Dat is juist jammer tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Ligt niet in de weg en kreunt niet te hard?
ow jee nu komt het...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef styliste het volgende:
zo, ik heb een half topic gemist.
En jullie zijn lekker op dreef lees ik
ik ken je voorkeuren niet?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:33 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Een vrouw ligt na de sex: IN DE WEG!
Nee hoor, dan kan jij ook genieten van je rust. Na de sex ruimt hij voor je op, strijkt je bed even glad, strijkt je kleren ook nog even, en vertrekt daarna geruisloos!quote:
Is zo lastig als hij dan uit bed flikkert.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon ruimte in m'n nest, dat beklemmende gedoe.. Flikker op! Ga aan je eigen kant liggen!
Ow sorry dit is jouw bed... Ik ga wel was wat ik dan meestal erachteraan mocht zeggen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Ik wil ook gewoon ruimte in m'n nest, dat beklemmende gedoe.. Flikker op! Ga aan je eigen kant liggen!
nee ik ga je teleurstellen, ik ben gesloopt, mijn dirty mind is stil gelegd, tijd om te gaan pitten denk.quote:
Sorry?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee hoor, dan kan jij ook genieten van je rust. Na de sex ruimt hij voor je op, strijkt je bed even glad, strijkt je kleren ook nog even, en vertrekt daarna geruisloos!
En laat geld achter?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee hoor, dan kan jij ook genieten van je rust. Na de sex ruimt hij voor je op, strijkt je bed even glad, strijkt je kleren ook nog even, en vertrekt daarna geruisloos!
Ziek?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:36 schreef styliste het volgende:
[..]
nee ik ga je teleurstellen, ik ben gesloopt, mijn dirty mind is stil gelegd, tijd om te gaan pitten denk.
Dat mag allemaal, maar daarna moet hij komen lepelenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Je leeg lepelen? Bahbah...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat mag allemaal, maar daarna moet hij komen lepelen![]()
![]()
.
Ah je bent high van de lijm...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:38 schreef styliste het volgende:
[..]
hahaha nee, badkamertje betegeld
Dat klinkt echt heel goor... het is dat ik weet wat je bedoeldquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat mag allemaal, maar daarna moet hij komen lepelen![]()
![]()
.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee.Hoe romantischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Half bezopen is weggegooid geld.
Door me te laten strijken en opruimen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast, ik help jou aan klanten, sssst!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee.Je mag je wel wat beter scheren en ik wist niet dat Specu een halve neger was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:39 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Gast, ik help jou aan klanten, sssst!
Laat mij alleen in mijn mooie tweepersoons bed liggen! Ga anders maar even op de bank liggen, of ergens anders, maar niet hier in bed!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:35 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |