Ik neem aan dat het een videotopiq gaat worden, aangezien hij van het subje video, film en die rotzooi komt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:55 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed. Wanneer presenteert de nieuweling zich?
Krijgen we nog een filmpje op YT als introductie? Of een pressconference.
Wat is dit nou weer voor loze edit? Ik geef mijn mening en die wordt vervolgens aangepast? Lijkt me niet echt correct, hè?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:47 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
KLB is kut, klote en kanker. leuk
Ik kom er graag.
Pak m! Neem het mee naar KLB-FB! Ik help je!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:01 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor loze edit? Ik geef mijn mening en die wordt vervolgens aangepast? Lijkt me niet echt correct, hè?
hoe bedoel je? Je mening staat er nog, en er staat bij dat ik heb geeditquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:01 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor loze edit? Ik geef mijn mening en die wordt vervolgens aangepast? Lijkt me niet echt correct, hè?
Je blijft godverdomme met je poten van mijn posts af als ze niet tegen de policy ingaan. Editten voor je vermaak is niet de reden dat je een MOD bent. Editten voor je vermaak is laag en weinig respectvol tegenover de users.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:07 schreef zquing het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Je mening staat er nog, en er staat bij dat ik heb geedit
echt niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Editten voor je vermaak is niet de reden dat je een MOD bent.
Ik hoef zelf geen mod te zijn, maar het zou wel fijn zijn als iemand die ook af en toe in KLB komt wordt gekozen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:42 schreef Ascendancy het volgende:
Skylark als inteelt KLB-er.
Jij snapt echt niets van fora he. Je wordt geen mod als je continu op 1 plek alles loopt te verzieken
Dan ziet en de helft van de FA's je niet, en willen ze je alleen maar anaal vernederen. Vraag het bio maar, die droomt daar van.
Ik wil graag Biels even naar voren schuiven.quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Noem dan tenminste 1 naam die in jouw ogen wel geschikt is.
en waarom?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik hoef zelf geen mod te zijn, maar het zou wel fijn zijn als iemand die ook af en toe in KLB komt wordt gekozen.
[..]
Ik wil graag Biels even naar voren schuiven.
ik snapte wel dat je dat bedoelde, maar waarom denk je dat hij een goede mod zou zijn?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat hij een goede mod zou zijn?
Omdat Biels overwicht heeft, zich weet te verweren, geen reluser is, hij de pappenheimers kent en een regelmatig bezoeker van KLB is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik snapte wel dat je dat bedoelde, maar waarom denk je dat hij een goede mod zou zijn?
ah, dat is tenminste duidelijk.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat Biels overwicht heeft, zich weet te verweren, geen reluser is, hij de pappenheimers kent en een regelmatig bezoeker van KLB is.
Juistems!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:09 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Je blijft godverdomme met je poten van mijn posts af als ze niet tegen de policy ingaan. Editten voor je vermaak is niet de reden dat je een MOD bent. Editten voor je vermaak is laag en weinig respectvol tegenover de users.
Biels zou mijn steun hebben, ik denk dat hij wel consequent is. En niet gaat editten voor zijn eigen vermaak.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat Biels overwicht heeft, zich weet te verweren, geen reluser is, hij de pappenheimers kent en een regelmatig bezoeker van KLB is.
Wellicht is biels wel gevraagd maar wil hij niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:49 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Biels zou mijn steun hebben, ik denk dat hij wel consequent is. En niet gaat editten voor zijn eigen vermaak.
Leuk aan de postgeschiedenis van zquing vind ik dat hij KLB-topics alleen gesloten heeft, maar in bijna geen actief meedoet als user. Dat zegt toch wel iets me dunkt.
Ik post genoeg in KLB, maar dan wel alleen in de topics die dat waard zijn. Posten doe ik niet om het posten, dus ja wanneer er meer bagger is dan kwaliteit zal ik ook meer slotten dan postenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:49 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Leuk aan de postgeschiedenis van zquing vind ik dat hij KLB-topics alleen gesloten heeft, maar in bijna geen actief meedoet als user. Dat zegt toch wel iets me dunkt.
Dan heb je niet zo'n hoge dunk van je users.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:04 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik post genoeg in KLB, maar dan wel alleen in de topics die dat waard zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |