misschien maar beter ook dat je net die laatste kaartjes niet had. Dat was waarschijnlijk helemaal voor in de zaal aan de zijkant geweest.quote:Op zondag 24 januari 2010 01:19 schreef Komakie het volgende:
Staan we in de rij voor kaartjes.
Nog 4 mensen voor ons, is het uitverkocht
volgende keer beter zullen we maar zeggen....
belbios.nl ?quote:Op zondag 24 januari 2010 01:19 schreef Komakie het volgende:
Staan we in de rij voor kaartjes.
Nog 4 mensen voor ons, is het uitverkocht
volgende keer beter zullen we maar zeggen....
Ik geef alleen goed adviesquote:Op zondag 24 januari 2010 10:52 schreef mschol het volgende:
[..]
want menneer/mevrouw mag zelf niet beslissen
laten we het daar op houden...quote:Op zondag 24 januari 2010 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik geef alleen goed advies
Toen we besloten hadden te gaan kon dat al niet meer.quote:
Ik bedoelde dus demensiequote:Op maandag 25 januari 2010 00:47 schreef Mirel het volgende:
dementie
er *schijnt* al wel iets te zijn op TV gebied voor goed 3D zonder bril maar dit heb ik ook alleen maar gehoord van iemand die dit werkende heeft gezien op een beursquote:Op maandag 25 januari 2010 11:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Daar mogen ze toch iets op vinden, dat gesukkel met die brillen.
Nu had ik gewoon een heel propere en lichte bril zonder vet of krassen en een perfect helder en kleurrijk beeld, dus zelf had ik geen problemen, maar het is wel jammer dat het resultaat tussen bioscopen onderling zo wisselvallig is.
Ben ik het wel mee eens...maar die liefdes-scenes en zo, ongelooflijkquote:Op maandag 25 januari 2010 00:28 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toen we besloten hadden te gaan kon dat al niet meer.
Ben uiteindelijk vanmorgen alsnog geweest en een mooie ervaring rijker.
Ik vind dat flutverhaal nog wel meevallen. OK het is misschien niet het meest orginele, maar wel mooi uitgewerkt en het deed wel wat met me. Daar is Cameron ook heel goed in. Zo werkte het ook bij Titanic. Het verhaal was niet briljant, maar hij zet het wel neer op een manier dat het wat met je doet.
Over het hele 3D gebeuren ben ik maar gematigd positief. Ik had eerst een bril die het niet goed deed. Batterij leeg volgens de bioscoopmeneertje. gelukkig kwam ik er nog voor het begin van de film achter. Maar wat zijn die brillen smerig zeg. Een partij vettige glazen niet normaal. Dezelfde meneertje zei dat de brillendoekjes op waren, maar dan nog zaten er krassen op de lenzen. Dat is toch wel een groot nadeel van het hele gebeuren.
Verder geeft het wel een extra dementie (duh!) maar soms vond ik vooral bewegende beelden die heel dichtbij moesten komen iets wat onscherp. Daarnaast vond ik het wat afdoen aan de kleuren. Het werd allemaal net iets minder kleurrijk.
Dat juist in een tijd dat alles juist scherper en kleurrijker moet zijn.
Verder was het natuurlijk wel vet om zo 3D te zitten kijken. Je moet het wel meemaken om het te begrijpen denk ik
Cijfer: 8.5
fuck dat is 2 keer fout. Terwijl nu het er staat ik ook nog eens denk van "oh ja zo was het"quote:
Klopt.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:31 schreef mschol het volgende:
[..]
er *schijnt* al wel iets te zijn op TV gebied voor goed 3D zonder bril maar dit heb ik ook alleen maar gehoord van iemand die dit werkende heeft gezien op een beurs
Ja ok, maar als je er even heel kort over nadenkt dan begrijp je ook wel dat het belachelijk is.quote:Op maandag 25 januari 2010 11:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens...maar die liefdes-scenes en zo, ongelooflijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |