Je bent een ziekte. Dyslectici zijn dat nu dat nu eenmaal. Het is besmettelijk gezien het steeds hoger wordende percentage dyslectici in NL.quote:
Wat Glijdt_licht zegt: als ik dyslectisch was, had ik ervoor gezorgd dat ik een fatsoenlijke spellingcontrole geïnstalleerd had.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:04 schreef Moira. het volgende:
Dat je dyslectisch bent hoeft niet gelijk te betekenen dat je niet intelligent bent, he?
Je kunt wel vrolijk mensen op dyslectie bashen, maar dat heeft geen flikker met intelligentie te maken
Is ook zo.quote:Op zondag 24 januari 2010 17:12 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat Glijdt_licht zegt: als ik dyslectisch was, had ik ervoor gezorgd dat ik een fatsoenlijke spellingcontrole geïnstalleerd had.
En zelfs als ik daar te lui voor was, had ik op z'n minst proberen te onthouden dat ik elke zin begin met een hoofdletter en eindig met een punt... Dat soort dingen weglaten heeft op zijn beurt weer geen flikker met dyslectie te maken, maar gewoon met luiheid.
net als klaploperquote:Op zondag 24 januari 2010 17:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar volgens mij is die netflanders ook gewoon een baggertrollkloontje
Klopt, ik kende iemand die werkelijk zwaar dyslectisch is, maar hij behaalde wel een PhD! Nu is hij bezig met afrondig van zijn artsenbulquote:Op zondag 24 januari 2010 17:04 schreef Moira. het volgende:
Dat je dyslectisch bent hoeft niet gelijk te betekenen dat je niet intelligent bent, he?
Je kunt wel vrolijk mensen op dyslectie bashen, maar dat heeft geen flikker met intelligentie te maken
Tofquote:Op zondag 24 januari 2010 18:01 schreef Demophon het volgende:
[..]
Klopt, ik kende iemand die werkelijk zwaar dyslectisch is, maar hij behaalde wel een PhD! Nu is hij bezig met afrondig van zijn artsenbul
Nee, maar op het internet zijn er zat gratis te vinden en ik heb ook al een soortgelijke test gedaan voor een paar werkgevers.quote:Op zondag 24 januari 2010 05:15 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Heb jij soms geld teveel dat je het aan al die IQ testen uitgeeft.
Haha! Mijn IQ > Jouw IQ want 135 > 134quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef Ensaf het volgende:
Zo triest is dat. Ik heb gewoon een score van 134 behaald in de editie 2010. Mensen die lager dan 120 halen zijn gewoon dom. Stelletje stommelingen.
Ik ga denk ik maar naar BNN schrijven dat ik een certificaat wil zodat ik anderen gewoon kan bewijzen dat ik slimmer dan hen ben. Dat zou heel veel schelen in discussie's.
Klacht: Mensen die dommer dan mij zijn.
De grap was dat de test nog bezig was toen ik dit topic startte.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:34 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Haha! Mijn IQ > Jouw IQ want 135 > 134
Klacht: TS'ers die dommer zijn dan ik
Btw: Wat had je voor score bij voorgaande IQ-tests? Of was dit je eerste? Ik heb namelijk wat minder vertrouwen in de Nationale IQ-Test van de BNN... Als je vaker zulke tests hebt gedaan en de scores komen ongeveer overeen geeft dat ook wat meer zekerheid, don't you agree?
Maar je schreef "Ik heb gewoon een score van 134 behaald in de editie 2010", terwijl je score pas aan het einde bekend wordt gemaakt -quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:51 schreef Ensaf het volgende:
[..]
De grap was dat de test nog bezig was toen ik dit topic startte.
Maar dat is iedereen ontgaan.
hij heeft ons voor het lapje gehouden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:02 schreef HappyGirl91 het volgende:
[..]
Maar je schreef "Ik heb gewoon een score van 134 behaald in de editie 2010", terwijl je score pas aan het einde bekend wordt gemaakt -
Jawel, dan kun je hem wel doen, alleen zal dat ook blijken uit de scorequote:Op woensdag 27 januari 2010 00:37 schreef IkBenOzan het volgende:
Doordat ik een hele slechte concentratievermogen heb, kan ik geen IQ test doen.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:38 schreef Morrigan het volgende:
[..]
hij heeft ons voor het lapje gehouden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |