Wat heb ik daar aan als niemand hem nog speelt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:06 schreef thewhiteguy het volgende:
Koop hem voor 5 euro bij de bart smit oid?
Dat mensen de demo niet spelen betekent dat niemand de complete versie niet meer speelt?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:07 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Wat heb ik daar aan als niemand hem nog speelt?
w3zl3y xDquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef FapFap het volgende:
SoF2 owns, double helix gold edition he? joa ik speel het nog wel, is alleen een beetje dood, wat is je naam in sof demo dan?
Dat, maar dan wel zo'n 7 geleden...quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:22 schreef zquing het volgende:
de SOF2 MP Demo, vele uren had ik daarin zitten
zit nu op laptop,quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:41 schreef tralalala het volgende:
http://www.filefront.com/609644/sof2_test.exe
Spelen met z'n alle?![]()
Fokkers spelen Unreal SoF II weer nieuw leven in blazen.
Is goedquote:Op donderdag 21 januari 2010 23:47 schreef Wesleyz het volgende:
[..]
zit nu op laptop,
Doen we morgen ofzoo wel ?
UnnamedPlayerquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef FapFap het volgende:
SoF2 owns, double helix gold edition he? joa ik speel het nog wel, is alleen een beetje dood, wat is je naam in sof demo dan?
DM ja, maar Demolition of Last man standing niet, dat waren juist de leukste speltypesquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:06 schreef tralalala het volgende:
Net even gespeeld, toch nog 12 actieve servers en bij de eerste de beste server kon ik gewoon joinen?
Inderdaad, in het begin liep er gewoon een klein probleempje.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:06 schreef tralalala het volgende:
Net even gespeeld, toch nog 12 actieve servers en bij de eerste de beste server kon ik gewoon joinen?
Ik was de lul die je eruit brandde met een incendiary grenadequote:Op donderdag 21 januari 2010 23:38 schreef tralalala het volgende:
Ik was zo'n teringlijer die in die bovenste ton ging zitten in dat level.![]()
Maar ik zag je door de wallhack code aan komen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik was de lul die je eruit brandde met een incendiary grenade![]()
hash developer <> geloof ikquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Maar ik zag je door de wallhack code aan komen.![]()
hash r_shownormal 1 en iets met developer ofzo.
wat een prestatie op de publicquote:Op zaterdag 23 januari 2010 19:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oh ja, als je te goed was werd je uitgemaakt voor wallhacker.
Jammer dat ik die screenshot van 50 kills 1 death niet meer hebZonder cheats uiteraard.
of de zwaartekracht op 100000 zetten, als je dan een stoep afliep sloeg je te pletter op de grondquote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:50 schreef Chuck.Norris het volgende:
sof2
wat een bazenspel![]()
in de volledige versie zijn er nog veel servers
wel al heel wat grote clans die gestopt zijn![]()
ik speelde enkel kam2
een map waarin degene met de snelste reflexen gewoon de beste was(toch op de servers met real damage)
maar er zijn veel te veel cheaters... aangezien er gewoon een wallhack in het spel zelf zit, wat je kunt activeren door iets in je console te typen...
waar zaten de producers met hun gedachten![]()
Er bestaat nu zoiets als 'mousetrap', dat is een programmatje die alleen runt als het puur de standaardfiles zijn van sof, en sommige servers kom je niet in als je dat progje niet hebt.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 20:50 schreef Chuck.Norris het volgende:
sof2
wat een bazenspel![]()
in de volledige versie zijn er nog veel servers
wel al heel wat grote clans die gestopt zijn![]()
ik speelde enkel kam2
een map waarin degene met de snelste reflexen gewoon de beste was(toch op de servers met real damage)
maar er zijn veel te veel cheaters... aangezien er gewoon een wallhack in het spel zelf zit, wat je kunt activeren door iets in je console te typen...
waar zaten de producers met hun gedachten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |