Altijd een beetje lastig, maar ik schat er rond 13.00 te zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen ook weer 2. Rotterdam-->Breda en Breda--> Meerkerk. Hoe laat verwacht jij in Meerkerk te zijn Mallet?
Hmmm, dat is ook mijn deadline, maar ik zal er wss al eerder zijn. Rij om uiterlijk 11 uur weg uit Breda en dan doe ik geen 2 uur over een ritje naar Meerkerkquote:Op maandag 1 februari 2010 18:52 schreef Mallet het volgende:
[..]
Altijd een beetje lastig, maar ik schat er rond 13.00 te zijn.
Ik heb tot uiterlijk 14.00, maar ik verwacht er niet eerder te zijn dan 13.00. Heb bij beiden ritten ophaal- en aflevertijden.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:56 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Hmmm, dat is ook mijn deadline, maar ik zal er wss al eerder zijn. Rij om uiterlijk 11 uur weg uit Breda en dan doe ik geen 2 uur over een ritje naar Meerkerk
Ik ook, maar ik heb al gemerkt dat die tijden niet heel veel uitmaken. Ik ben vaak veel vroeger dan de tijden die erop staan en dat is altijd goed.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:13 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb tot uiterlijk 14.00, maar ik verwacht er niet eerder te zijn dan 13.00. Heb bij beiden ritten ophaal- en aflevertijden.
Niet altijd zo! Bij bedrijven (geen dealers etc.) verwachten ze wel degelijk dat je tussen de tijden komt.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:17 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik heb al gemerkt dat die tijden niet heel veel uitmaken. Ik ben vaak veel vroeger dan de tijden die erop staan en dat is altijd goed.
Op je ophaaladres vragen of je de fax mag gebruiken en EW laten faxen.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Morgen dus 2 ritjes, wilde me net gaan voorbereiden, blijkt dat er nog welgeteld 1 vel printpapier in huis is![]()
Nou moet ik morgen ook een ritje voor Arval rijden, naar Meerkerk. Geen schade dus. Ik vond echter nog een leeg Arval-huurauto formulier, die met schade voor Houten. Zouden ze daar in Meerkerk een probleem van maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |