelfs die zat ernaar te kijken
Ongemakkelijk
Ik kom sowieso niet eten!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 08:14 schreef motorbloempje het volgende:
Attentie voor de meet-mensen!
Vanmiddag wil ik reserveren voor die tapa's meuk!
Dus kan iemand straks zorgen dat er een definitief lijstje komt? Dan kan ik dat doorbellen/mailen.
Ik gok nu dat als ik reserveer voor 15 man dat we zeker weten goed zitten??nu ga ik tentamen maken
Ik noteer als S een rondje rennen in het Vondelpark!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:46 schreef ColdFeet het volgende:
Enjoy, XM!
Ik draag tegenwoordig weer vrij korte rokjes (mijn benen worden echt mooier van het hardlopen!! Nog wel stevig, maar compact en gespierd, niet meer van die stalpootjes!) en ik moet nog een beetje wennen aan de aandacht die je daarmee genereertGisteren even iets bespreken met mijn copromotor, en zelfs die zat ernaar te kijken
Ongemakkelijk
Waarom zou je niet aannemen dat het die projecten wel zijn?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:36 schreef kwakz0r het volgende:
oh sorry computergirl! verkeerd gehoord! nou, phaidra, dan kun je dus optie twee t beste doen
@co: ik heb op die website gekeken en ik vond het heel moeilijk in te schatten of projecten waren wat ze zeiden te zijn... ik vind het een mooi initiatief hoor, maar voor mezelf minder prettig. is er nou wel of geen terugbetalingsgarantie? en als je je geld terugwil, moet diegene doe het geleend heeft het dan ineens ophoesten? ik vind het moeilijk i. te schatten of ik het nuttig vind om geld te lenen aan iemand voor store supplies als hij blijkbaar te weinig omzet draait om ze daarvan te kopen- het blijft een lening en dat vind ik niet altijd een goed idee...
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Waarom zou je niet aannemen dat het die projecten wel zijn?
Er is in principe geen garantie tot terugbetaling, het komt een enkele keer voor dat iemand niet terugbetaalt, of dat de bank niet aan zijn verplichting voldoet. Maar dan kom je dat netjes te weten en het is bij mij nog nooit gebeurd. Wat betreft het terugtrekken van geleend geld: dat kan alleen als het al terugbetaald is. Dus je kan die mensen niet verplichten om alles vervroegd terug te storten, dat zou ook wel heel raar zijn.
En je kan kiezen aan wie je het geeft. Vaak zijn het geen store supplies, maar bv een nieuwe koelkast of een nieuwe koe of extra mest omdat het een droog seizoen is geweest. Oh en laatst was er bijvoorbeeld een groep leraren dat op deze manier het schoolgeld van een klas bij elkaar wilden lenen.
ik kan nietquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co en kwak, komen jullie niet naar de meet?
Nee, ik ga met mijn vader dineren, die afspraak stond al. Volgende keer weer.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Co en kwak, komen jullie niet naar de meet?
Fijnquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:45 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga me er ook zeker nog wel meer in verdiepen. misschien komt het wel heel irrationeel van het feit dat ik er niet zo tegen kan als mensen grotere instanties wantrouwen, en dat projecteer ik dan op dit soort "we bepalen get allemaal zelf" initiatieven. slaat nergens op, dat weet ik.
goed voornemen voor 2010: meer uitzieken over microkredieten en er eventueel aan mee doen.
[..]
Dat had ik dus ook bij Oxfam Novib en Greenpeace, maar toen ontdekte ik dat je bij allebei ook kon aangeven dat je geen post meer wilt, dus nu heb ik het toch maar niet opgezegd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:20 schreef conleche het volgende:
Ik gaf vroeger automatisch aan AzG en het Kankerfonds. Maar ik haatte het dat ik bijna heel het bedrag dat ik stortte weer terugkreeg aan bedelbrieven/acceptgiro's om nóg meer geld. Er gaat daar veel teveel op aan marketing en ik vind het sws te logge bedrijven, met veel teveel overhead.
Mevrouw Puff!!!! Jazeker wel!!! Kut van die 7 though, maar leuk je weer te zien!! Hoe gaat het verders??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goeiemiddag allemaal! (kennen jullie me nog?)
Na een tijdje dieetvrij te zijn geweest, heb ik ontdekt dat die vreselijke 7, die ik nooit meer wilde zien, toch weer terug is op de weegschaal. De eerste weken van januari ontdekte ik dat dieten uit de losse pols niet voor me werkt, dus ik ga weer braaf lijstjes posten maar.
Vandaag koffie zwart, dubbele boterham en een appel. Straks weer een dubbele boterham en cup a soup en appel en avondeten zijn we nog niet over uit. Het niet snoepen valt me zwaar, maar gaat alweer beter dan met de kerst.
Maar dan doen ze het nog wel bij al die andere duizenden die dat niet hebben aangegeven.........quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook bij Oxfam Novib en Greenpeace, maar toen ontdekte ik dat je bij allebei ook kon aangeven dat je geen post meer wilt, dus nu heb ik het toch maar niet opgezegd.
Vraag is of ik het gered hebquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:21 schreef Phaidra het volgende:
En ik vind het echt knap het je uberhaupt gelukt is zoveel tentamens te maken in zo'n korte tijd!!![]()
Ik heb geloof ik op zijn hoogst 4 tentamens in 1 week gehad en dat vond ik way meer dan genoeg.
Kudos voor jou dus.
Dat maakt me niet uit, dan weet ik tenminste dat mijn donatie niet gelijk weer op gaat aan de post die ze aan mij sturen. Dan kom ik zelf tenminste niet op 0 uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Maar dan doen ze het nog wel bij al die andere duizenden die dat niet hebben aangegeven.........
Na een dalletje is het, buiten de speklappen, veel beter. En bijna dokterrr hequote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Mevrouw Puff!!!! Jazeker wel!!! Kut van die 7 though, maar leuk je weer te zien!! Hoe gaat het verders??
Second that!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik hoop dat je snel iets vindt SDB!!![]()
![]()
Ben je bijna klaar met je studie, ja??quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Na een dalletje is het, buiten de speklappen, veel beter. En bijna dokterrr he![]()
Aan de ene kant is het erg leuk dat ik hier zoveel dezelfde namen zie, aan de andere kant, hoeveel wordt er nog gelijnd met die tapasmeeting enzo ook!
Niet precies, maar het in elkaar zetten was makkelijk (behalve de lattenbodem dan, maar ik neem aan dat je die heel laat), dus ik denk dat het zich vanzelf wijst. Heb je ergens een opslag? En zo ja, wil je dan ook nog die bank?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:31 schreef shinydiscoball het volgende:
Nou mijn huis is bijna opgeruimd, bijna alles is ingepakt, moet alleen nog wat kleding en kleine spulletjes inpakken en de gordijnen eraf halen. Echt raar dat dit een van de laatste nachten was hier![]()
Oja, vraagje aan Co of PF, weten jullie hoe ons bed uit elkaar moet? Want ik heb het destijds mijn vriendje in elkaar laten zetten
Oh dank u!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:42 schreef neen het volgende:
Ikea instructie dingen en dan achterstevoren en omgekeerd volgend ofzo
Ik vind Greenpeace sowieso een braakverwekkende organisatiequote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:10 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dat had ik dus ook bij Oxfam Novib en Greenpeace, maar toen ontdekte ik dat je bij allebei ook kon aangeven dat je geen post meer wilt, dus nu heb ik het toch maar niet opgezegd.
Ach ja, als zij denken dat ze dan meer overhouden dan als ze die post allemaal niet verstuurden... Tot op zekere hoogte moet je er bij zo'n organisatie maar op vertrouwen dat zij wel weten hoe ze het nuttig moeten besteden. Maar goed, ik zit er meer mee dat ze soms echt acties hebben waar ik het totaal niet mee eens ben, dus vandaar de switch.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:48 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind Greenpeace sowieso een braakverwekkende organisatieEn ze hebben mij echt een tijd gespamd joh, terwijl ik er nooit aan zou geven, dus wat dat betreft klopt het idee dat je boven nul eindigt als je geen post meer krijgt niet, ze proberen namelijk ook niet-leden te werven.
Puff, WB!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey MevrouwPuff.. Ik ken je naam nog van toen ik nog voornamelijk lurkte, dus ik denk niet dat je mij kent, maar welkom terug en succes weer!
.
Oh man, ik doe al mee vanaf deel 143, zie ik net.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]ik dacht dat jij al een topic oldbie was
ik ken mevrouw puff ook nog bij dr vorige nickname, volgens mij
welkom terug mevrouw puff!
verder: hoesten, keelpijn, boe!
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh DaD, ik heb ook een droom over jou gehad vannacht, en je meneer kwam er ook in voor![]()
Jullie waren boos op mij en een vriendin omdat we duizenden euro's van jullie hadden geleend ofzo![]()
![]()
Medium. Ei en (halfvolle) melk is OK, witte bloem niet zo. En het hangt van je beleg af. Je kunt ze gezonder maken door een deel bloem te vervangen door volkoren of boekweit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:12 schreef Californium het volgende:
Morgen metnaar sherlock holmes
![]()
En hoe gezond zijn pannekoeken eigenlijk? ga ze morgen metmaken, normaal kan ik er toch maar 3 a 4 op ofzo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |