Ik denk dat dat jou ook beter staat hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Nou niet per se trots. Maar ik heb gewoon niet zoveel zin om er iedere dag veel tijd mee kwijt te zijn en ik vind ook eerlijk gezegd, dat de 'naturelle look' mij mooier staat dan zichtbare make up. Wat op zich dan wel weer uitkomt.
Ik heb trouwens gisteren wel dat dermalogica-pakket binnengekregen, zal er zo eens naar kijken.
! Gefeliciteerd hequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Viking, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!.
.
Ja hč?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat dat jou ook beter staat hoor![]()
Is dat dat pakket van de Glamour? Ik krijg er een mega zacht huidje van
Ik doe het ritueeltje 's avonds en 's ochtends! Die scrub 2 a 3 keer per week en het maskertje 1 keer per week ofzo.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:05 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja hč?
Yep, van de Glamour. Nou ben benieuwd, ik ga vanavond dat ritueel eens doen en vandaag smeer ik wel gewoon wat van die grote tube op.
En Vikkeblommetje:
VAN HARTE GEFELICITEERD!!!
Dat is fijn om te lezen Nynke! Succes vandaag!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:00 schreef AKnynke het volgende:
Gefeliciteerd vik!
Ik zit vandaag al een heel stuk beter in m'n vel, fijn is dat. Tijd voor een productieve dag vandaag!
dude, volgens mij eet ik nog meer dan jijquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:20 schreef Wolve000 het volgende:
Feli Vik!
Twee dagen afwezig, twee hele topics gemist!
Lijstjes!
Eergisteren en gisteren:
O: 2 grofvolkoren boterhammen met iets
T: mandarijntje
L: 3 boterhammen met iets (eergisteren) / 2 hollandse nieuwe en een boterham met kaas (gisteren)
D: lasagne (eergisteren)/nasi (gisteren)
Planning voor vandaag:
O: 2 grofvolkoren boterhammen met kaas en pindakaas
L: tosti (2 bruine boterhammen met kaas)
D: Kippenbout met broccolispullie
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
Voor mensen aan de codeine: het is een derivaat van cocaine..........Bij de apotheek op de Dam (dat is nabij de Wallen) mocht het niet meer verkocht worde,n omdat veel junkies liters codeinehoudende hoestdrank dronken.
Gisteren/eergisteren viel wel mee. Maar voor vandaag zou het avondeten wel eens wat weinig kunnen zijn bij gebrek aan aardappel/pasta/rijst.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dude, volgens mij eet ik nog meer dan jijik vind het heel weinig lijken voor een man, in ieder geval
Ik heb het ooit voorgeschreven gekregen van mijn huisarts, ik vond het een ramp. Op een half pilletje kon ik de hele dag slapen en ik bleef me maar enorm suf voelen. En tegen de hoest wilde het niet echt helpenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
Voor mensen aan de codeine: het is een derivaat van cocaine..........Bij de apotheek op de Dam (dat is nabij de Wallen) mocht het niet meer verkocht worde,n omdat veel junkies liters codeinehoudende hoestdrank dronken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik had hem echt meteen al aangepastquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:12 schreef Chicolate het volgende:
Kunnen blote tieten onder een spoiler?Anders blijf ik de rest van de dag weg hier
Edit: huh net was het toch zonder spoiler?
morfine derivaat toch? verslavend bij doses boven de 60 mg per dag (dat is dus meer dan 6 tabletjes van die van mij) ik heb t nog over van mn kaakchirurg (is normala volgens mij ook alleen maar op recept te verkrijgen om deze reden)quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Het stond ooit zo in de krant, maar ik googelde nu net en codeine komt inderdaad van een opium poppy. Dus je hebt gelijk!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
morfine derivaat toch? verslavend bij doses boven de 60 mg per dag (dat is dus meer dan 6 tabletjes van die van mij) ik heb t nog over van mn kaakchirurg (is normala volgens mij ook alleen maar op recept te verkrijgen om deze reden)
Staat uit op de slaapkamer. It comes and goes. Ben nu al maandje gewoon niet helemaal fit en 't is nu weer zowat elke nacht raak. Denk dat ik volgende week toch even langs de HA ga.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
XM: misschien zeg ik wat stoms, maar verwarming omlaag? Doen de meesten al, maar jeweethetniet!
True, maar misschien zweet je minder snel?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Moet je steeds je beddengoed wassen
Viking, gefeliciteeeeeeerd![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:11 schreef Chicolate het volgende:
Ok, als ik in stilte had willen leren dan had ik in de bieb moeten gaan zitten. Maar wie gaat er nou hardop in het Spaans (ofzo) uit een boek lezen (niet om aan een ander te vertellen) als er heel veel andere mensen om je heen zitten die stil aan het werk zijn. Oh wacht, nu gaat haar vriendin meedoen en ook hardop lezen. Gelukkig versta ik het niet, dat zou pas vervelend zijn
.
Kun je hier gewoon over de counter kopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:25 schreef conleche het volgende:
Jij ook dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef Merel het volgende:
Ik ken drie mensen die vandaag jarig zijn
Gefeliciteerd Viking
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Rustig hier, dat komt dus ook wel eens voor
Zachtjes in jezelf als je een taal studeert, dat snap ik nog. Maar luid en duidelijk, in een gebouw voor beta-wetenschappen ... daar mis ik ietsquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]ik doe dat ook
om mijn uitspraak te oefenen
Ok, niet HARDop, maar wel gewoon zachtjes mezelf voorlezen. Heb aan het eind van het jaar een spraaktoets waarbij ik één nieuwe en één bekende tekst moet oplezen en dan wordt er gekeken naar vooruitgang
Behalve dat er wat fruit bij had gemogen (wel groente in de wraps?) is het echt een mooi lijstje!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:06 schreef LadyBlack het volgende:
Rustig hier, dat komt dus ook wel eens voor
Dan gooi ik mn lijstje van gisteren er maar even in:
O: 2 boterhammen, cappuccino
T: kwark met honing
L: 2 boterhammen
T: bonbon (vanwege algehele misere)
D: oosterse wraps met quorn-stukjes
S: 3 boekenkasten gekocht bij IKEA en meteen in elkaar gezet
als ik op facebook kijk dan ken ik 7 mensen die zaterdag jarig zijn. Oa m'n kleine zusje, die alweer 19 wordt...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:25 schreef Merel het volgende:
Ik ken drie mensen die vandaag jarig zijn
Gefeliciteerd Viking
quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:29 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Behalve dat er wat fruit bij had gemogen (wel groente in de wraps?) is het echt een mooi lijstje!
Weet ik ook wel hoor, ik ben ook blji dat ik dit jaar weer 21 word...quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:51 schreef conleche het volgende:
Rationeel gezien heel waar, Cali, maar ik moet ook eerlijk bekennen dat toen ik vorig jaar 18 werd, toch ook echt even moest slikken. Ben er intussen wel aan gewend, maar een vreemde zaak blijft het.
Is ook een heel mooie leeftijdquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:02 schreef Goodbye het volgende:
Ik word dit jaar 22, I don't mind at all
Of dat je keihard in je gezicht krijgt dat je te oud bent voor een baantje in de horecaquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:04 schreef _Calimero_ het volgende:
ik vind het soms zo jammer he, dat je op een gegeven moment toch écht ouder wordt... en dat sommige opties gewoon afvallen; opnieuw een andere studie kiezen en bijvoorbeeld op kamers gaan, of in het buitenland studeren, dat gaat straks gewoon echt niet meer.of nou ja, het zou wel kunnen,maar dan zou ik wel enigszins buiten de groep vallen
Yup, ongeveer een tiende zo sterk als morfine. Vroeger vrij te koop bij de apotheek in tabletjes van 10 mg, perfect bij hoesten waardoor je niet kunt slapen. Sinds kort alleen op recept te verkrijgen, ik voelde me een halve junk toen de apotheek me het niet wilde verkopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:22 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
morfine derivaat toch? verslavend bij doses boven de 60 mg per dag (dat is dus meer dan 6 tabletjes van die van mij) ik heb t nog over van mn kaakchirurg (is normala volgens mij ook alleen maar op recept te verkrijgen om deze reden)
Ja het liefste zou ik ook weer opnieuw gaan studeren, maar ik ben 27 en dan ben je echt Oud. Toen ik eerstejaars was vond ik twintigers al extreem oud en volwassen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:04 schreef _Calimero_ het volgende:
ik vind het soms zo jammer he, dat je op een gegeven moment toch écht ouder wordt... en dat sommige opties gewoon afvallen; opnieuw een andere studie kiezen en bijvoorbeeld op kamers gaan, of in het buitenland studeren, dat gaat straks gewoon echt niet meer.of nou ja, het zou wel kunnen,maar dan zou ik wel enigszins buiten de groep vallen
Dat heb ik ook wel ja... Het kan natuurlijk altijd, als je echt wilt, maar het is toch niet hetzelfde als toen je écht eerstejaars was met allemaal leeftijdsgenoten die in dezelfde situatie zaten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:04 schreef _Calimero_ het volgende:
Ging je niet trakteren dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, dank jullie wel voor de felicitaties en voor alle mooie plaatjes. Ik heb nog steeds last van de verjaardagsblues, dus dit is zo'n beetje de eerste glimlach van vandaag
. Ik heb op school alleen tegen m'n stagebegeleidster gezegd dat ik jarig was. Zij: "Oh, ik wilde al zeggen dat je er zo mooi uitzag vandaag. Waarom zeg je dat zo laat?" Ik: "Omdat ik het niet leuk vind om een jaar ouder te worden en omdat ik niet in het centrum vd belangstelling wil staan." Vond ze wel een beetje apart geloof ik, maar boeiend
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |