quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat de invasie in deel 3 komt, aangezien ze zes jaar doen over een enkeltjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Avatar 2 lijkt me niet zo moeilijk, dat houdt gewoon een nieuwe invasie van de planeet in met bijbehorende bedreiging van de na'vi.:7
Waarom zouden ze deel 2 niet 6 jaar later doen? Waarom ga je er uberhaupt vanuit dat de mensen terugkomen van een invasie?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Denk dat de invasie in deel 3 komt, aangezien ze zes jaar doen over een enkeltje
Aandeelhouders die dat spul willen wat honderdduizenden dollars per kilo opbrengen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:40 schreef Mirel het volgende:
Waarom ga je er uberhaupt vanuit dat de mensen terugkomen van een invasie?
3x?! Hoor je al bij de groep die depressief word nadat ze Avatar hebben gekeken Stefan?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:24 schreef Stefan het volgende:
Vandaag voor 3e keer geweest. Na 2x RealD een keer die met de electronische bril. Doe mij maar RealD, is een tikje helderder beeld.
Lijkt mij überhaupt al sterk dat mensen een planeet willen vernietigen waar leven op is gevonden.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk niet dat een vervolg weer uitdraait op een nieuwe militaire missie vanuit Aarde. Dat zou te makkelijk zijn. Ongrijpbaar vanuit de ruimte gewoon kernwapens gooien en bam, alle unobtanium ligt voor het opgrijpen.
Hallo. Er worden oorlogen gebruikt en landen vernietigd voor olie in real life. Oerwouden worden gekapt voor hout. Indianen werden verjaagd voor grond.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:49 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Lijkt mij überhaupt al sterk dat mensen een planeet willen vernietigen waar leven op is gevonden.
Ja maar zodra er aliens worden ontdekt kan ik je beloven dat de hele wereld op z'n kop staat. Het lijkt mij sterk dat er genoeg animo is om ze te doden voor grondstoffen.quote:Op zondag 7 februari 2010 00:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Hallo. Er worden oorlogen gebruikt en landen vernietigd voor olie in real life. Oerwouden worden gekapt voor hout. Indianen werden verjaagd voor grond.
Ze willen die grondstof hebben. Parker leeft nog dus die zien we echt nog wel terug!
De Na'vi zijn geen nieuwe ontdekking in de wereld van Avatar. Ook wordt er niet gezegd of Pandora de enige planeet is waar de mensheid leven heeft ontdekt en met regelmaat naartoe reist.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja maar zodra er aliens worden ontdekt kan ik je beloven dat de hele wereld op z'n kop staat. Het lijkt mij sterk dat er genoeg animo is om ze te doden voor grondstoffen.
Cameron zei ergens (las ik) dat hij in A2 andere planeten wil afgaan.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
De Na'vi zijn geen nieuwe ontdekking in de wereld van Avatar. Ook wordt er niet gezegd of Pandora de enige planeet is waar de mensheid leven heeft ontdekt en met regelmaat naartoe reist.
Hoeft niet. Ze kunnen ook dieper ingaan op Eywa. Cameron is wel goed in vervolgen, T2, Aliens, prima films.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:30 schreef Mirel het volgende:
Parker had spijt van zijn acties. Nou ja, als er een vervolg komt met de speculaties die nu aan de gang zijn, dan wordt het een actiefilm met een normaal verhaal.
Voeg Pandorum nog effe toe aan dat rijtje, met WEL een leuk plot en lekkere beeldenquote:Op donderdag 4 februari 2010 07:46 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Twee (onverwachte) geweldige top titels inderdaad.
Vooral Moon moet ik zeker nog eens gaan kijken.
Maar niet met Avatar te vergelijken vind ik. Het is maar net wat je smaak is en hoe je bui is.
Als ik Avatar thuis heb liggen en ik heb daar zin in, heeft dat weinig met intellect te maken maar net wat je op dat moment wil zien.
En net als District 9 en Moon is Avatar een film op zichzelf en kan ik die daarom gerust nog een paar keer bekijken.
quote:Producent Avatar niet tevreden met 9 Oscarnominaties
Jon Landau, de producent van Avatar, houdt een kater over aan de Oscarnominaties die deze week werden bekendgemaakt.
'Negen nominaties is misschien veel, maar ik vind het veel te weinig. We hadden er minstens twee meer moeten hebben. Actrice Zoe Saldana had genomineerd moeten worden in de categorie voor beste actrice en James Cameron voor beste script. Als je de succesvolste film aller tijden bent, dan moet je toch een sterk script hebben?' Tegelijk vindt Landau de Oscars eigenlijk niet belangrijk. 'Veel belangrijker is dat de mensen over dertig jaar nog zullen spreken over Avatar.'
Dat vind ik ook. Terecht dus dat avatar daar niet voor genomineerd is.quote:Als je de succesvolste film aller tijden bent, dan moet je toch een sterk script hebben?
Ken de film niet, maar zal eens gaan kijken wat het is. Bedankt!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:41 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Voeg Pandorum nog effe toe aan dat rijtje, met WEL een leuk plot en lekkere beelden
Deel 2 gaan Bono en Femke Halsema zich met de zaak bemoeien.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:49 schreef drumstickNL het volgende:
Heb de film gisterenavond in 3D bekeken, moet toegeven dat dit toch wel een van de beste films tot nu toe is. Zeker niet kwa verhaal maar de kijkervaring is heel erg goed.Vraag me af hoe ze een Avatar 2 gaan bedenken.
True, je kan vandaag de dag niet eens Tibet meer leegplunderen zonder dat er commentaar op komt. Wat men vervolgens met dat commentaar doet is een ander verhaal.quote:Op zondag 7 februari 2010 01:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ja maar zodra er aliens worden ontdekt kan ik je beloven dat de hele wereld op z'n kop staat. Het lijkt mij sterk dat er genoeg animo is om ze te doden voor grondstoffen.
Inderdaad! En ik hoop dan ook dat de film niet de oscar krijgt voor beste film. De rest van de oscars is geen probleem.quote:Op maandag 8 februari 2010 08:34 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Terecht dus dat avatar daar niet voor genomineerd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |