tis wel mn eerste dag als mod he, moet me nog wel soort van gedragenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:46 schreef Quir het volgende:
Als we dat halen, in ieder geval.
Ja, ik post voor twee.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:46 schreef zquing het volgende:
[..]
tis wel mn eerste dag als mod he, moet me nog wel soort van gedragen
vroeger waren er reeksen volgepost door 1 userquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:46 schreef Quir het volgende:
DKB heeft eens een topic (nagenoeg) in zijn eentje volgepost.
wat is daar het praktisch nut van?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:47 schreef zquing het volgende:
ik gooi er gewoon iedere 5 minuten een slotje op en die gaat er na 5 minuten weer af. Is dat geen goed idee
5 min bagger, 5 min schuldig voelen omdat ik bagger ipv studeer. Klinkt primaquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:47 schreef zquing het volgende:
ik gooi er gewoon iedere 5 minuten een slotje op en die gaat er na 5 minuten weer af. Is dat geen goed idee
En dan vijf minuten studeren?quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
5 min bagger, 5 min schuldig voelen omdat ik bagger ipv studeer. Klinkt prima
Oh. Shit, ja dat heb ik ook. Maar dan tentamenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:48 schreef Quir het volgende:
Nee, want ik ga over niet al te lang slapen, en ben in high-speed aan het posten. Morgen gewoon school.
Jij, met je hamer en sikkel, zou toch moeten weten dat hij alwetend is en niet betwijfeld mag worden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:48 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
wat is daar het praktisch nut van?
Dat betekent dat we op moeten schieten. Even zien wat er nog online is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh. Shit, ja dat heb ik ook. Maar dan tentamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |