Ik kan niet meer downloadenquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, ik wil ze wel opsturen.
Of je kan ze gewoon zelf downloaden.
Hahahaquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:15 schreef existenz het volgende:
Gvd, met die eerste pagina's lijkt het wel alsof ik in [SEX] zit
Jij bent ook niets gewendquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:15 schreef existenz het volgende:
Gvd, met die eerste pagina's lijkt het wel alsof ik in [SEX] zit
Als crew kan ik KPDquote:
Niet-crew kan daar ook komenquote:
Maar ik heb het nooit aangevraagdquote:
U mag mij aanraken.quote:
Ik vind koude voeten bij een ander zo irritantquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:18 schreef existenz het volgende:
En lepeltje liggen is best goed, tenzij de vrouw het koud heeft en ze denken het bij jou weer warm te krijgen. Dan eerst maar sporten ja!
Ik welquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:18 schreef existenz het volgende:
[..]
Maar ik heb het nooit aangevraagd
Tsss, ik ken er die me dan gewoon braaf warm maken.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:18 schreef existenz het volgende:
En lepeltje liggen is best goed, tenzij de vrouw het koud heeft en ze denken het bij jou weer warm te krijgen. Dan eerst maar sporten ja!
Naja, als je dan gaat "sporten", dan heb je er beide iets aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Tsss, ik ken er die me dan gewoon braaf warm maken.
Gewoon beide warmquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:19 schreef existenz het volgende:
Ja en dan heb jij het warm en hij koud
In iemands armen liggen niet genoegquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, als je dan gaat "sporten", dan heb je er beide iets aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |