abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77073813
Ik hoop dat juli snappen wat ik bedoel. In films zie je altijd dat ze niet in van die saaie nederlandse witte notieblokken schrijven maar in van die sfeervoll gele met een zarte ringband. Ik ben op zoek naar zulke notitie boeken, ze geven me zo'n sfeertje... 

Kweet ht beetje geeky maar ja...

Als je niet snapt wat ik bedoel en je hebt een iphone of ipod touch en open de notitie app dat papier daar ben ik naar opzoek 
pi_77074057
Dit soort spul?

-Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction
Rudeness is the weak person's imitation of strength (Eric Hoffer)
Satis Ego Sum
pi_77074167
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_77074372
Ja precies dat beetje oude spul. Kvin dat eteen soort van kwaliteit uitstraalt. Maar waar kan je het krijgen?
pi_77074676
Dat van Labotte is spul van Moleskine.
pi_77075502
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:33 schreef Blue_note het volgende:
Dat van Labotte is spul van Moleskine.
Yups, de zogenaamde ouderwetse maar van grote kwaliteit zijnde notitieboekjes waar Sherlock Holmes mee gezien zou willen worden.
Overigens verkrijgbaar bij de betere kantoorboekhandel, de bijenkorf en de V&D

Oh, ze zijn niet bepaald goedkoop overigens
-Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction
Rudeness is the weak person's imitation of strength (Eric Hoffer)
Satis Ego Sum
pi_77076046
Mooi spul inderdaad !
pi_77124435
hier kan je ze bestellen
quote:

Minstens 4 goede redenen om deze schrijfblokken te benutten.

De originele U.S. Legal Pads.

Het is afgelopen met het vertwijfeld zoeken naar deze Amerikaanse, gele schrijfblokken. Jarenlang hebben fans op het internet naar aankoopmogelijkheden binnen Europa gezocht. Nu kunt u de beroemde Legal Pads rechtstreeks bij Pro-Idee bestellen.
… tenminste 4 voordelen:
De inkt droogt bijzonder snel zonder uit te lopen, balpennen geven een strak schriftbeeld en alles wat er met potlood op werd geschreven kan geheel worden uitgegumd. De fijn geperforeerde afscheurrand maakt dat elk blaadje zich gemakkelijk en recht laat afscheuren. De harde kartonnen rug heeft geen extra ondergrond nodig. En het beste: de voor het oog vriendelijke tint zal u tijdens het schrijven nooit onaangenaam verblinden. Auteurs en tekstschrijvers geven zelfs aan dat het geelachtige papier hun creatieve arbeid gemakkelijker lijkt te maken.
Legal-size. Papierformaat 21,6 x 27,9 cm (b x h, overeenkomend met A4-formaat). Papiergewicht 60 g/m².
Nieuwe ideeën – dankzij Legal Pads?Een niet gering aantal van de teksten die u in de Pro-Idee catalogi terugvindt, zijn op Legal Pads ontstaan. De aanbeveling daartoe kreeg ik van Alfred Gerardi, een succesvol schrijver en reclamechef: ‘wanneer je voor een leeg blad papier zit en naar ideeën zoekt – probeer het met geelgetint papier. Het is weliswaar geen garantie voor succes, maar het is zeker het proberen waard.’ Dieter Junghans

Originele U.S. Legal Pads, 6 blokken à 100 vel ¤ 19,95
pi_77127649
Dunder Mifflin heeft het ook http://www.dundermifflin.com/
pi_77127659
januari
  zondag 24 maart 2013 @ 16:33:56 #11
308024 BundyChen
It's Al Chen, not Bundy
pi_124447171
Iemand nog een tip waar je deze dingen voor een schappelijke prijs kan krijgen :D ?
  maandag 25 maart 2013 @ 11:20:02 #12
365860 AdoraBelle
graag verwijderen
pi_124477012
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2010 00:01 schreef Mylene het volgende:
hier kan je ze bestellen

[..]

Dan betaal je ook uit je neus voor die dingen. Ik koop wel gewoon zo'n wit schrijfblok bij de Action voor een paar euro :P .
pi_124506892
Bijenkorf
pi_124514187
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 januari 2010 00:01 schreef Mylene het volgende:
hier kan je ze bestellen

[..]

6 blokken voor 20 euro? :') Hier ligt een endless supply aan die dingen in de kast :D
pi_124527489
Action. Daar heb je van die moleskine namaak boekjes. Afgeronde hoeken, een elastiek en een vakje achterin. Dat lijkt ook van dat oude papier.
pi_124548903
Ik koop mijn Moleskine boekjes via thebookdepository.co.uk
scheelt ook nog wel eens :)
I would date the hell out of me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')