quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:23 schreef Torrio het volgende:
Een simpele vraag, waar halen jullie de merch vandaan? Zat net te kijken op de officiele site maar ik ga echt geen 30 euro voor verzending betalen
Je zou eBay kunnen proberen. Of samen met anderen vanaf de officiële site bestellen.quote:
Large! Geweldig, helemaal niet aan gedacht!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:30 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Je zou eBay kunnen proberen. Of samen met anderen vanaf de officiële site bestellen.
En misschien heeft Large wat?
Pfff, quote ipv wijziging, die knoppen zitten te dicht bij elkaar!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:33 schreef Torrio het volgende:
[..]
Large! Geweldig, helemaal niet aan gedacht!
Edit; shirt besteld
Ah, weer iemand met een passie voor Metallica. Positief of negatief het is er weer eentje!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:39 schreef Scantoza het volgende:
Haat St. Anger & Death Magnetic.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, weer iemand met een passie voor Metallica. Positief of negatief het is er weer eentje!
Uiteraard, wat groter dan de andere plaatjes want het is toch 1 van de beste.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:05 schreef Mr.Jorn. het volgende:
hallo!
Kan TS nog even de Kill 'em all cover wijzigen met de code die er nu staat?
Niet zo subjectiefquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:10 schreef Torrio het volgende:
[..]
Uiteraard, wat groter dan de andere plaatjes want het is toch 1 van de beste.
Inclusief Death Magnetic en St. Anger? Wat vind jij daarvan dan? Ik vind de hele oude Metallica sound wegvallen. Toen ik 8 jaar geleden nummers van Metallica eerst luisterde was ik eigenlijk meteen verkocht, als ik begonnen was met nummers van de laatste 2 albums, was ik waarschijnlijk niet eens een Fan geworden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:20 schreef garriej het volgende:
nog nooit gezien dit topic, beste band ever dat sowieso heb dan ook alle albums, en grijs gedraaid, nog steedsook heb ik dat concert van Mexico vorig jaar op dvd ^^
Death magnetic idd minder geluisterd dan de rest, st. anger zitten nog wel een paar goede nummers tussen maar die oude nummers blijven wel echt het beste.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:35 schreef Scantoza het volgende:
[..]
Inclusief Death Magnetic en St. Anger? Wat vind jij daarvan dan? Ik vind de hele oude Metallica sound wegvallen. Toen ik 8 jaar geleden nummers van Metallica eerst luisterde was ik eigenlijk meteen verkocht, als ik begonnen was met nummers van de laatste 2 albums, was ik waarschijnlijk niet eens een Fan geworden.
En ook de andere oudere albums ?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:46 schreef -Menn0- het volgende:
Ik vind Death Magnetic echt heerlijk om naar te luisteren, alleen Unforgiven III niet...
Oudere cd's staan bovenaan natuurlijk! Maar Death Magnetic kan zich (in mijn ogen) aardig staande houden tegenover de klassiekers uit het verleden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:56 schreef Scantoza het volgende:
[..]
En ook de andere oudere albums ?
Unforgiven II blijft mijn favoriete nummer!
Yeah, Lars is Lars niet meer, net als James' stem.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:20 schreef RacerDKB het volgende:
En Lars had zijn drumstel ingewisseld voor een set pannen, als je dat zo hoort.
Ik vind DM heerlijk, maar op dat punt ben ik het met je eensquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:14 schreef Torrio het volgende:
soms heb ik het gevoel dat een andere band dat album ook gemaakt zou kunnen hebben.
Ja op CDWOW staan er twee.. voor eentje betaal je inderdaad 80 euro en voor eentje betaal je dus die 37euro. Het zijn gewoon allebei dezelfde.. alleen heeft er eentje "deluxe" achter staan. Verder is er dus geen verschil tussen beidequote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 22:50 schreef Metallicattim het volgende:
Was die eerst niet iets van 80 euro? Of was dat die ronde box prijs?
Voor 37 euro wil ik ze ook wel!
OT, hele vette foto's in je signaturequote:Op donderdag 21 januari 2010 21:32 schreef Suzziieee het volgende:![]()
De ene is regiovrij en de andere regio 1...zeggen ze....Volgens mij heb ik toch echt ergens gelezen dat ie alleen regiovrij uitgebracht ging worden
heb hem ook telkens aanstaan in de Xbox met z-5500 net een tikje harder als normaalquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef Plengel het volgende:
Potverdorie! Wat is die "Orgullo, Passion y Gloria" CD/DVD-set gaaf zeg! Heerlijk om weer eens een live-release in de kast te hebben staan zodat je er elk gewenst moment naar kan kijken/luisteren. Enige minpuntje is dat na bepaalde nummers behind-the-scenes scènes komen, of is dit uit te zetten?
Precies, CDWOW is ook niet altijd acuteel met hun informatie..quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:32 schreef Suzziieee het volgende:![]()
De ene is regiovrij en de andere regio 1...zeggen ze....Volgens mij heb ik toch echt ergens gelezen dat ie alleen regiovrij uitgebracht ging worden
Sadquote:The Loss Of A Fan
1/27/2010
We are profoundly saddened by the news of the discovery of Morgan Dana Harrington's body
Our most sincere condolences go out to the family and friends of Morgan Dana Harrington, the 20 year old Virginia Tech student who was last seen while attending our concert at the John Paul Jones Arena in Charlottesville, VA. Sadly, Morgan's body was found yesterday ending her family's three month vigil hoping and praying for her safe return. Mere words cannot express the anguish and grief that we know her parents Dan and Gil are feeling, and our thoughts are with them.
If you have any information at all about Morgan's death, please contact the Virginia State Police at (434) 352-3425 or the UVA Police at (434) 352-3467 or police@virginia.edu.
Ik hoop het.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:15 schreef Exterminator het volgende:
Zou d'r nog een kansje zijn dat ze naar NL komen?![]()
quote:Op maandag 1 februari 2010 23:33 schreef bassieVL het volgende:
Grote kans dat ze niet meer in de buurt komen.
Liever niet.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:00 schreef Mr.Jorn. het volgende:
Wat zouden jullie er van vinden als Metallica alle albums opnieuw zou inspelen om te laten horen hoe ze op dit moment klinken? Als een soort verzamelbox ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |