quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:45 schreef IJsblock het volgende:
Ik vind zquing wel een toffe gast, welkom.Dan hou je er -15 overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ja, welkom zqdinges!![]()
Ik mag toch wel een buffertje hebben?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hou je er -15 over
Ow ja, welkom zqdinges!
Ik was beterquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hou je er -15 over
Ow ja, welkom zqdinges!
Ik zie het gewoon even aan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:09 schreef Splutje het volgende:
Ik las "Waarom zquing op KLB" en ik was het eens met de TT
quote:
Inderdaad zeg, dat kunnen alle autisten toch nooit verwerken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:05 schreef Ensaf het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe jullie iemand die niemand kent mod hebben kunnen maken hier.
Noem je mij nu een autist?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, dat kunnen alle autisten toch nooit verwerken.
Het voelt een beetje als een ander land binnenvallen om er opeens de baas te gaan spelen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:05 schreef Ensaf het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe jullie iemand die niemand kent mod hebben kunnen maken hier.
Lees de zin nog eens, en doe dan een nieuwe poging.quote:
Gedaan, maar je zult het toch moeten gaan uitleggen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Lees de zin nog eens, en doe dan een nieuwe poging.
Je registratiedatum verklaart allesquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:05 schreef Ensaf het volgende:
Laat maar, het is zó niet leuk om je eigen grapjes uit te leggen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:11 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Gedaan, maar je zult het toch moeten gaan uitleggen.
Ik kwam ook blanco binnen op KLB een jaar geleden en kijk hoe ik er nu voor staquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Het voelt een beetje als een ander land binnenvallen om er opeens de baas te gaan spelen.
Oh hij zit hier langer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Je registratiedatum verklaart alles
Ja maar jij bent leuk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kwam ook blanco binnen op KLB een jaar geleden en kijk hoe ik er nu voor sta
Ja nog steeds is er niemand die jou magquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:15 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik kwam ook blanco binnen op KLB een jaar geleden en kijk hoe ik er nu voor sta
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja nog steeds is er niemand die jou mag
Surveillance-Fiets daarintegen is echt een baas
Niemand mag S-F?quote:
Geef zquing een kans, die is ook leuk!quote:
En dat alleen al door je slotjesquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:22 schreef zquing het volgende:
ben van 9 per dag eergister naar 10 gegaan vandaag
Zooquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:22 schreef zquing het volgende:
You took my job derp derpquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:22 schreef zquing het volgende:
ach, geef een klein kind een auto en hij speelt er de hele dag mee, ik heb nu slotknopjes welke goed getest moeten wordenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |