He, ik heb het niet verzonnenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Je doet toch een studie met veel cijfertjes, dan is het juist het tegenovergestelde!
Echt boekhouders zijn de ergsten...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Je doet toch een studie met veel cijfertjes, dan is het juist het tegenovergestelde!
Ik ben geen boekhouderquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Echt boekhouders zijn de ergsten...
hmmm misschien waren die rauwe eieren idd niet zo'n goed idee achteraf...quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:18 schreef SpeCulaes het volgende:
[..]
Wat dacht je van de kipfilet?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:21 schreef Guard het volgende:
[..]
hmmm misschien waren die rauwe eieren idd niet zo'n goed idee achteraf...
Damn, if only I had made that choicequote:Op woensdag 20 januari 2010 21:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nee anders had je wel iedere avond sex...
Kan nog steeds hoor. Zoek een of andere man en zeg dat je elke avond sex wilt, maar verder niks. Gegarandeerd succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Damn, if only I had made that choice.
Het is nooit te laat om te leren!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Damn, if only I had made that choice.
Dan had je ook geen rauwe sex...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef Guard het volgende:
[..]
Nah dat zit wel goed, die was gerookt...
Oh, een functie met die vooropleiding kan ik met mijn Havo of Vwo nog op solliciteren volgens mij...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te leren!
Dat is moeilijker dan je denkt. Mensen met een leven *ril*.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:23 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Kan nog steeds hoor. Zoek een of andere man en zeg dat je elke avond sex wilt, maar verder niks. Gegarandeerd succes
nou ja een keertje niet dan...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Dan had je ook geen rauwe sex...
Nee hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is moeilijker dan je denkt. Mensen met een leven *ril*.
Maar dan heb je niet de sex aan je kont hangen zoals de boekhouders!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh, een functie met die vooropleiding kan ik met mijn Havo of Vwo nog op solliciteren volgens mij...
Maar dan ben ik toch boekhouderquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Maar dan heb je niet de sex aan je kont hangen zoals de boekhouders!
\quote:
Ligt niet in de weg en kreunt niet te hard?quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
\
SpeCulaes is iemand die op dat soort voorstellen altijd wel ingaatMakkelijke jongen, heb je verder ook geen last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |