Jongens, de maandwissel komt er weer aan, en je weet wat er dan gebeurt, lots of einde lease..quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:12 schreef Mallet het volgende:
Ik ben ook niet gebeld. Het lijkt erop dat de hoeveelheid werk weer aan het afnemen is. Tenzij ik morgen net zoals vandaag nog een spoedje krijg. Komt alleen bij mij maar heel zelden voor.
Dat mailtje was voor vrijdag en maandag, niet zaterdag.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 10:04 schreef Mallet het volgende:
Leuk dat het werk bevalt! Ik heb het ook wel eens gedaan.
Busjes zonder binnenspiegel zijn erg irritant inderdaad. Helemaal als je hem achteruit in de parkeergarage bij Athlon Nijmegen moet parkeren.. Ben ik ook erg goed in.
Gisteravond nog die e-mail over de beschikbaarheid gehad.. Met name voor vandaag.. Denk ik.. Jaaa bel me dan, want ik ben gewoon beschikbaar. Wie weet.
Had 'm donderdagavond al. Misschien iets misgegaan inderdaad.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:08 schreef Mallet het volgende:
Wat vaag man.. Ik heb hem gisteravond binnen gekregen, verzonden om 20.20.05. Technisch mankement
Herkenbaarquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:22 schreef Keuzer het volgende:
Godver.. Ik ben zo friggin gewend aan mijn ov.. Net verjaardag gehad in eindhoven en net de trein naar huis gepakt.. Laat de conducteur mijn ov zien en die vraagt doodleuk of ik een grapje maak.. Ik die geen zin heb in een grapjas vraag wattie in zn hoofd haalt.. Tot hij me wijst op het feit dat t zaterdag is.. -.- kon kiezen tussen uitstappen en kaartje halen of van hem t kaartje met de boete >.< sta nu dus halfuur in de vrieskou xD echt zo dom dit verzin je niet.. Kaartje is ook maar 3 euro ofzo >.> lekker
ps: ongeveer 68 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |