Ik kijk nu omroep brabant en ik verhuis zo naar eurosportquote:
Mja, begrijpelijk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:59 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zolang het over sex gaat, verlamt onze aandacht niet hoor
Ga je dat voor mij koken?quote:
Mijn wekker gaat om 6.45quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:08 schreef existenz het volgende:
Toch bijna weer een topic vol. Ik ben slapen voordat ik weer naar Breda mag over 7 uur
quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:08 schreef existenz het volgende:
Toch bijna weer een topic vol. Ik ben slapen voordat ik weer naar Breda mag over 7 uur
Wat een mutsquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Vond het mooiste vanmorgen:
Miss Montreal.
Interviewer: "Heb je al geld overgemaakt?"
MM: "Nee, ik ga toch zingen?"
I: "Maar je kan toch wat overmaken?"
MM: "Maar ik ga zo in het belteam zitten!"
I: "Maar kun je niet gewoon een paar ¤ storten?"
MM: "Maar ik ben niet rijk, dat denkt iedereen wel, maar ik kan wel helpen!"
I: "Je hoeft ook geen miljoenen over te maken, maar 10¤!"
MM: "Nou misschien doe ik dat wel dan...."
Dom wijf wat denkt dat haar hulp al heilig is! Denk niet dat er mensen een ¤ meer storten omdat MM toevallig op de radio is.
Slecht ....quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Vond het mooiste vanmorgen:
Miss Montreal.
Interviewer: "Heb je al geld overgemaakt?"
MM: "Nee, ik ga toch zingen?"
I: "Maar je kan toch wat overmaken?"
MM: "Maar ik ga zo in het belteam zitten!"
I: "Maar kun je niet gewoon een paar ¤ storten?"
MM: "Maar ik ben niet rijk, dat denkt iedereen wel, maar ik kan wel helpen!"
I: "Je hoeft ook geen miljoenen over te maken, maar 10¤!"
MM: "Nou misschien doe ik dat wel dan...."
Dom wijf wat denkt dat haar hulp al heilig is! Denk niet dat er mensen een ¤ meer storten omdat MM toevallig op de radio is.
Mja denk het toch wel, vooral bedrijven he, die betalen 10.000¤ en krijgen dan een spotje op de radio. Verder toch veel maatschappelijke acties, verkoopopbrengsten dat soort dingen. Ze stonden vanmorgen op iets van 11 miljoen, denk dat ze toch wel weer flink gaan scoren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Slecht ....
maar denk niet dat er veel wordt opgehaald,
bedoel, wij betalen toch wel mee, of we nu storten of niet.
Net op radio: Regering verdubbelt bedrag, uit de belastingpot
als ze nu is een stuk minder kletsen ...quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:41 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Mja denk het toch wel, vooral bedrijven he, die betalen 10.000¤ en krijgen dan een spotje op de radio. Verder toch veel maatschappelijke acties, verkoopopbrengsten dat soort dingen. Ze stonden vanmorgen op iets van 11 miljoen, denk dat ze toch wel weer flink gaan scoren.
Het gaat niet om de platen, maar over de verhalenquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als ze nu is een stuk minder kletsen ...
ach jah, frizzle sizzlequote:Op donderdag 21 januari 2010 08:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Het gaat niet om de platen, maar over de verhalen
Als ze dat nu eens een keer niet deden...quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:34 schreef Crazy-M het volgende:
Net op radio: Regering verdubbelt bedrag, uit de belastingpot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |