Hihiquote:
Jij bent ook z'n doos die beweert dat vrouwen eerder volwassen zijn dan mannen, is dus niet waar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
18, da's bijna hetzelfde als het om jongens gaat
Je trekt nu conclusies die nergens op gebaseerd zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:58 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Jij bent ook z'n doos die beweert dat vrouwen eerder volwassen zijn dan mannen, is dus niet waar.
mn vriendin is 20![]()
![]()
Waarom doe je zo stom tegn mij
Ok dan,,, Ik wil anders wel wat over vrouwen leren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je trekt nu conclusies die nergens op gebaseerd zijn![]()
Maar ik heb dat gevoel, omdat het verschijnsel "vrouw" nog zo'n groot mysterie voor je is. Het heeft wel wat aandoenlijks
je kan er niks aan doen, je komt uit Oploo...quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:05 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Ok dan,,, Ik wil anders wel wat over vrouwen leren.
Afspreken?
Jekentmenogniet
haha, jij bent ook al veel te oud, ik weet niet hoe je eruit ziet, maar wat betreft je leeftijd is het beste wel geweestquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan er niks aan doen, je komt uit Oploo...
Ik ben bang dat ik je aan het huilen maak als we gaan daten, dus sorry
ja dat klopt, ik heb rimpels en hangvel enzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef Opkloter het volgende:
[..]
haha, jij bent ook al veel te oud, ik weet niet hoe je eruit ziet, maar wat betreft je leeftijd is het beste wel geweest![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben je gwoon aan het teasen
Is niet erg, kun je lekker aan slubberen enzo.......quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat klopt, ik heb rimpels en hangvel enzo
Jij wilt echt uit mijn harem gegooid worden hequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:23 schreef Opkloter het volgende:
[..]
haha, jij bent ook al veel te oud, ik weet niet hoe je eruit ziet, maar wat betreft je leeftijd is het beste wel geweest![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben je gwoon aan het teasen
Sorry, Lady,,,,ik wilde je niet jalours makenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij wilt echt uit mijn harem gegooid worden he![]()
denk eraan: je gaat zoals je nu erbij ligt op mijn bed: naakt en zonder bezittingen
Vooruit dan maar weer * zuchtquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:36 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Sorry, Lady,,,,ik wilde je niet jalours maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hou me! Hou me!
Hou me! Hou me!
Hou me! Hou me!
![]()
![]()
![]()
hvj
![]()
welk speeltje ben ik eink?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer * zucht
achteruit ook wel hoorwat lieieievvv
dat varieertquote:
over een uurtje of 2, je hebt nu pauzequote:
hahah. zit ik nu bij jou in het tasjequote:Op woensdag 27 januari 2010 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
over een uurtje of 2, je hebt nu pauze
nee dat is bij VeerEliquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:44 schreef Opkloter het volgende:
[..]
hahah. zit ik nu bij jou in het tasje
oja, sorryquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nee dat is bij VeerEli
Ik woon niet meer bij mn ouders en hoef dat ding dus niet te verstoppen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |