Wat blijft precies komen, beste man? In geuren en kleuren - zolang het maar over posts verspreid wordt.quote:
Ik wou een half uur geleden al gaan slapen.quote:
Daarom zeg ik het nu alvast, dan kan ik straks naar die post verwijzenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:03 schreef Quir het volgende:
[..]
Ik wou een half uur geleden al gaan slapen.
Tandje hoger?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het nu alvast, dan kan ik straks naar die post verwijzen
En wat een held is het ook!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:06 schreef Quir het volgende:
Ikzelf heb geen tijd om te kijken - ik neem de last van beiden op de schouders.
Emmy wil het vast wel voor je maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:06 schreef Bakakame het volgende:
Wie wil morgen mijn thermo-tentamen maken? Veel erger dan ik het ga doen wordt het niet
Aan m'n hart van de barmhartigheid.quote:
Emmy draagt jurkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:06 schreef Quir het volgende:
[..]
Emmy wil het vast wel voor je maken.
Goed, snel doorwerken, ik wil ook naar bed, eigenlijk.quote:
Zolang je maar van de cvars afblijft.quote:
hee, dit is mn homeboy baggertopic, als er outsiders gaan baggeren komt er zo een slotje opquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:09 schreef Demon_Hunter het volgende:
No_clip
quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:09 schreef zquing het volgende:
[..]
hee, dit is mn homeboy baggertopic, als er outsiders gaan baggeren komt er zo een slotje op
Wat zijn het dan?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:10 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ech'nie.
maar ik ben bereid om een paar te kopen
om die naar je hoofd te gooien.
Gratis Vans!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:10 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Ech'nie.
maar ik ben bereid om een paar te kopen
om die naar je hoofd te gooien.
Ik mag posten waar ik maar wil ik beroep me a la wilders op de vrijheid van meningsuiting..quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:09 schreef zquing het volgende:
[..]
hee, dit is mn homeboy baggertopic, als er outsiders gaan baggeren komt er zo een slotje op
Moet deze vol dan "?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:11 schreef Quir het volgende:
Dat was trouwens weer een mijlpaal - de helft.
daar zou ik je eigenlijk voor moeten notenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:10 schreef Quir het volgende:
Ik heb ook Vans, hoor, daar niet van.
Hold it right there, ik heb ook van die leren met spitse neus.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:12 schreef zquing het volgende:
[..]
daar zou ik je eigenlijk voor moeten noten
Ah, die heb ik ook al vaak gepost in 'herrie'-topics. Maar nu is het Clapton-tijd.quote:
DC?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:11 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Merk vergeten.
maar ze zijn oud, oké? Laat me met rust.
Bob Ross, daarentegen, kon wél heel mooi schilderenquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:13 schreef Demon_Hunter het volgende:
Bob saget maakt echt slechte grappen...
Had het net gevonden, die man is gruwelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:14 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je weet wel, America's Funniest Home Videos
Ja hoor. Wat ga je nou eigenlijk kopen, dan? Alles, zolang het dit topic maar vult. Of een ander onderwerp - mag allemaal.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:15 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Volgens mij wel.
Zodra ik nieuwe heb, ga ik ze verbranden.
Doe je mee?
Grúwelijk of gruwelijk?quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Had het net gevonden, die man is gruwelijk.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:15 schreef Quir het volgende:
[..]
Ja hoor. Wat ga je nou eigenlijk kopen, dan? Alles, zolang het dit topic maar vult. Of een ander onderwerp - mag allemaal.
Van die 80s sneakers.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:16 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Geen idee, iets normaals.
Nee, geen sneakerzooi.
Dat doen we als we allemaal bezopen zijn.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:17 schreef zquing het volgende:
owjah, we doen geen deeltje 2 he, daar wachten we ff op asc voor
Nog nooit gezien.quote:
Na de 300e post slaap ik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:17 schreef zquing het volgende:
owjah, we doen geen deeltje 2 he, daar wachten we ff op asc voor
45/46quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:18 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.
Maar ik heb schoenmaat 42/43, schoenen zijn moeilijk om te vinden.
Ik ben een hobbit.
Je kunt, natuurlijk, ook gewoon een paar meisjesachtige schoenen kopen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:18 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Nog nooit gezien.
Maar ik heb schoenmaat 42/43, schoenen zijn moeilijk om te vinden.
Ik ben een hobbit.
Meet!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:17 schreef Quir het volgende:
[..]
Dat doen we als we allemaal bezopen zijn.
En dan zo'n jas erbij om het af te maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Je kunt, natuurlijk, ook gewoon een paar meisjesachtige schoenen kopen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Je kunt, natuurlijk, ook gewoon een paar meisjesachtige schoenen kopen.
Zie vorige post.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:20 schreef emmyemmy het volgende:
[..]
Dat was ik dus wel van plan, ja.
Volgens mij heb jij echt het idee dat ik me als een halve man kleed, ofzo.
WDN is de BOB.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:19 schreef zquing het volgende:
Over 2 weekjes, lekker in delft zuipen
Dit er ook bij!quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:19 schreef Quir het volgende:
[..]
En dan zo'n jas erbij om het af te maken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |