Fixed.quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:34 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Hhaha, grappig dat jullie ook echt de tas moeten uitladen helemaal,![]()
![]()
![]()
Dit heb ik altijd bij: (in mn tasje)
-Sleutel
-Aansteker
-losgeld
-portomenee met alle pasjes zooi en soms een cundum
ja, maar jij bent ook de perfecte vrouwquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fixed.
En ik heb m;n tas niet uit lopen laden, ik weet wat erin zit
Dat weet ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:26 schreef Opkloter het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook de perfecte vrouw
same herequote:Op woensdag 27 januari 2010 10:19 schreef DevilsWhore het volgende:
En ik heb m;n tas niet uit lopen laden, ik weet wat erin zit
Blijkbaar niet, lees het topic maar door.....maar jij bent net als DevilWhore helemaal perfecht, jullie hebben beide een geil lichaam en mooie tietenquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
same here
Je weet toch wel wat je erin stopt
Makkelijk is het niet hoor, zo perfect te zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:53 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, lees het topic maar door.....maar jij bent net als DevilWhore helemaal perfecht, jullie hebben beide een geil lichaam en mooie tieten![]()
![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Makkelijk is het niet hoor, zo perfect te zijn
nou, flinke vooraad.quote:
snap je nou waarom wij zachter aanvoelen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:23 schreef Opkloter het volgende:
[..]
nou, flinke vooraad.
Ik snap wel dat vrouwen altijd meer spulletjes nodig hebben enzo, maar het valt me vooral op dat veel vrouwen allemaal zalfjes en medicijnen bij zich hebben.....zijn maar weinig mannen die dat soort spul meenemen.
das ook weer zoquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
snap je nou waarom wij zachter aanvoelen?
Vrouwelijke pijntjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef Opkloter het volgende:
[..]
das ook weer zoAaah, meisjes zijn altijd zo zacht
,,,,,mare die medicijnen dan
Nou, als ze zelf (1x p.m.) heel veel pijn hebt, dan kun je fijn een pilletje (ibuprofen) nemen. En er zijn altijd andere vrouwen die ze niet zelf bij zich hebben en er heel gelukkig van worden als jij wel een strip in je tas hebt zittenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef Opkloter het volgende:
[..]
quote:
aaaaahhhquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, als ze zelf (1x p.m.) heel veel pijn hebt, dan kun je fijn een pilletje (ibuprofen) nemen. En er zijn altijd andere vrouwen die ze niet zelf bij zich hebben en er heel gelukkig van worden als jij wel een strip in je tas hebt zitten
vandaar dat ik ook altijd een paar extra tampons in mn tas hebquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:29 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, als ze zelf (1x p.m.) heel veel pijn hebt, dan kun je fijn een pilletje (ibuprofen) nemen. En er zijn altijd andere vrouwen die ze niet zelf bij zich hebben en er heel gelukkig van worden als jij wel een strip in je tas hebt zitten
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaar dat ik ook altijd een paar extra tampons in mn tas heb
jij vindt bloederige kutjes geilquote:
uit voorzorg, voor als je vent weer loopt te mekkeren dattie koppijn heeftquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:27 schreef Opkloter het volgende:
[..]
Grapjequote:Op woensdag 27 januari 2010 11:41 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij vindt bloederige kutjes geil
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
uit voorzorg, voor als je vent weer loopt te mekkeren dattie koppijn heeft
als jouw vriendin zo vaak hoofdpijn heeft zou ik toch es kritisch naar jezelf gaan kijkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef Opkloter het volgende:
[..]
![]()
![]()
zijn vaker vrouwen die dat hebben
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |