vermoedelijk gewoon een brilletje nodig, 3D tv is nog geen/niet genoeg markt voorquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:38 schreef Dynd het volgende:
Ik heb hem helaas niet in 3D gezien, maar als hij uitkomt in 3D heb je dan een 3D tv nodig of kun je hem gewoon op je normale lcd-tv kijken met een brilletje?
jammer, ik heb die bril ook meegenomen hahaquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:03 schreef Mirel het volgende:
aaaaaaaaaaah
Because those glasses work by having one lens block right-hand circularly polarized light while the other lens blocks left-hand circularly polarized light. Making circularly polarized light, let alone doing complicated switching between types of circularly polarized light, is anything but trivial. It requires expensive equipment. In fact, the theater needs a special projector AND a special screen (which is why the 3D movies are only shone in certain theaters). Your computer screen (and your TV) is not specialized polarization-controlling equipment, so it can not recreate the images that the theater can. Therefore you will find no images online (or anywhere outside of these specially outfitted theaters) that will work with your RealD glasses.
Omdat het hebbedingetjes zijn waar je nooit meer wat mee doet en mensen er niet bij stil staan dat het diefstal is?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:28 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom toch die brillen meenemen mensen. Niks anders dan pure diefstal is dat.
dat strookt niet echtquote:Op zondag 24 januari 2010 01:26 schreef Norrage het volgende:
Nou ik heb hem ook gezien. Natuurlijk het meest grote ongelooflijke trieste cliche kutverhaal, maar oh wat was de film goed
Bespaar je je geld en ga nietquote:Op zondag 24 januari 2010 01:19 schreef Komakie het volgende:
Staan we in de rij voor kaartjes.
Nog 4 mensen voor ons, is het uitverkocht
volgende keer beter zullen we maar zeggen....
ik heb m'n kaartje 4 dagen van tevoren gehaald..quote:Op zondag 24 januari 2010 01:19 schreef Komakie het volgende:
Staan we in de rij voor kaartjes.
Nog 4 mensen voor ons, is het uitverkocht
volgende keer beter zullen we maar zeggen....
want menneer/mevrouw mag zelf niet beslissenquote:Op zondag 24 januari 2010 10:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Bespaar je je geld en ga niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |